Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og en jeg har datet i ett halvt år ca begynner få litt utfordringer, eller det er jeg som ser utfordringene. Først og fremst har vi ikke blitt kjærester, han sier det tar tid før han føler den forelskelsen. Derimot jeg er forelsket. For det andre så er jeg usikker på han. Jeg er redd for om han egentlig ikke er ute etter det samme som meg eller er like seriøs. Problemet er nå også at det har vært mye fyll. Når det skjer blir han veldig overstadig beruset. Klarer ikke snakke til meg å lyver til meg om at han skal komme men kommer aldri. Ender med at jeg må hente han fordi han er for full. Vennene hans skriver ekle meldinger til meg fra hans tlf i fylla. Jeg gråter mye og er lei meg over usikkerheten. Han drar ut også istedenfor være med meg før jeg drar bort i flere dager! Vi henger kun når han har gjort det han skal med sine venner. Altså på kveld eller sover sammen på natt. Han inviterer meg ikke med på ting med sine venner, eller ut på fest med sine venner(noe jeg derimot gjør.)

Er dette endepunktet for oss? 

Anonymkode: ce6e8...e0e

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det har aldri hvert noe dere. Bare han. 

Du er et tidsfordriv TS. 

Noe han kan bruke når han vil. 

Slett han og glem han. Når vennene er stygge mot deg burde innse at han er den som lar vennene gjøre det mot deg. 

Anonymkode: 919de...7ff

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke la deg bruke TS, kjærlighetssorg går over, et dårlig forhold før dere en gang er i et forhold egentlig blir aldri bra.. 

• Liker 1
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Om du ikke er forelsket etter 6 mnd er det noe galt.

Løp!

Skrevet

Dette høres helt jalla ut. Han er ikke kjærestemateriale 🤦‍♀️

Anonymkode: 29b7e...964

• Liker 1
Skrevet

Uff, han og hans venner høres slemme og umodne ut. Det beste for deg er å sette strek og aldri mer ha kontakt med ham.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Gi opp. Lev livet ditt, og glem han der. 

Anonymkode: d7ba3...9c4

• Nyttig 1
Skrevet

Du er booty call'en hans. 

Gjør det slutt, dvs.. Slutt å la han utnytte deg

Anonymkode: 6cab1...8ba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...