Gå til innhold

Solvipect komp Hostemikstur med varseltrekant

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt denne stående et par år, og brukt den av og til ved sterk hoste. 

Før jul tok jeg en skje, da hadde jeg feber og var forkjølet og hostet. Ble veldig uvel, sterke magesmerter og svimte av. (uten å skade meg) Jeg tenkte at dette og var fordi jeg var syk.

I går tok jeg igjen en skje og fikk igjen veldig sterke magesmerter. Da må det jo være denne miksturen. Tåler jeg ikke den lenger?

Anonymkode: 8a883...839

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Før jul tok jeg en skje, da hadde jeg feber og var forkjølet og hostet. Ble veldig uvel, sterke magesmerter og svimte av. (uten å skade meg) Jeg tenkte at dette og var fordi jeg var syk.

I går tok jeg igjen en skje og fikk igjen veldig sterke magesmerter. Da må det jo være denne miksturen. Tåler jeg ikke den lenger?

Sannsynligvis ikke 

Anonymkode: b905a...49a

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sikker på den ikke er utgått på dato?

Anonymkode: fac4e...0d1

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Sikker på den ikke er utgått på dato?

Anonymkode: fac4e...0d1

Den går ut i 2025. Kanskje jeg tok litt mye. 

Synes rart for jeg har tålt den fint før.

Skrevet

Jeg blir veldig uvell med kvalme når jeg tar den.

Bytt heller til Cosylan.

Skrevet

Fungerer normalt på meg,men kan gi utslag på linje med kokain etter det jeg har sett på programmet Toll.

Anonymkode: fcfe8...6b8

Skrevet

Funker fint både på meg og barna men kanskje du reagerer dårlig på så sterke saker. Har du prøvd cosylan? Den klarer ikke jeg å få ned lenger men den er jo og heavy, er jo noe morfin i de begge to så kanskje det er det du reagerer på. Har en venninne som spyr når hun får i seg noe sterkere enn parlagin og hun tåler ikke dette.

Anonymkode: 5b7e0...c71

Skrevet

Sjekk holdbarhet for åpnet flaske du😬

Anonymkode: 7ec97...2cd

Skrevet

Om du leser bivirkningene så sier de en del av bivrikningene dine. Snakk med legen din du og muligens bytt til noe annet?

Anonymkode: 193f8...b5b

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...