Majer Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Kompisen din ser en dame han virkelig har sansen for, men som han ikke kan prøve seg på fordi hun nettopp kom inn, ble sjekket opp av en random med en gang og vennen din må rekke siste toget hjem siden han ikke har råd til å bo i Oslo. Hvordan skal han få kontaktinformasjonrn hennes?
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Skrevet 20. januar 2024 Han kan jo ikke det uten å spørre eller kjenne noen som vet hvem hun er. Han har kun sansen for utsendet hennes, han er ikke glad i henne og vil finne en annen kvinne han også kommer til å like, igjen og igjen. Så det vil sikkert i lengden ikke føles ut som det nederlaget det føles ut som nå. Anonymkode: 5fa6c...9a9 7
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #3 Skrevet 20. januar 2024 Ikke noe samsvar mellom trådtittel og første post og så ber du om hjelp til å stalke fremmede mennesker?? Anonymkode: 7a4a8...0ae 14 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 Dette hadde lite med tittelen å gjøre?? Dama hadde jo like fullt blitt sjekket opp av en annen om han hadde bodd i Oslo eller ei. Anonymkode: 699da...91c 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 Majer skrev (8 timer siden): Kompisen din ser en dame han virkelig har sansen for, men som han ikke kan prøve seg på fordi hun nettopp kom inn, ble sjekket opp av en random med en gang og vennen din må rekke siste toget hjem siden han ikke har råd til å bo i Oslo. Hvordan skal han få kontaktinformasjonrn hennes? Så du (og kompisen din) mener damen *selvsagt* ville vært interessert i kompisen din dersom han bare kunne *prøve seg*? Damer, ts, har egne meninger. Det er derfor de sier ting som «ja» eller «nei» Elelr «jeg skal hjem til min 3 pg gamle sønn, så glem det». De sier det ikke fordi du er *fattig*. De sier det fordi de ikke er en hund som logrer for all oppmerksomhet - men et fullverdig menneske med sitt eget liv gående. Anonymkode: f5390...9b4 1 5
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 Penger drar damer, og det verste som finnes er gjerrige menn. Anonymkode: aeea7...7a7
Andro Skrevet 20. januar 2024 #7 Skrevet 20. januar 2024 Å hungre etter opplysninger om fremmede mennesker er ikke akkurat et sunt tegn. Skjønner på ingen måte hva penger har med ts å gjøre. Han kan vel bli med i sjakklubben på Jevnaker eller hagelaget i Sande istedet?? 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #8 Skrevet 20. januar 2024 Du spør om hvordan kompisen din kan få kontaktinformasjonen til en dame han ikke har utvekslet et ord med? Anonymkode: 69c95...609 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #9 Skrevet 20. januar 2024 Hvem blir sjarmert av noen som KUN har blitt interessert i deg pga utseendet? Veldig få! Noen menn virker å tro at det er positivt at de forelsker seg før de har utvekslet mer enn et hei. Det er ikke slik. Anonymkode: bae91...bca 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #10 Skrevet 20. januar 2024 Regner med at dette var på et utested. Hvordan kan du vise at du har penger egentlig? Hvis du går i en dritdyr dress på en klubb eller bar så ser jo det helt teit ut. Dukke opp i Porsche? Vel du skal drikke og ingen ser at du dukker opp, så det er ikke noe poeng heller. En dyr klokke kanskje? Haha. Tror ikke det er noen damer som er klokkeeksperter og ser etter merket på klokka heller. Jeg er rik men kler meg etter der jeg går. Og jeg liker ikke fjonge steder, så ingen vil se at jeg er det. 🤣 Anonymkode: 78940...039
imagineme Skrevet 20. januar 2024 #11 Skrevet 20. januar 2024 Tore har 50 kroner og setter seg på trikken klokken 14:20. Toget fra Lillehammer går 07:00 og kjører i en hastighet på 97km/t i snitt sørover. Hvor mange pølser spiste Kjell fra Svolvær 2 dager før? 4 3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #12 Skrevet 20. januar 2024 14 hours ago, Majer said: Kompisen din ser en dame han virkelig har sansen for, men som han ikke kan prøve seg på fordi hun nettopp kom inn, ble sjekket opp av en random med en gang og vennen din må rekke siste toget hjem siden han ikke har råd til å bo i Oslo. Hvordan skal han få kontaktinformasjonrn hennes? Når man ikke tror man kunne lese noe rarere fra deg? Men hva jeg hadde gjort? Som alle normale mennesker, reist hjem. Anonymkode: 81db5...ff3 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #13 Skrevet 20. januar 2024 Majer skrev (14 timer siden): Kompisen din ser en dame han virkelig har sansen for, men som han ikke kan prøve seg på fordi hun nettopp kom inn, ble sjekket opp av en random med en gang og vennen din må rekke siste toget hjem siden han ikke har råd til å bo i Oslo. Hvordan skal han få kontaktinformasjonrn hennes? Har han råd til å date henne da? Anonymkode: 12927...dd9
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #14 Skrevet 20. januar 2024 TS, hvis det var du som bodde i Oslo og du ikke fikk sjekket opp en dame fordi hun måtte reise hjem til Jessheim, hva hadde du gjort da? Sjekket henne opp og lokket med leilighet på Vinderen? Anonymkode: 81db5...ff3
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #15 Skrevet 20. januar 2024 Hvis jeg og vennen min var på byen, han fikk sansen for noen, men var økonomisk avhengig av å rekke siste toget... Hva hadde jeg gjort? Jeg hadde tilbudt overnatting... Jeg og mine single venner er wingmans for hverandre. Men hvis han ikke tørr be om kontaktinformasjon fordi han allerede har dømt henne til å være for opptatt av penger, da hadde jeg sagt "ha en fin togtur hjem!" Anonymkode: 97e21...64a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå