AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Situasjonen er den at på onsdag var vi ute og gikk tur, da en kvinne i et vindu så oss og vinket til meg/oss. Jeg smilte og vinket blidt tilbake. Inntil dette hadde vi hatt en hyggelig tur. VI begynte å date for 4 måneder siden og har vært sammen i 3 måneder, vært eksklusive hele veien. Etter at denne dama hadde vinket og jeg vinket tilbake endret hele stemningen seg. Fra å gå og le sammen begynte hun å spørre om hvem dette var og hvordan jeg kjente henne. Jeg sa som sant er at jeg ikke aner hvem det er og at det nok bare var tilfeldig. Hun nektet å tro meg, og lokket med at hun skulle ikke bli sur om det var en eks og sånne ting. Men jeg har aldri sett den personen før. I dag skulle vi egentlig møtes, men hun snappet at hun var dårlig og måtte avlyse. Senere sendte hun melding at hun ikke kunne være sammen med en løgner, at hun hadde tatt feil av meg og ville slå opp. Hva kan jeg gjøre for å få henne til å innse hvor tullete dette er, at jeg aldri har møtt denne personen før? Spør dere som kvinnfolk hva er det som foregår i hodet til kjæresten (eks?) min som tar så på vei over dette? Jeg synes hun er fullstendig irrasjonell. Vi er 30 (jeg) og 28 år gamle. Anonymkode: bb836...756
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 Populært innlegg #2 Skrevet 19. januar 2024 Vil du VIRKELIG være sammen med en sånn dramaqueen? Anonymkode: e4424...c61 52 1 12
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 Høres ut som om hun har gjort deg en tjeneste. Du vil ikke ha en sånn kjæreste. Anonymkode: a0d8b...76c 17 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 Jamen hæ? Hun er jo helt fantastisk! Aldri vært noe drama med henne. Veldig tydelig på grenser, veldig tydelig på hva hun ønsker, trenger, vi ler mye sammen. Hatt det helt fantastisk. Trodde jeg hadde funnet dama i mitt liv endelig. TS Anonymkode: bb836...756
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 Hun har tydeligvis blitt sviktet før, og her er resultatet av at hun ikke kan tro blindt på det som blir sagt. Har partner før vært utro eller fart med løgner mye? Enten må du jobbe for det, eller si takk og farvel. Anonymkode: c201f...459 8 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hun har tydeligvis blitt sviktet før, og her er resultatet av at hun ikke kan tro blindt på det som blir sagt. Har partner før vært utro eller fart med løgner mye? Enten må du jobbe for det, eller si takk og farvel. Anonymkode: c201f...459 Jamen hvordan skal jeg jobbe med det da? Jeg har jo sagt det som er å si. Hun hevder hardnakket at jeg lyver. Kan ikke troppe opp på døra til denne fremmede for å få det bevist heller. TS Anonymkode: bb836...756
Gjest tidsfordriv2023 Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 12 minutter siden, AnonymBruker said: Situasjonen er den at på onsdag var vi ute og gikk tur, da en kvinne i et vindu så oss og vinket til meg/oss. Jeg smilte og vinket blidt tilbake. Inntil dette hadde vi hatt en hyggelig tur. VI begynte å date for 4 måneder siden og har vært sammen i 3 måneder, vært eksklusive hele veien. Etter at denne dama hadde vinket og jeg vinket tilbake endret hele stemningen seg. Fra å gå og le sammen begynte hun å spørre om hvem dette var og hvordan jeg kjente henne. Jeg sa som sant er at jeg ikke aner hvem det er og at det nok bare var tilfeldig. Hun nektet å tro meg, og lokket med at hun skulle ikke bli sur om det var en eks og sånne ting. Men jeg har aldri sett den personen før. I dag skulle vi egentlig møtes, men hun snappet at hun var dårlig og måtte avlyse. Senere sendte hun melding at hun ikke kunne være sammen med en løgner, at hun hadde tatt feil av meg og ville slå opp. Hva kan jeg gjøre for å få henne til å innse hvor tullete dette er, at jeg aldri har møtt denne personen før? Spør dere som kvinnfolk hva er det som foregår i hodet til kjæresten (eks?) min som tar så på vei over dette? Jeg synes hun er fullstendig irrasjonell. Vi er 30 (jeg) og 28 år gamle. Anonymkode: bb836...756 Bare si ok og ignorer henne helt. Hun føler at hun kan kontrollere deg. Eneste måten å ta tilbake kontrollen på er å vise at du er en catch og at det er hun som burde jobbe for å beholde deg og ikke omvendt. Ikke prøv å unnskylde deg eller lignende. Ettertraktede menn har alltid damer som flørter med dem. Tror du de går til dama si og prøver å unnskylde seg for at andre prøver seg på ham?
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. januar 2024 #8 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jamen hæ? Hun er jo helt fantastisk! Aldri vært noe drama med henne. Veldig tydelig på grenser, veldig tydelig på hva hun ønsker, trenger, vi ler mye sammen. Hatt det helt fantastisk. Trodde jeg hadde funnet dama i mitt liv endelig. TS Anonymkode: bb836...756 Etter 4 mnd poppet den virkelige henne ut. Usikker og oversjalu troll. Løp!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #9 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jamen hæ? Hun er jo helt fantastisk! Aldri vært noe drama med henne. Veldig tydelig på grenser, veldig tydelig på hva hun ønsker, trenger, vi ler mye sammen. Hatt det helt fantastisk. Trodde jeg hadde funnet dama i mitt liv endelig. TS Anonymkode: bb836...756 Jeg er en godt voksen dame som på den alderen dere er nå, var sykelig sjalu. Urimelig, men jeg klarte ikke å kontrollere det. Kjæresten min, som nå er mannen min, ville ikke gjøre det slutt med meg og tok hensyn på alle mulige vis. Det tok lang tid for meg å bli trygg og "normal". Lenge var det ille for begge to. Kanskje hun sliter på samme måten. Hvis det er tilfelle og hun er like glad i deg, som du er i henne, så tenker jeg at hun ikke har lyst til å gjøre det slutt, men det er fryktelig vanskelig å leve med så sterk sjalusi, det er skamfullt og man kommer ustanselig opp i konflikter med kjæresten. Dette, hvis det er sjalusi det måtte dreie seg om. Anonymkode: c5422...c0d 3 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #10 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg er en godt voksen dame som på den alderen dere er nå, var sykelig sjalu. Urimelig, men jeg klarte ikke å kontrollere det. Kjæresten min, som nå er mannen min, ville ikke gjøre det slutt med meg og tok hensyn på alle mulige vis. Det tok lang tid for meg å bli trygg og "normal". Lenge var det ille for begge to. Kanskje hun sliter på samme måten. Hvis det er tilfelle og hun er like glad i deg, som du er i henne, så tenker jeg at hun ikke har lyst til å gjøre det slutt, men det er fryktelig vanskelig å leve med så sterk sjalusi, det er skamfullt og man kommer ustanselig opp i konflikter med kjæresten. Dette, hvis det er sjalusi det måtte dreie seg om. Anonymkode: c5422...c0d Takk for innsikten. Hva kunne mannen din gjort i et slikt tilfelle da? Hvis det er sjalusi og psykiske problemer eller noe på denne måten at jeg skal få slike anklager i mange år så må jeg nok tenke meg om. Helt sprøtt, hun er virkelig en drømmedame, og tanken på at hun vil ødelegge det fordi en tilfeldig dame vinker til meg. Altså andre kvinner kan jo også vise interesse resten av livet, og jeg har jo ekser, er ikke som at jeg vil være med dem uansett. TS Anonymkode: bb836...756
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #11 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jamen hvordan skal jeg jobbe med det da? Jeg har jo sagt det som er å si. Hun hevder hardnakket at jeg lyver. Kan ikke troppe opp på døra til denne fremmede for å få det bevist heller. TS Anonymkode: bb836...756 Gi henne litt tid til å roe seg ned, få det litt på avstand. Så sender du en melding og sier at det er forståelig at hun tror du juger, siden det er veldig rart å bare vinke til noen man ikke kjenner. Og så sier du at du er lei deg for om en sånn dum misforståelse skal ødelegge mellom dere, fordi du liker henne så utrolig godt. Si at om hun vil gå en tur med deg en dag, og gå på kafé, så er du klar med lue og støvler! Anonymkode: c5422...c0d 2 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #12 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk for innsikten. Hva kunne mannen din gjort i et slikt tilfelle da? Hvis det er sjalusi og psykiske problemer eller noe på denne måten at jeg skal få slike anklager i mange år så må jeg nok tenke meg om. Helt sprøtt, hun er virkelig en drømmedame, og tanken på at hun vil ødelegge det fordi en tilfeldig dame vinker til meg. Altså andre kvinner kan jo også vise interesse resten av livet, og jeg har jo ekser, er ikke som at jeg vil være med dem uansett. TS Anonymkode: bb836...756 Tror ikke mange hadde orket å stå i det mannen min gjorde. Men om dere kommer sammen igjen, så snakker dere sammen og du finner ut av hva det dreier seg om og om det er til å leve med. Anonymkode: c5422...c0d 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #13 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Gi henne litt tid til å roe seg ned, få det litt på avstand. Så sender du en melding og sier at det er forståelig at hun tror du juger, siden det er veldig rart å bare vinke til noen man ikke kjenner. Og så sier du at du er lei deg for om en sånn dum misforståelse skal ødelegge mellom dere, fordi du liker henne så utrolig godt. Si at om hun vil gå en tur med deg en dag, og gå på kafé, så er du klar med lue og støvler! Anonymkode: c5422...c0d Dette kan jeg ikke si. Jeg synes ikke det var rart, jeg syntes det var hyggelig og det er en slik verden jeg ønsker. Denne personen virket jo bare til å ville spre litt glede. Jeg smilte og vinket tilbake og syntes det var superhyggelig... Det er ikke forståelig at hun tror jeg lyver. Hvorfor skulle jeg lyve om noe sånt? Jeg må så klart tenke meg litt om, og jeg setter pris på at du som tidligere sjalu vil gi meg et råd, men jeg vil ikke starte vårt liv sammen med å lyve, nettopp det hun anklager meg for, om små bagateller som dermed gir et feil inntrykk av hvem jeg er for å gjøre henne glad. Det blir jo feil. TS Anonymkode: bb836...756 7 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #14 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Situasjonen er den at på onsdag var vi ute og gikk tur, da en kvinne i et vindu så oss og vinket til meg/oss. Jeg smilte og vinket blidt tilbake. Inntil dette hadde vi hatt en hyggelig tur. VI begynte å date for 4 måneder siden og har vært sammen i 3 måneder, vært eksklusive hele veien. Etter at denne dama hadde vinket og jeg vinket tilbake endret hele stemningen seg. Fra å gå og le sammen begynte hun å spørre om hvem dette var og hvordan jeg kjente henne. Jeg sa som sant er at jeg ikke aner hvem det er og at det nok bare var tilfeldig. Hun nektet å tro meg, og lokket med at hun skulle ikke bli sur om det var en eks og sånne ting. Men jeg har aldri sett den personen før. I dag skulle vi egentlig møtes, men hun snappet at hun var dårlig og måtte avlyse. Senere sendte hun melding at hun ikke kunne være sammen med en løgner, at hun hadde tatt feil av meg og ville slå opp. Hva kan jeg gjøre for å få henne til å innse hvor tullete dette er, at jeg aldri har møtt denne personen før? Spør dere som kvinnfolk hva er det som foregår i hodet til kjæresten (eks?) min som tar så på vei over dette? Jeg synes hun er fullstendig irrasjonell. Vi er 30 (jeg) og 28 år gamle. Anonymkode: bb836...756 Hvorfor faen vinka noen til deg da? Anonymkode: 7363d...bc8 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #15 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvorfor faen vinka noen til deg da? Anonymkode: 7363d...bc8 Nei, det vet jeg ikke. Antar hun bare ville ha det gøy, være hyggelig, spre litt glede. Hun stod på kjøkkenet og laga mat. Veldig godt opplyst, mens vi gikk ute i mørket. Så så hun oss som smilte og lo og