AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg er invitert i bursdag neste helg. Mi beste venninne blir 40 år og det blir stor fest. Jeg har nettopp begynt på mysimba. Er i uke 2 og føler at det går bra. Spiser mindre og har litt bivirkninger som kvalme. Jeg skal trappe opp dosen med tabletter til Jeg når max dose med 4 tabletter pr dag. Nå tar jeg 2 tabletter daglig. Jeg har ikke lyst å drikke i bursdagen. Er litt redd for at bivirkninger blir verre. Dumt å tenke sånn?. Vil vente til jeg har kommet til max dose og ser at jeg tåler det. Men er redd for at min venninne blir skuffet. Hun sa i dag at hun gleder seg til at vi skal bli drikke sammen. Er lenge siden sist. Hva hadde du gjort? Drukket og tatt sjansen på at det går bra? Føler at jeg overdriver, men jeg er redd for å bli dårlig Anonymkode: 2aac5...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Del Skrevet 19. januar 2024 Altså... dere er 40? Du sier nei til alkohol om du vil, uansett grunn. Anonymkode: 07960...4c8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Altså... dere er 40? Du sier nei til alkohol om du vil, uansett grunn. Anonymkode: 07960...4c8 Sant det. Men dumt å si grunnen? Anonymkode: 2aac5...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #4 Del Skrevet 3. februar 2024 Jeg ville latt som at jeg drakk, for min venninnes skyld. Vinflaske med skrukork, eller alkoholfri øl med etiketter fra vanlig øl. Anonymkode: f3e1c...ec4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2024 #5 Del Skrevet 3. februar 2024 43 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg ville latt som at jeg drakk, for min venninnes skyld. Vinflaske med skrukork, eller alkoholfri øl med etiketter fra vanlig øl. Anonymkode: f3e1c...ec4 Aldri i livet hadde jeg giddet det. Om alt en venninne gleder seg til ved å tilbringe tid med meg er å drikke, hadde jeg revurdert det forholdet. Anonymkode: 61a31...2d9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. februar 2024 #6 Del Skrevet 4. februar 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Aldri i livet hadde jeg giddet det. Om alt en venninne gleder seg til ved å tilbringe tid med meg er å drikke, hadde jeg revurdert det forholdet. Anonymkode: 61a31...2d9 Hun invitere meg på vin og mat på Fredag. Jeg sa at jeg går på tabletter nå og kan ikke drikke. Ok sa hun bare. Ble ikke noe på middag på Fredag da Anonymkode: 2aac5...335 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå