Gå til innhold

Min mor snakker med andre folk om deres problemer, mem ikke med meg.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg mener min mor er redd for å snakke om følelser, men er veldig opptatt av andre folk sine problemer og sorger, men sin egen datter ignorerer hun eller later som alt er bra med, men hun mener ikke det selv.

Uansett hva jeg feiler fysisk så er hun mest opptatt av naboen, søskenbarnet til en veninne eller en kjendis som feks feiler det samme som meg.

Jeg føler meg usynlig og ikke én gang kan jeg få aksept for at jeg sliter og jeg føler meg som en hypokonder.

I fjor døde mannen min etter lang tids sykdom og hun har omtrent ikke spurt hvordan jeg har det mentalt, men når folk spør henne hvordan ståa er men meg legger hver ut og har full peiling.

Saken er at hun spør om praktiske ting men ikke hvordan jeg har det i hjertet mitt. Når hun konfronteres sier hun at hun spør hvordan jeg har det, men det gjør hun ikke.

Jeg tror hun synes det er vanskelig å snakke med meg om følelser, og så lager hun seg et inntrykk av hvordan ting er med meg og snakker med folk, selv om det er feil.

Jeg blir så frustrert😕

Anonymkode: 2e6a4...b53

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er vi flere.
Tror det er den generasjonen som ikke greier å bruke ord, være medfølende. alt skal bare gå over. 

Anonymkode: 414f0...3dd

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...