Gå til innhold

Finne dame jeg kan dele

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt en så stor fantasi for meg, er forsåvidt veldig kjekk, med rare kinks.. jeg må bare lufte det et sted, så det må bli her! 

Det startet etter jeg møtte en overkåt dame, som fortalte om det og at de hadde prøvd, og fortalte om det før vi hadde sex. 

Har merket at jeg er tiltrukket av damer med noen kilo ekstra også, noe venner har syns vært rart når de har hørt vi har sex. Jeg har også en dame som jeg har flørtet med dette om, men jeg er jo litt tilbakeholden fordi det føles ikke helt vanlig? Burde jeg bare være ærlig tidlig på dette med de jeg dater? Jeg har likt når de har hatt mye sex før også, og har da selvfølgelig likt litt eldre damer også.

Jeg er litt dominant i sengen ellers.. har hatt trekant noen få ganger med 2 menn og en dame, har fortalt det til eksen som virkelig ikke likte det. Har vært sammen med veldig flotte damer, forsåvidt. Men blir mer tent av de med runde kanter. 

Drømmen er å møte en eldre dame som liker litt yngre menn og finne kjærligheten, og være av det kåte slaget så hun kunne like trekant. Jeg lå med en dame på 46 når jeg var 29 som bor på andre siden av landet, vi har snakket om det litt og hun vet hvor kåt det gjorde meg, vi snakket om et forhold om jeg flyttet. Hun sa vi kunne fortsatt knulle når jeg først fikk kjæreste, noe jeg klarte la være

Om jeg ikke finner en slik eldre igjen med erfaring, burde jeg være ærlig med de fra stedet jeg bor om dette om vi dater? Istedet for senere? 

Nå har jeg ikke sagt alt her om det, men det burde kanskje ikke være mye mer detaljert når jeg sier det til en dame jeg møter heller?

Hilsen gutt 34

Anonymkode: 553d8...99e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutt 34 og nå ja? Ja nå har jeg hørt den også!

Anonymkode: 63de5...502

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...