Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #1 Skrevet 29. januar 2006 Hunden min har ikke vært ordentlig på do siden i går på samme tid, er det noe å dra til dyrelgen med? Noe jeg kan gjøre?
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #2 Skrevet 29. januar 2006 Jeg ville ikke dratt til dyrlegen, nei
Trampe Skrevet 29. januar 2006 #3 Skrevet 29. januar 2006 Du ser vel på hunden om den har det vondt? Ta tida til hjelp. Det å gå en dag uten å gå på do er ikke det værste, jeg gjør det selv jeg, og ikke hatt problemer med det Men om det fortsetter, og hunden forandrer oppførsel, ville jeg tatt den med til dyrlegen.
Gjest Gjesta Skrevet 29. januar 2006 #4 Skrevet 29. januar 2006 Du ser vel på hunden om den har det vondt? Ta tida til hjelp. Det å gå en dag uten å gå på do er ikke det værste, jeg gjør det selv jeg, og ikke hatt problemer med det Men om det fortsetter, og hunden forandrer oppførsel, ville jeg tatt den med til dyrlegen. ← Med fare for å bli veldig personlig her nå; jeg driter kanskje hver 3.-4. dag jeg
Gjest Gjest Skrevet 29. januar 2006 #5 Skrevet 29. januar 2006 Takk for svarene! Hun har gått på do nå! Jippi! Hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå