Gå til innhold

Hvor ofte pusser du tennene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte pusset du tennene? Pusser du de morgen og kveld? Bare kveld? Ikke hver dag? 

Spør fordi tema kom opp i selskap i kveld, og det var en del forskjellige svar. 

Anonymkode: 5c5f5...366

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pusser morgen og kveld. På kvelden bruker jeg også tanntråd, sånn liten "flaskebørste" (jeg har streng bak tennene etter regulering så må bruke det for å forebygge hull) og munnskyldevann.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver morgen og kveld, pluss tanntråd hver kveld. Og så blir det en puss hvis jeg skal ut på noe på kveldstid. I min naivitet trodde jeg dette var standarden for de fleste? Hva var det vanlige i forsamlingen du deltok i da, oftere eller sjeldnere?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgen og kveld + tanntråd hver kveld. Pusser tenner en ekstra gang dersom jeg skal noe.

Anonymkode: 50bcc...18e

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morgen og før leggetid. I tillegg, før sosiale eventer på ettermiddag/kveld. 

Anonymkode: a6d6b...c65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver morgen. Og endel kvelder, må innrømme jeg sluntrer litt unna på kveldene, trøtt og fæl 🥱

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid morgen og kveld, og noen ganger etter lunsj (om jeg skal i møte f.eks). Bruker tanntråd og mellomromsbørste i tillegg til tannbørste på kvelden. Og tannpirker etter at jeg har spist.

Anonymkode: b481d...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pusser hver morgen og kveld, skal jeg noe spesielt på ettermiddag/kveld (selskap osv) så pusser jeg gjerne før jeg drar også.

Det har hendt i de verste periodene med søvnmangel at jeg har glemt!! å pusse de på morgenen 😂 men da har jeg kun vært hjemme med baby så det er forsåvidt ingen som vet.

Anonymkode: c3879...f73

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Morgen og kveld. Tanntråd hver kveld. Pusser av og til en ekstra gang hvis jeg skal ut på noe spesielt på kvelden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hver kveld, og før jeg skal noe spesielt hvis jeg rekker:)

Anonymkode: e90ff...075

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...