Gå til innhold

Hva drikker dere på fest?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er midt i en livsstilsendring, og lurer på hva dere drikker når dere skal ta dere en skikkelig fest? Mtp kalorier og sukkerinnhold i alkoholen. Jeg ønsker gjerne tips til spesifikke drinker/drikke🍾

Ikke øl😅

Anonymkode: 776e1...766

Skrevet

Tørr hvitvin 🙂 

Anonymkode: 8b6d1...71b

• Liker 1
Skrevet

Jeg går for vin, men jeg kjente en skikkelig helsefreak som drakk ren vodka. Ikke så mange, så klart. Han måtte jo trene dagen etterpå. 

Anonymkode: 93ece...202

Skrevet

Barcadi.

Anonymkode: 00980...bfd

• Liker 1
Skrevet

Sukkerfri cider. Blitt mange forskjellige på markedet nå.

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Sommersby Pear Lite! Har drukket den det siste året, da jeg synes den med sukker er for søt. Bare et pluss at det er mindre kalorier i den! :) 

Anonymkode: 4d609...bba

• Liker 1
Skrevet

Coca Cola som alltid🏆👊

Anonymkode: 8093b...6da

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min go-to er absolut raspberry (bringebær vodka) blandet med sukkerfri sprite. Kjempegodt og ikke mye kcal eller sukker ❤️

Skrevet

Gin med lav kalori tonic eller Russian, selges på spar.

Anonymkode: 7259e...926

Skrevet

Rom og Pepsi max

Mintu med is og sprite zero.

Anonymkode: 83802...95e

Skrevet

Hvitvin eller sukkerfri cider i moderate menger

Anonymkode: 6256d...4f0

Skrevet

Drinker & breezer

Anonymkode: b794b...bbf

Gjest Maatte_ha_konto
Skrevet

Tørt sprudlevann, Gin og Tonic (sukkerfri tonic;)), sprit blandet med sukkerfritt og lite-øl. Fungerer kjempebra.

Skrevet
Jaane doe skrev (21 timer siden):

Min go-to er absolut raspberry (bringebær vodka) blandet med sukkerfri sprite. Kjempegodt og ikke mye kcal eller sukker ❤️

Samme her ;) Varierer mellom sprite og pepsi max som blandavann da.

Skrevet

2-3 hard seltzere. Resten av kvelden går det i Pepsi Max.

Anonymkode: 38c8c...042

Skrevet

Om man vil unngå kalorier, så er alkoholfrie og sukkerfrie drinker tingen😅 eg drikker ofte sukkerfri brus på fest, klarar å ha det kjekt utan alkohol, og slepper være trøtt dagen derpå 😁

Anonymkode: 30826...df5

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 21.12):

Jeg er midt i en livsstilsendring, og lurer på hva dere drikker når dere skal ta dere en skikkelig fest? Mtp kalorier og sukkerinnhold i alkoholen. Jeg ønsker gjerne tips til spesifikke drinker/drikke🍾

Ikke øl😅

Anonymkode: 776e1...766

Kaffe. Jeg drikker ikke alkohol

Skrevet

Jeg drikker veldig sjeldent, så da tar jeg bare det jeg har lyst på uten å tenke på sukker, kalorier osv. Men det finnes veldig mye i dag av både øl og cider som har mindre innhold av sukker. Sjekk Meny, OBS Og Coop Extra, de har kanskje størst utvalg? 

Anonymkode: 518c1...bcb

Skrevet

Øl, livredd for å bli for full

Anonymkode: 398ab...63f

Skrevet

Hvis jeg vil holde meg i ketose, så drikker jeg en premium vodka (for eksempel Crystal Head) med farris. Altså Skinny Bitch. Det MÅ være en vodka av god kvalitet med så lite smak å skjule seg bak.

Anonymkode: b9372...7aa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...