Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Noen med erfaring fra å overnatte der, har spist i restaurant, vært i bassenget osv? Ser at det er veldig delte meninger på anmeldelser av stedet, og er litt usikker på om det er et sted å dra, eller om jeg heller bør finne et annet sted:)

Anonymkode: f5caa...71c

Skrevet

Vi var der koronasommeren 2020, så har kanskje litt andre erfaringer enn man ville hatt normalt, men det var et helt kurant familiehotell. Rommene i den gamle delen, der vi bodde, er stusselige, men bassenget, restauranten og baren var flotte. Spiste ikke middag der, men frokosten var veldig god! Lekeplassen ute er flott, og deilig med gangavstand til alt i sentrum. Ville bodd der igjen! 

Anonymkode: ba2b1...c49

• Liker 1
Skrevet

Har bodd der to ganger, begge i desember siden det er så hyggelig på Røros før jul.

Det er absolutt å anbefale å ha rom i nyeste delen av hotellet. Det føles mer fresht og dagsaktuelt. Bassenget er kjempefint, og hvis utebassenget er åpent er også det fantastisk, med utsikt til Ziir. Flott!

Har spist smørbrød eller no’ i baren eller lunsjplassen. Veldig godt, men stiv i pris. Frokosten er nydelig med norske råvarer og spesialiteter, så der scorer de høyt hos meg.

Elsker at de har sparkutleie, peisstua er veldig hyggelig på vinteren og de har greit utvalg av drikke og snacks til å ta med på rommet.

Vi fikk sen utskjekk en av gangene, og hadde hele bassengområdet for oss selv. Pluss for det! Jeg anbefaler hotellet.

Anonymkode: 8e0f5...956

• Liker 1
Skrevet

Hotellet har bra beliggenhet på toppen med kort avstand til sentrum, men gamledelen av hotellet er meget slitent. Får du rom i den nyere delen er det bra. Frokosten er nydelig. Men foretrekker både Bergstaden(amazing frokost, men der er det også hips om haps om man får nyoppussede eller gamle rom) og Vertshuset(fantastisk beliggenhet, og sjarmerende «hytterom», men litt stusseligere frokost) over Røros Hotell. Erzscheidergården er også bra, har også en bra frokost til å være et så lite hotell, og bra beliggenhet. Skikkelig koselig peisestue man kan chille i.  (Ja, jeg reiser mye til Røros og har prøvd det meste😅).

Anonymkode: f9aee...22a

• Liker 2
Skrevet

Ville mye heller valg Ercheidergården hotell, det er kjempefint med nydelig frokost.  Røros hotell er gammelt og slitent. 

Anonymkode: c4583...49c

• Liker 2
Skrevet

På Røros er det så mye å se, så fin en plass, at det for meg ikke spiller noen rolle hvordan jeg bor. Forøvrig har jeg bodd der for noen år siden og kan ikke huske noe negativt med stedet. 

Anonymkode: 9c062...183

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...