Gå til innhold

Er det mange som opplever utroskap? Har gifte men etter meg.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange som opplever utroskap? Kan noen fortelle hvordan du fant det ut?  Jeg har opplevd dette en gang med en eks av meg. Ikke noe fysisk, men han tekstet en annen kvinne bak ryggen min.

Jeg har vært singel en god stund nå men merker at på jobben (sykehuset) så er det mange gifte menn eller menn som har kjæreste som flørter.. Kommer bort, gir et ekstra blikk eller stryker meg på ryggen og spør om det går bra. Altså i en flørtende tone. Er tre stykker som er veldig flørtet for tiden selvom jeg prøver å mind my own business. To leger og en sykepleier..disse er ikke "gamle griser" heller, da de er i 30 årene og relativt kjekke. Ser jeg ned og later som jeg skriver så kan han ene komme bort og stå der.. Selvom jeg later som jeg ikke ser han og si "hva skriver du da?". Jeg blir dog litt sjarmert,for de er jo sjarmerende utad å se på,... men vet det er feil å bli det. 

Anonymkode: c1f19...254

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, men usikker hvor langt de hadde dratt strikken om jeg hadde vært tilgjengelig for flørt med mer. Tenker alltid slik: Dont shit where you eat! Er du lege eller sykepleier? 

Anonymkode: a49e1...b2d

Skrevet

Tar alle på deg? For flørting i seg selv er ikke noe jeg tenker på som utroskap. 

• Liker 2
Skrevet

Helt vanlig at opptatte menn prøver seg på andre kvinner. Har opplevd dette mye oppigjennom årene, er snart 50, og de prøver seg fremdeles. 

Anonymkode: 3e635...0bc

• Liker 2
Skrevet

Hadde gitt klar beskjed om at jeg bestemmer selv hvem som får stryke på meg. De er faktisk ganske frekke og nedlatende når de behandler deg slik. Dere er på jobb, og skal oppføre dere profesjonelt.

Anonymkode: 85ea1...47c

• Nyttig 2
Skrevet

Tenker det er stor forskjell på utroskap og flørt. 

Syns og det er lovlig tidlig å begynne å kvesse klørne ved noen hyggelige ord og klapp på skulderen. Da handler det jo mer om at man har motsatt kjønn enn hva folk faktisk gjør. 

Anonymkode: eebb1...b3f

Skrevet

Du får prøve å sette tydeligere grenser da.

Anonymkode: 2d748...f94

Skrevet

Etter jeg ble singel så merker jeg interesse ja. Men tror jeg var naiv, for tenkte stort sett at folk bare er hyggelige. Helt til f.eks mannen til ei bekjent inviterte meg på vin en kveld. Hva faen liksom. Etter det ble jeg mindre «approachable» eller hva en skal si, finner ikke lignende uttrykk på norsk. Er forsiktig med å gi ut vennlige signaler. Trist, men sånn er det.

Anonymkode: 50730...072

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg opplever at en del menn og kvinner på jobben har en flørtende tone uten at jeg tror de tenker å være utro. Det vil si at de tuller med hverandre og kanskje tar på hverandre litt. (Legger en hånd på skulderen etc). Det er ikke sikkert flørt er riktig ord heller.

Jeg synes ikke menn er "verre" enn kvinner. Heller tvert om.

• Nyttig 1
Skrevet

Det som beskrives er ikke utroskap. Opptatte menn kan være lykkelige i forholdet og flørte av glede over å være forelsket i kona. Menn blir ikke til stive pinner straks de etablerer seg. En opptatt mann regner med at andre vet at han er opptatt og kan da flørte uten å bli tatt på alvor. Kvinner forstår seg ikke på menn. Sukk.

Anonymkode: 6b52e...bf4

• Nyttig 2
Skrevet

Jeg har blitt lagt an på av så mange opptatte menn opp igjennom at jeg nærmest går ut fra at alle kan være utro. 

Det finnes grader av det, da. 

Du har de som bare liker å flørte, kanskje sende litt sexy meldinger eller bilder. Som bare trenger litt seksuell spenning eller sommerfugler i magen i hverdagen. Men de skal liksom ikke være utro! De har laget seg en grense som de føler seg bra om de holder seg innenfor, men som jo selvsagt ville vært milevis over grensen til deres partner. Noen holder seg bare til en flørt. Andre føler nærmest det er ok om de bare runker i samme rom men ikke putter penis i vagina... 

Husk at noen er også bare naturlige flørter da, jeg er en sånn, jeg har øyenkontakt, jeg er kanskje litt tett på og tar på folk, jeg smiler og ler og jeg vet ikke jeg - men jeg har blitt mistolket mange ganger.

Kanskje også derfor jeg har så sinnsykt draget på gifte menn.. det er helt latterlig. Giftering betyr ingenting.

Anonymkode: 6214a...f7c

Skrevet

Det er skremmende hvor lite partner betyr for mange. 

Anonymkode: 251d1...dbe

Skrevet
13 hours ago, AnonymBruker said:

Helt vanlig at opptatte menn prøver seg på andre kvinner. Har opplevd dette mye oppigjennom årene, er snart 50, og de prøver seg fremdeles. 

Anonymkode: 3e635...0bc

Helt vanlig at opptatte kvinner ligger med andre menn også. De bare gjør det med et langt smalere utvalg av kvalifiserte menn.

Anonymkode: 96e0e...88c

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Ja, men usikker hvor langt de hadde dratt strikken om jeg hadde vært tilgjengelig for flørt med mer. Tenker alltid slik: Dont shit where you eat! Er du lege eller sykepleier? 

Anonymkode: a49e1...b2d

Portør eller vaskehjelp.

Anonymkode: 2e556...de7

Skrevet

Jeg jobber i administrasjonen på sykehuset.

Men flørt betegnes kanskje ikke da som utroskap? I mine øyne ville jeg sett på det som å tråkke over grensen om man bevisst flørter med en annen dame en kona/kjæresten sin? Men alle har vel ikke samme syn. 

Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Er det mange som opplever utroskap? Kan noen fortelle hvordan du fant det ut?  Jeg har opplevd dette en gang med en eks av meg. Ikke noe fysisk, men han tekstet en annen kvinne bak ryggen min.

Jeg har vært singel en god stund nå men merker at på jobben (sykehuset) så er det mange gifte menn eller menn som har kjæreste som flørter.. Kommer bort, gir et ekstra blikk eller stryker meg på ryggen og spør om det går bra. Altså i en flørtende tone. Er tre stykker som er veldig flørtet for tiden selvom jeg prøver å mind my own business. To leger og en sykepleier..disse er ikke "gamle griser" heller, da de er i 30 årene og relativt kjekke. Ser jeg ned og later som jeg skriver så kan han ene komme bort og stå der.. Selvom jeg later som jeg ikke ser han og si "hva skriver du da?". Jeg blir dog litt sjarmert,for de er jo sjarmerende utad å se på,... men vet det er feil å bli det. 

Typisk menn. Derfor er det best å holde seg unna 

Anonymkode: b16ae...ef0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...