AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Kommer fra en liten bygd. Trives bra. Gikk gjennom stygt brudd i vinter. Exen ble knust. Som hevn har hun begynt å spre onde rykter. Rykter som nesten er umulig å bli kvitt hvis folk først har fått det for seg. Ingen damer vil ta i meg med ildtang lenger. Jeg må være innstilt på å leve resten av mitt liv alene hvis jeg skal fortsette å bo her. Tar jeg med dame utenfra kommer hun til å bli dratt ned i dritten. Må jeg flytte eller finnes det håp? Ryktene er så fæle at jeg ikke ønsker å skrive de her. Anonymkode: 58f96...923 1
Coachshinny Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Kommer fra en liten bygd. Trives bra. Gikk gjennom stygt brudd i vinter. Exen ble knust. Som hevn har hun begynt å spre onde rykter. Rykter som nesten er umulig å bli kvitt hvis folk først har fått det for seg. Ingen damer vil ta i meg med ildtang lenger. Jeg må være innstilt på å leve resten av mitt liv alene hvis jeg skal fortsette å bo her. Tar jeg med dame utenfra kommer hun til å bli dratt ned i dritten. Må jeg flytte eller finnes det håp? Ryktene er så fæle at jeg ikke ønsker å skrive de her. Anonymkode: 58f96...923 Du må jo skrive i runde ordelag hva ryktene går ut på, ellers vet vi ikke noe om du bør flytte eller ei? 3 2
Helene1982 Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 Jeg er fra en by, så det er mulig jeg ikke forstår bygd, Alternativ 1 er å flytte. Alternativ 2 er sannheten. Og da mener jeg at du må ta eierskap i din del av forholdet som ikke var bra. Om den ene sier at alt var den andres feil mens den andre sier: jeg var en del av problemet, og det jobber jeg med, uten å synke til hennes nivå, har du en sjanse. 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 Helene1982 skrev (1 minutt siden): Jeg er fra en by, så det er mulig jeg ikke forstår bygd, Alternativ 1 er å flytte. Alternativ 2 er sannheten. Og da mener jeg at du må ta eierskap i din del av forholdet som ikke var bra. Om den ene sier at alt var den andres feil mens den andre sier: jeg var en del av problemet, og det jobber jeg med, uten å synke til hennes nivå, har du en sjanse. Jeg er med på tankegangen. Det eneste problemet er at jeg må få en viss innpass slik at jeg får mulighet til å fortelle om min side av historien. Pr i dag er det umulig. Men kanskje stormen legger seg om noen uker. Har noen kamerater jeg kan snakke med som kanskje kan hjelpe meg. Anonymkode: 58f96...923 5
Troyamin Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 Bygdedyret kan være fælt! Anbefaler deg å stå i det og gå med hodet høyt hevet. Sannheten pleier å seire tilslutt. Det tar uansett ikke lang tid før folk får andre å prate om. 9 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 Troyamin skrev (Akkurat nå): Bygdedyret kan være fælt! Anbefaler deg å stå i det og gå med hodet høyt hevet. Sannheten pleier å seire tilslutt. Det tar uansett ikke lang tid før folk får andre å prate om. Takk for støttende ord, jeg håper du får rett! Anonymkode: 58f96...923 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #7 Skrevet 20. januar 2024 Sannheten kommer alltid frem. Så er du uskyldig til de tingene hun beskylder deg for så kommer det frem, hun kommer sikkert til å forsnakke seg. For blir vanskelig å holde på en løgn så lenge uten å glemme hva man har sagt til andre. Anonymkode: 9005f...645 3 1
Helene1982 Skrevet 20. januar 2024 #8 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er med på tankegangen. Det eneste problemet er at jeg må få en viss innpass slik at jeg får mulighet til å fortelle om min side av historien. Pr i dag er det umulig. Men kanskje stormen legger seg om noen uker. Har noen kamerater jeg kan snakke med som kanskje kan hjelpe meg. Anonymkode: 58f96...923 Det jeg vet om historien din, er at den har to sider. Utenifra vil jeg tippe at både du og din ex har litt rett og litt feil. Jeg tror de fleste vet begge sidene av historien selv om de ikke kjenner alle detaljene. Om det har vært en tornado i ditt forhold for få uker siden, burde du ikke tenke på hvordan du kan smugle jenter under radaren, Du burde manne deg opp og si din del av «unnskyld». Det er ikke sikkert hun gjør det samme, men fokuser på hva du kan gjøre. Ikke snakk med kompiser. Snakk med bestemoren hennes.
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #9 Skrevet 20. januar 2024 Jeg var igjennom det samme for en stund siden. I 2 år trodde mange det verste om meg, helt til de selv ble utsatt for løgner og rykter av samme person. I blant så kommer sannheten frem, spesielt rundt impulsive mennesker som kun tenker på seg selv. Evt kunne jeg godt ha flyttet da jeg syns det er sykt å høre på en side av en sak uten bevis. En ting er den psykisk syke som liker å dele løgner om andre, men hva med de oppegående som hører på og ikke stiller spørsmål til noe av det. Anonymkode: cb8d6...c21 2 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #10 Skrevet 20. januar 2024 Stå i det ts, jeg vet det er jævlig nå, men hvis du forholder deg helt rolig og lar henne styre på så graver hun snart sin egen grav med dette. En annen ting er at du nå får se hvem som faktisk er verdt å ha i livet. Jeg vokste opp på bygda med denne dritten jeg også, hadde ei som slengte fæle rykter om meg i mange år, men det viste seg at bare de feile folka trodde og hørte på henne. De som likte baksnakking og drama, bryte ned andre, de vil du ikke ha uansett sant? Hold ut, snart blåser det over, da kan du ta en litt mer gjennomtenkt avgjørelse på å flytte eller ikke. Det er noe dritt det der, skikkelig ungdomsskole drama Anonymkode: e13bf...623 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #11 Skrevet 20. januar 2024 Du må bare være ærlig med kompisene dine og la de vite sannheten, men da må ikke du også begynne å juge og fargelegge. Har du gjort feil eller vært en dust på enkelte områder, må du eie det. Så vil det nok legge seg. Anonymkode: 1e370...cbc 4 1
exictence Skrevet 20. januar 2024 #12 Skrevet 20. januar 2024 Hvis det er usanne rykter ville jeg nok ikke lyttet. Sannheten kommer nok frem en dag. Bare pass på å oppføre deg ordentlig og vis at du ikke lar det gå altfor mye inn på deg. Vis selvfølgelig at det er såre og forferdelige rykter, men at det ikke er sant. Ikke snakk stygt om andre. Vis heller at du ønsker folk det beste. Vær et godt menneske. 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #13 Skrevet 20. januar 2024 Jeg hadde flyttet en periode. Anonymkode: d00e9...6a8
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #14 Skrevet 20. januar 2024 1. Dette er en grunn til at jeg bor i en større by, hater sladder og små miljøer. På bygda blir hele livet ditt gjennomsiktig, alle har ligget med samme mann til slutt. Altfor små forhold. 2. Jeg har aldri kjærester/sexforhold til folk jeg kjenner fra før, eller som er min omgangskrets. For når forholdet er over vil jeg ikke ha noe med denne relasjonen mer å gjøre. 3. Bli selvstendig, hold deg unna forhold noen år. Bygg opp ditt eget liv, du skal ikke være avhengig av en mann for å ha det bra i livet. Anonymkode: f4c47...04b 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #15 Skrevet 20. januar 2024 Jeg kommer også fra en bygd. Min erfaring er at slike rykter er heftige en kort periode, men dersom du lever normalt og i praksis viser at du er en normal person, så vil de dø ut. Jeg tviler på at exen din var en 100 % hyggelig person som over nattet endrer seg til en galning som er i stand til å gjøre noe som dette, så mest sannsynlig har andre personer også litt varierte erfaringer med henne - og det er ikke sikkert alle tar alt for god fisk… Dette vil gå seg til. ❤️ Anonymkode: da627...37a 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #17 Skrevet 20. januar 2024 Usanne rykter kommer for en dag ja som mange skriver… men det kan ta flere år, kommer anpå alvorlighetsgraden. Så om du har mulighet å flytte, ville jeg gjort det. Hvor gammel er du forresten? Anonymkode: 09513...238
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå