Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Elsker han så høyt😭 Men han tror meg ikke 😭 Hva kan jeg gjøre??

Anonymkode: 25168...c90

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er 45.

Skrevet

Spesifiser gjerne litt mer.

Anonymkode: bb25b...a72

Skrevet

Klarer ikke, gråter konstant. Ff-min trøster meg

Skrevet

Prøv å gå videre. Ja det kan være at han er den rette for deg, at han er alt du ser etter i en mann. Men er du den rette for han? Beklageligvis er man to i et forhold og ingen kan bestemme hva den andre skal føle. Selv om man virkelig ønsker man kunne. Prøv gå videre.. Stol på meg der. Jeg er fortsatt forelska i xen min som har vært gift i 10år snart. Det gjør vondt og det ødelegger meg. Fordi jeg ikke klarer gå videre. 

• Hjerte 1
Skrevet

Alle andre vil ha meg, bare ikke han😭😭😭

Skrevet
endo skrev (Akkurat nå):

Prøv å gå videre. Ja det kan være at han er den rette for deg, at han er alt du ser etter i en mann. Men er du den rette for han? Beklageligvis er man to i et forhold og ingen kan bestemme hva den andre skal føle. Selv om man virkelig ønsker man kunne. Prøv gå videre.. Stol på meg der. Jeg er fortsatt forelska i xen min som har vært gift i 10år snart. Det gjør vondt og det ødelegger meg. Fordi jeg ikke klarer gå videre. 

Jeg elsker også en mann til. Men det skjønte jeg ikke før to år etter at jeg gjorde det slutt med han 💔 Det gikk fortere denne gangen. Hvorfor er det sånn? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Alle andre vil ha meg, bare ikke han😭😭😭

Kan det være derfor du vil ha han? At det ikke har noe med forelskelse/kjærlighet å gjøre, men såret stolthet fordi du har blitt avvist?

Eller kan det være at han vet at du har en FF og ikke stoler på at du liker han, men bare vil ha han i tillegg til han du har? Kan det være at han ikke stoler på at du vil ha han fordi han er redd for å bli én i rekken? (Selv om det muligens ikke er sånn så lurer jeg bare på om han tenker sånn) 

Anonymkode: e1bb8...9d2

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Kan det være derfor du vil ha han? At det ikke har noe med forelskelse/kjærlighet å gjøre, men såret stolthet fordi du har blitt avvist?

Eller kan det være at han vet at du har en FF og ikke stoler på at du liker han, men bare vil ha han i tillegg til han du har? Kan det være at han ikke stoler på at du vil ha han fordi han er redd for å bli én i rekken? (Selv om det muligens ikke er sånn så lurer jeg bare på om han tenker sånn) 

Det kan absolutt være han ikke stoler på meg. Jeg klarte ikke å overbevise han om at jeg elsker han. Hadde ikke ff da vi var sammen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Nei, vil ikke ha han fordi han ikke vil. Vil ha han fordi han er den kjekkeste, mest fantastiske mannen i verden!

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Hahaha, FF trøster deg. Det er kjørt. Han vil aldri ta deg tilbake om du tredde deg ned på en ny fyr for «trøst». Herregud hva går det av folk i dag 🤮

Anonymkode: eaeb5...01c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hahaha, FF trøster deg. Det er kjørt. Han vil aldri ta deg tilbake om du tredde deg ned på en ny fyr for «trøst». Herregud hva går det av folk i dag 🤮

Han vet ikke det.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Elsker han så høyt😭 Men han tror meg ikke 😭 Hva kan jeg gjøre??

Er 45.

Hva med å: Bli voksenog gå videre.

Anonymkode: 735aa...c14

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nei, vil ikke ha han fordi han ikke vil. Vil ha han fordi han er den kjekkeste, mest fantastiske mannen i verden!

Hvorfor vil du prøve å få tilbake en mann som ikke vil ha deg? Hvorfor vil du presse han til å bli sammen igjen når han ikke har elskefølelser for deg?

Hvorfor ble det slutt? Hvor lenge siden ble det slutt? 

• Nyttig 1
Skrevet

Støtter denne fullt ut! 😅🤮

noe av det mest latterlige jeg har lest på leeenge. Om han er en så fantastisk fyr, så vil han nok dessverre aldri ta deg tilbake. En fantastisk fyr har dessverre en høy standard. 
Noe dere damer må forstå snart. Vi kan godt ha likestilling, damer som menn kan godt ligge med hvem som helst. Kjør på! Men i en manns øyne vil det alltid være slik at en dame kan ha sex når de vil, mens en mann ikke kan dette. Dermed vil det i en mans øyne alltid være slik at menn som får seg FF har funnet seg en dame med lav verdi. Slik er det bare. En mann vil aldri finne på noe seriøst med en slik dame, unntaket er om følelser skulle oppstå mellom FFer. 
Og dere damer må gjerne bli forbanna, gjerne synes det er helt fullstendig galt av menn og tenke slik. Men dette er dessverre slik det er. Vi menn aksepterer at dere damer har det seksuelle overtaket. Til gjengjeld har menn mindre behov for å inngå i et forhold.

Anonymkode: b737a...f52

Skrevet

Han merker nok at du ligger med en annen. 

Anonymkode: 500a1...92c

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Han vet ikke det.

Han kan umulig bety mye for deg om du puler en annen. Ser du for deg å bli sammen med ham igjen da og juge så det renner av deg om det skjer ? Herregud, hva feiler det folk. 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du kan umulig være eldre enn 22

Anonymkode: 0afa4...106

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Dummeste jeg har hørt. 

Anonymkode: 8d713...23f

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...