AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg sluttet på p-piller for 3 mnd siden grunnet plager fra underlivet. Jeg og sambo har brukt annen prevensjon og hoppet av i svingen. Denne gangen var vi mindre forsiktig og jeg fikk eggløsningsslim dagen etter samleie, nå har jeg også dessverre fått sopp 4dpo. Hva er sannsynlighet for graviditet? Må vente vertfall en uke til før jeg tester. Vi er godt etablert og er barn hadde bare vært hyggelig. Anonymkode: a3c9c...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Del Skrevet 19. januar 2024 Det er jo ikke usannsynlig Et mer presis svar enn det er nok vanskelig å gi. Anonymkode: 7058d...a02 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 19. januar 2024 #3 Del Skrevet 19. januar 2024 Slimet ditt kan jo være fra sæden fr da dere hadde sex. Pluss slim er ikke god nok indikasjon på eggløsning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Del Skrevet 19. januar 2024 100% sikker på at det var eggløsningsslim da sæd ikke strekker seg mellom fingrene slik som slimet gjør😊 Anonymkode: a3c9c...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 19. januar 2024 #5 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): 100% sikker på at det var eggløsningsslim da sæd ikke strekker seg mellom fingrene slik som slimet gjør😊 Anonymkode: a3c9c...517 Men uansett så er det ikke garantert du hadde eggløsning. Men vent 2 uker så får du svaret Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Del Skrevet 19. januar 2024 Det er sant, ble plutselig veldig utålmodig med denne testingen. Spennende😊 Anonymkode: a3c9c...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. januar 2024 #7 Del Skrevet 24. januar 2024 Hatt lys rosa utflod i 4 dager, skal ikke ha mensen før om ca 1 uke. Tok en kur med pevaryl og tenkte det bare var den. Har også vært en del kvalm og spenninger i korsryggen Anonymkode: a3c9c...517 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ny Bruker Skrevet 26. januar 2024 #8 Del Skrevet 26. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 17.43): Jeg sluttet på p-piller for 3 mnd siden grunnet plager fra underlivet. Jeg og sambo har brukt annen prevensjon og hoppet av i svingen. Denne gangen var vi mindre forsiktig og jeg fikk eggløsningsslim dagen etter samleie, nå har jeg også dessverre fått sopp 4dpo. Hva er sannsynlighet for graviditet? Må vente vertfall en uke til før jeg tester. Vi er godt etablert og er barn hadde bare vært hyggelig. Anonymkode: a3c9c...517 Sikker på at det var EL-slim og ikke spermrester som kom ut? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå