AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Hei. Er gravid i uke 26+3. og har fått omgangssyken, vet dette ikke er farlig for meg eller baby, men får en del kynnere og de er vonde. Er dette noe farlig? Andre som har opplevd? Anonymkode: 45b60...34e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Dersom de er regelmessige og ikke gir seg ville jeg ringt føden for råd. Men det er ikke slik at omgangssyke I seg selv utløser fødsel. Anonymkode: e9de3...916
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 Du kan få vondt i magen av oppkast, og trykket i seg selv. Har hatt omgangsyke i to omganger og matforgiftning denne graviditeten. Helt på slutten, av tre dager oppkast, følte jeg alt skulle komme opp, og ut av meg, babyen inkludert Anonymkode: ca50a...c32 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du kan få vondt i magen av oppkast, og trykket i seg selv. Har hatt omgangsyke i to omganger og matforgiftning denne graviditeten. Helt på slutten, av tre dager oppkast, følte jeg alt skulle komme opp, og ut av meg, babyen inkludert Anonymkode: ca50a...c32 Takk for svar. Er akkurat sånn det føles, at alt skal ut🙈 Håper dette snart gir seg. Utrolig slitsomt å kaste opp 😝 Anonymkode: 45b60...34e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Dersom de er regelmessige og ikke gir seg ville jeg ringt føden for råd. Men det er ikke slik at omgangssyke I seg selv utløser fødsel. Anonymkode: e9de3...916 Var det jeg tenkte også. Er heldigvis ikke regelmessig så håper ikke de blir det🤞🏻. Nei det skal jo ikke sette igang en fødsel. Jeg er jo så smart å googler og der sier folk så mye forskjellig🙈 Anonymkode: 45b60...34e
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 Hadde det for noen mnd siden da jeg var 34 uker på vei. Gikk helt fint! Var mer redd for å føde med omgangssyke Anonymkode: 224a7...244
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Takk for svar. Er akkurat sånn det føles, at alt skal ut🙈 Håper dette snart gir seg. Utrolig slitsomt å kaste opp 😝 Anonymkode: 45b60...34e Når jeg trodde omgangsyke eller oppkast som gravid kunne bli verre, bare bland omgangsyke og graviditet, så har du et mareritt! All medfølelse Anonymkode: ca50a...c32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå