Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Er gravid i uke 26+3. og har fått omgangssyken, vet dette ikke er farlig for meg eller baby, men får en del kynnere og de er vonde. Er dette noe farlig? Andre som har opplevd? 

Anonymkode: 45b60...34e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom de er regelmessige og ikke gir seg ville jeg ringt føden for råd. Men det er ikke slik at omgangssyke I seg selv utløser fødsel.

Anonymkode: e9de3...916

Skrevet

Du kan få vondt i magen av oppkast, og trykket i seg selv. Har hatt omgangsyke i to omganger og matforgiftning denne graviditeten. Helt på slutten, av tre dager oppkast, følte jeg alt skulle komme opp, og ut av meg, babyen inkludert :P 

Anonymkode: ca50a...c32

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Du kan få vondt i magen av oppkast, og trykket i seg selv. Har hatt omgangsyke i to omganger og matforgiftning denne graviditeten. Helt på slutten, av tre dager oppkast, følte jeg alt skulle komme opp, og ut av meg, babyen inkludert :P 

Takk for svar. Er akkurat sånn det føles, at alt skal ut🙈   Håper dette snart gir seg. Utrolig slitsomt å kaste opp 😝

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Dersom de er regelmessige og ikke gir seg ville jeg ringt føden for råd. Men det er ikke slik at omgangssyke I seg selv utløser fødsel.

Anonymkode: e9de3...916

Var det jeg tenkte også.  Er heldigvis ikke regelmessig så håper ikke de blir det🤞🏻.  Nei det skal jo ikke sette igang en fødsel. Jeg er jo så smart å googler og der sier folk så mye forskjellig🙈

Skrevet

Hadde det for noen mnd siden da jeg var 34 uker på vei. Gikk helt fint! Var mer redd for å føde med omgangssyke 

Anonymkode: 224a7...244

Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar. Er akkurat sånn det føles, at alt skal ut🙈   Håper dette snart gir seg. Utrolig slitsomt å kaste opp 😝

Når jeg trodde omgangsyke eller oppkast som gravid kunne bli verre, bare bland omgangsyke og graviditet, så har du et mareritt! All medfølelse :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...