Gå til innhold

Xtra fyr eller extra kvinne?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Lekermedtanken

Hei!

Må spørre om noe.

Hvis dere en kveld satt i riktig godt humør....

Dere snakker åpent om sex...

Men plutselig spør han om hun vil ha med en mann extra i sengen.

Hvordan ville reaksjonen deres vært på dette??

Hva vil en kvinne se....

En mann og en mann

Eller

Ei kvinne og ei kvinne

Hvis dette er av intresse...

Hvordan hadde dere reagert hvis denne mannen eller kvinnen hadde berørt samboerens penis?(Berørt=sugd eller den slags)

Håper på seriøse svar...

Hilsen meg som har tankene i behold

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei

først vil jeg sige at der skal et enormt godt forhold til at kunne tage en 3 person med ind i spillet, kan meget let opstå jalusi..

må godt nok sige at jeg har altid haft en lille drøm om at ha 2 mænd i sengen, men den dag jeg blev tilbudt det kyllede jeg ud, tænket for mig selv at det måtte holde med tanken...noget skal være overlat til fantasie

men hvis jeg skulle ha en mand ekstra med i senge ville jeg jo nok forvente at det var mig som skulle opvartes og ikke ham, men selvfølgelig er det jo også en mulighed, tror det er vanskeligt at sige hvordan man vil reagere før man selv er i siturationen, men har man sagt a må man jo sige b også.

det med at ha en kvinde ekstra med ville være helt umuligt for mit vedkommende da jeg ikke tænder på kvinder overhoved så enkelt er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det drømme-tilbudet, at sambissen foreslår en ekstra mann i senga, eg hadde gått med på det tvert! (om ikkje fyren var gørr-teit eller ufyselig da....) Ekstra dame i senga vil eg også gjerne, ventar bere på ei passande dame.

Om den ekstra dama hadde f.eks. sugd typen min, hadde eg elska å sjå på. Om den ekstra mannen hadde gjort det, hadde eg fått orgasme på flekken!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest Lekermedtanken

Hei Igjen!

Takk for de to svarene som kom inn....

Finnes det virkelig ikke fler som har tanker rundt dette?

Dette her er faktisk et problem da vi(jeg) ikke vet hva jeg skal gjøre....

Gjerne flere svar....

Vil alle jenter tenne på dette?

Gjerne svar fra begge kanter.... :lol:

Klem fra Meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det helt utenkelig.

Jeg ønsker ikke å dele sexlivet mitt med andre enn samboeren min. Uansett om det er en ekstra gutt eller jente.

Vi har snakket om det, og er enige om at det er slik VI vil ha det.

For dere som fantaserer om dette og velger å gjennomføre det så tror jeg at det er riktig som Ann sier her: Det krever enormt mye. For noen er det helt sikkert flott. For andre bringer det opp følelser man trodde man skulle klare å holde utenfor......

Det viktigste er vel at man kjenner seg selv og sin partner godt nok til å vite hva som er riktig for DERE, og følgelig hvor grensene går for både fantasier og virkelighet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sexysadie

Personlig kunne jeg aldrig ha funnet ut av å ha m en extra fyr eller kvinne i samlivet m en kjæreste.

men hva jeg kunne funnet ut av som fri og frank m 2 eller 3 menn eller kvinner d er en annen sak...'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville nok foretrukket å ha en ekstra mann, fremfor en ekstra kvinne. Både fordi jeg ikke tenner på kvinner og fordi jeg ikke hadde syntes det var noe særlig å se kjæresten min ha sex med en annen dame. Hvis jeg hadde kunnet ha sex med to menn, hadde det vært morsomst om de var mest opptatt av meg, ikke av hverandre, det måtte jo være en drømmesituasjon. Men jeg tror også at det er mye lettere å gjøre sånt som singel. Det er ikke så lett å vite hva slags reaksjoner man fremkaller ved å prøve noe slikt, jeg vet at det er fler som synes at man må kunne stole såpass på forholdet at dette ikke skulle være noe problem, men jeg er av den oppfatning at man ikke kan spå hva slags følelser noe slikt kan utløse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er uenig med deg wondergirl, i at trekanter egner seg bedre når man er singel. Hvis det i en trekant er et par, som er trygge på hverandre og det de vil, så blir det mindre "konkurranse" enn hvis tre single personer har en trekant.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...