AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #1 Skrevet 20. januar 2024 Jeg har trøbbel med ørene mine til hverdags og dette har hindret meg i å fly.. Er det noen her som sliter med ørene/propper o.l som har noen tips til ting som kan gjøre ting lettere ved flyturer? Anonymkode: 2dedf...0b3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 Nå vet jeg ikke hvilke problemer du har med ørene, men slike som dette er i alle fall forsøket verdt: https://www.apotek1.no/produkter/a1-orepropper-fly-l-1par-962145p Google ørepropper fly så får du opp flere varianter. Har testet slike når jeg har flydd med skikkelig ørebetennelse/ kraftig forkjølelse, og det fungerte superbra! og jeg vet forskjellen med og uten: trodde trommehinnene skulle sprenges på den første flyturen, men så kjøpte jeg slike på et apotek under en mellomlanding. Helt suverent! Anonymkode: a5f89...2f4
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 Tyggegummi, og mye gaping/gjesping ved landing. Sjelden ubehaget varer over flere dager. Anonymkode: 3b1b6...5b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå