Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne har et veldig nært forhold til en på 28. Han har slitt med div. og hhun har støttet han mye i dette og aldri gitt han opp. Han flyttet langt bort for en periode, jeg tror det var fordi de følte mye på tiltrekningen mot hverandre og den store aldersforskjellen. Hun savnet han enormt og han var hele tiden i kontakt med henne for å høre om hun hadde det bra osv. Jeg vet at hun er veldig glad i han og bryr seg utrolig mye om han, i starten fordi han slet mye og hun ville hjelpe, men nå tror jeg hun er oppriktig glad i han. Han har sagt at han er veldig glad i henne og setter veldig pris på henne og han lyser opp når de er sammen. han har nå flyttet nærmere fordi han savnet henne og hun savnet han.

Jeg ser at de begge er veldig glad i hverandre og bare vil hverandre det aller beste og jeg syntes det er vanskelig å være "kritisk" til "forholdet". Det er jo en veldig stor aldersforskjell, men med alt han har vært gjennom tror jeg ikke aldersforskjell er noe tema. De er glade i hverandre. Sånn er det. Problemet er andre venninner av oss, de er fra seg, baksnakker masse om dette og friker helt ut. De lager problemstillinger  og jeg liker det ikke. Kan de ikke bare få leve slik de ønsker og ha det bra sammen? Hva tenker dere om dette? 

Anonymkode: f6675...d07

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er alle parter voksne og åndsfriske? Er de grei med hverandre? Kjør på

Anonymkode: 680b8...f0f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er alle parter voksne og åndsfriske? Er de grei med hverandre? Kjør på

Anonymkode: 680b8...f0f

Ja, de er begge flotte. Han har, som sagt, slitt med noe traumer og div som noen kan dømme han litt for, men hun kjenner han mer en noen andre og jeg ser også at han er et fantastisk menneske. Hun har voksne barn, han vil ikke ha egne barn og det betyr jo litt med en slik aldersforskjell.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Min venninne har et veldig nært forhold til en på 28. Han har slitt med div. og hhun har støttet han mye i dette og aldri gitt han opp. Han flyttet langt bort for en periode, jeg tror det var fordi de følte mye på tiltrekningen mot hverandre og den store aldersforskjellen. Hun savnet han enormt og han var hele tiden i kontakt med henne for å høre om hun hadde det bra osv. Jeg vet at hun er veldig glad i han og bryr seg utrolig mye om han, i starten fordi han slet mye og hun ville hjelpe, men nå tror jeg hun er oppriktig glad i han. Han har sagt at han er veldig glad i henne og setter veldig pris på henne og han lyser opp når de er sammen. han har nå flyttet nærmere fordi han savnet henne og hun savnet han.

Jeg ser at de begge er veldig glad i hverandre og bare vil hverandre det aller beste og jeg syntes det er vanskelig å være "kritisk" til "forholdet". Det er jo en veldig stor aldersforskjell, men med alt han har vært gjennom tror jeg ikke aldersforskjell er noe tema. De er glade i hverandre. Sånn er det. Problemet er andre venninner av oss, de er fra seg, baksnakker masse om dette og friker helt ut. De lager problemstillinger  og jeg liker det ikke. Kan de ikke bare få leve slik de ønsker og ha det bra sammen? Hva tenker dere om dette? 

Tenker de får leve i nuet. Forholdet kan ryke etter 2 år eller 10 uavhengig av alder. Men viser det aeg å bli den store kjærligheten er det jo litt trist når alt kommer til alt. Feks om 20 år når hun er gammel og skrukkete med gikt og han bare 48 år ung. Det må være en vondt situasjon dor han som allerede har erfart flere traumer. Og da i tillegg oppleve å bli enkemann før han fyller 60 år..

Anonymkode: 0985d...e78

Skrevet

Ts her.

Vil også legge til at hun sier hun føler de har et utrolig sterkt emosjonelt bånd. De har aldri hatt sex eller vært intime på den måten. 

Skrevet

Noen av oss får aldri oppleve kjærligheten. Og så skal noen velge kjærlighet vekk? Hun burde gå for mannen og droppe "venninnene"!

Anonymkode: 1696a...21d

• Liker 3
Skrevet

Om han har traumer vil jeg annta det er trygt for han å ha en person på alder med en forelder som er glad i han og støtter han ja. Men at det er kjærlighet forbi en nestekjærlighet, omsorgskjærlighet, er ikke sikkert.

Å det er ikke bra å utnytte at du har fått kloa i noen som er yngre, fordi han sliter. Som om det at han sliter gjør at det er greit at han ikke skal få oppleve kjærlighet med noen på egen alder, for det høres litt sånn ut. Hvem som helst kan være der for han. Han kan også utnytte henne, bare poengterer ulike farer som kanskje finns men muligens ikke.

Anonymkode: 73586...d92

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kan de ikke bare få leve slik de ønsker og ha det bra sammen? Hva tenker dere om dette? 

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Noen av oss får aldri oppleve kjærligheten. Og så skal noen velge kjærlighet vekk? Hun burde gå for mannen og droppe "venninnene"!

Anonymkode: 1696a...21d

Enig

• Hjerte 1
Skrevet

Æsj, hun er en gammel gris om hun legger seg etter han. At han sliter og hun «hjelper» han er jo grooming 

Anonymkode: 574f5...87f

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Æsj, hun er en gammel gris om hun legger seg etter han. At han sliter og hun «hjelper» han er jo grooming 

Anonymkode: 574f5...87f

Ja faktisk. At han sliter gjør alt sketchyere. 

Å ekte kjærlighet finner vi flere ganger, så han MÅ ikke ha det med ei som er 27 år eldre. Nesten 30 år! 

Skrevet

Enig med deg og tenker at det er bra hun har deg som venninne. 

Kjærlighet er kjærlighet. 

Merkelig nok er aldersforskjell noe mange reagerer veldig på, og de klarer ikke å se noe annet enn det. Enda det er ingenting galt med to voksne mennesker som elsker hverandre og som vil være sammen. 

• Liker 2
Skrevet

Huff. Kan ikke han fyren her få noe bedre er det første jeg tenker? Enn å ligge og humpe på en inntørka rosin. Hadde skjønt det om det var en mann på 50+ og ei jente på 28 da gir det jo mening. Begge får noe de ønsker, men her virker det som om den gamle kjærringa bare utnytter den stakkars unge mannen

Anonymkode: e320e...c7a

Skrevet
Just now, Kermit2 said:

Enig med deg og tenker at det er bra hun har deg som venninne. 

Kjærlighet er kjærlighet. 

Merkelig nok er aldersforskjell noe mange reagerer veldig på, og de klarer ikke å se noe annet enn det. Enda det er ingenting galt med to voksne mennesker som elsker hverandre og som vil være sammen. 

Det er tydeligvis mye som er galt med aldersforskjell om det er mannen som er eldst og kvinnen er ung og penere enn kjærringene her inne. Da er mannen en gris.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Huff. Kan ikke han fyren her få noe bedre er det første jeg tenker? Enn å ligge og humpe på en inntørka rosin. Hadde skjønt det om det var en mann på 50+ og ei jente på 28 da gir det jo mening. Begge får noe de ønsker, men her virker det som om den gamle kjærringa bare utnytter den stakkars unge mannen

Dust. Hadde det vært motsatt har det vært det samme. 55 er ikke inntørka rosin, men er kvinnen det, så er mannen det også. 

Kvinne 29 og kvalm av deg og overdrivelsne mennesker kommer med om at kjærlighet kan trumpe alt, sånn foruten når noen er jevngamle da er det mange fisk i havet. Dere vil bare beholde den unge part, det er alt. 

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er tydeligvis mye som er galt med aldersforskjell om det er mannen som er eldst og kvinnen er ung og penere enn kjærringene her inne. Da er mannen en gris.

Håper folk som elsker hverandre holder sammen uavhengig av hva folk tenker og sier.

Venner som ikke ser og erkjenner kjærligheten mellom to mennesker, og ikke unner dem gleden av å tilbringe livet sammen, er ingen riktige venner. 

Skrevet

De må få leve sitt liv som de vil det. Andre får passe sitt eget. :) 

• Hjerte 3
Skrevet

Sier du imot de som baksnakker osv? Kanskje de trenger å høre andre meninger.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ufint, feil og direkte usympatisk. 

• Liker 1
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker said:

Dust. Hadde det vært motsatt har det vært det samme. 55 er ikke inntørka rosin, men er kvinnen det, så er mannen det også. 

Han har et poeng da. Kvinner eldes mye dårligere.

Når det kommer til hud. Blant annet grunnet forskjeller i kollagen. 

https://www.kk.no/livstil/menns-hud-er-sterkere-enn-kvinners/67888841

Anonymkode: b68db...e70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...