gikk tur og vinket til oss begge, dama så det ikke, men jeg smilte blidt og vinket tilbake. Hyggelig det! Anonymkode: bb836...756 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #16 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor faen vinka noen til deg da? Anonymkode: 7363d...bc8 Jeg var ute og gikk med datteren min en kveld før jul, og ute på verandaen sin, stod en dame og vinket blidt til oss. Helt tilfeldig. Jeg vinket tilbake. Så det kan skje. Folk kan jo ta feil i farta og. Av typen: "Obs, jeg trodde det var fetteren til venninna mi" Anonymkode: c5422...c0d 7
Example Skrevet 19. januar 2024 #17 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hun har tydeligvis blitt sviktet før, og her er resultatet av at hun ikke kan tro blindt på det som blir sagt. Har partner før vært utro eller fart med løgner mye? Enten må du jobbe for det, eller si takk og farvel. Anonymkode: c201f...459 Det er hun som må jobbe med det. Hvis man drar inn gammel bagasje inn i nye forhold, så vil man jo aldri få det til. TS kan jo ingenting for hva tidligere ekser av henne eventuelt har gjort. Her ville jeg tatt en skikkelig prat og snakket om sjalusi. Hun kan ikke diktere forholdet med sine issiues på den måten. 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #18 Skrevet 19. januar 2024 Example skrev (1 minutt siden): Det er hun som må jobbe med det. Hvis man drar inn gammel bagasje inn i nye forhold, så vil man jo aldri få det til. TS kan jo ingenting for hva tidligere ekser av henne eventuelt har gjort. Her ville jeg tatt en skikkelig prat og snakket om sjalusi. Hun kan ikke diktere forholdet med sine issiues på den måten. Ja, jeg må virkelig i tenkeboksen, slått opp med på SMS fordi hun tror jeg lyver ... altså. TS Anonymkode: bb836...756 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #19 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Dette kan jeg ikke si. Jeg synes ikke det var rart, jeg syntes det var hyggelig og det er en slik verden jeg ønsker. Denne personen virket jo bare til å ville spre litt glede. Jeg smilte og vinket tilbake og syntes det var superhyggelig... Det er ikke forståelig at hun tror jeg lyver. Hvorfor skulle jeg lyve om noe sånt? Jeg må så klart tenke meg litt om, og jeg setter pris på at du som tidligere sjalu vil gi meg et råd, men jeg vil ikke starte vårt liv sammen med å lyve, nettopp det hun anklager meg for, om små bagateller som dermed gir et feil inntrykk av hvem jeg er for å gjøre henne glad. Det blir jo feil. TS Anonymkode: bb836...756 Det har du rett i. Den situasjonen du beskriver videre, om at hun lagde mat og dere gikk forbi i mørket.... det er ganske naturlig at dere kom til å kikke inn og at hun vinker tilbake. Og det er bra med sånne folk. Som sagt, om man er sykelig sjalu, så har man ikke kontroll på det. Uansett om man forstår det i teorien, så tar følelsene over. Du høres reflektert og fornuftig ut. Du finner nok ut av hva som blir riktig for deg. Anonymkode: c5422...c0d 2
Fant80 Skrevet 19. januar 2024 #20 Skrevet 19. januar 2024 Bare prøver å sette meg inn i dette scenarioet du fremstiller. Jeg er en som går mye tur,og ser andre som går tur. Går også gjennom boligfelter etc. Prøver å tenke meg om jeg noen gang har blitt vinket til,eller om jeg har vinket til noen bak et vindu. Nei,aldri skjedd. Virker for meg rart,dersom du går med kjæreste,så går du å smiler å vinker til damer ? Nå forsøker jeg bare å sette meg inn i din "date" sin situasjon. Sier ikke det var noe annet en uskyldig her. Hvem vet. I hvertfall ikke KG! Å i hvertfall ikke før jeg hadde hørt daten din sin versjon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå