AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Del Skrevet 19. januar 2024 Hva gjør man da? Hvis en gjest oppfører seg dårlig og du ønsker at de drar, men de finner på masse unnskyldninger for å bli og nekter å dra? Anonymkode: dd4d1...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 19. januar 2024 #2 Del Skrevet 19. januar 2024 Sier at nå må jeg selv dra. Jeg ønsker å ha litt tid for meg selv. Du må å nå. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Del Skrevet 19. januar 2024 1 minutt siden, exictence said: Sier at nå må jeg selv dra. Jeg ønsker å ha litt tid for meg selv. Du må å nå. En overnattingsgjest? Anonymkode: dd4d1...e2d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Del Skrevet 19. januar 2024 Spørs hvor alvorlig jeg synes det er. Hadde vel sagt til slutt enten drar du eller så ringer jeg politiet. For ut skal du! Anonymkode: 5fea9...c3b 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 19. januar 2024 #5 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): En overnattingsgjest? Anonymkode: dd4d1...e2d Da må du vel ty til en hvit løgn, du må jobbe, noen andre kommer på besøk, en syk venninne i en annen del av landet, du må kanskje passe en hund hjemme hos deg (lån gjerne ved behov), du er syk, hva som helst som får dem til å reise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Del Skrevet 19. januar 2024 Hvilken situasjon snakker vi om? En gjest som oppfører seg dårlig på en fest hjemme hos deg? Eller en bekjent som er alene på kaffebesøk hos deg? Anonymkode: 5979d...736 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ti10 Skrevet 19. januar 2024 #7 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En overnattingsgjest? Anonymkode: dd4d1...e2d Men hvis de virkelig er ufine, må du jo bare ringe politiet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainstorm2.0 Skrevet 19. januar 2024 #8 Del Skrevet 19. januar 2024 La oss si det er etter samtalen der man har sagt at "Du er ikke lenger velkommen her, nå vil jeg at du skal gå". Da ville jeg vel bare reist meg og stått og pekt mot døra og sakt at "dette besøket er ferdig, nå skal du gå". Og når den andre sa "men ..." Så hadde jeg blitt stående og sagt "Nei, nå skal du gå. Dette er mitt hjem og jeg bestemmer at du skal gå". Og om de ikke ville gå enda, ville jeg sagt at jeg kom til å ringe politiet. Men jeg ser for meg at om noen blir gjennom alle de beskjedene der så er de kanskje litt truende også? Oppegående folk blir ikke om de får klar beskjed om at de er uønsket. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #9 Del Skrevet 19. januar 2024 Ringe politiet er etter min erfaring bortkastet, hadde en episode her for 7-8 år siden. Hadde hentet min samboers datter på folkehøyskole og hun skulle absolutt ha med kjæresten som hun traff på skolen hjem, etter at jeg hadde lagt meg hadde han dratt frem brennevin og etter en stund hadde han gått bananas i kjellerstua, min samboer prøvde og roe han men ble lagt i gulvet så hun ringte politiet, de kom og hun tok dem imot på trappa og han fulgte etter, satte seg ned tydeligvis edrue, var smørblid og snakket dem trill rundt. De spurte om han bodde noen steder men siden han var på besøk sa politiet at de skulle la han få litt søvn og så reiste de. Etter en halvtime var helvete i gang igjen men da svarte ikke politiet da de ringte, de forsøkte 3 ganger, heldigvis gikk det mest utover pyntegjenstander og løse ting men det ble en del søppel ja. Anonymkode: 3c434...220 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #10 Del Skrevet 19. januar 2024 Sier "hadde jeg vært usønsket gjest hadde jeg dratt hjem nå" til dem.... Anonymkode: 008f8...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #11 Del Skrevet 19. januar 2024 Hadde forspill/ fest en gang hvor en gjest klikket og sli hull i kjøkkendøra. Blodet sprutet fra hånden hans. Da kom politiet i løpet av 20 minutter. Håper ikke det er så ill med ts Anonymkode: 0cec3...dd7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snublefot62 Skrevet 19. januar 2024 #12 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Ringe politiet er etter min erfaring bortkastet, hadde en episode her for 7-8 år siden. Hadde hentet min samboers datter på folkehøyskole og hun skulle absolutt ha med kjæresten som hun traff på skolen hjem, etter at jeg hadde lagt meg hadde han dratt frem brennevin og etter en stund hadde han gått bananas i kjellerstua, min samboer prøvde og roe han men ble lagt i gulvet så hun ringte politiet, de kom og hun tok dem imot på trappa og han fulgte etter, satte seg ned tydeligvis edrue, var smørblid og snakket dem trill rundt. De spurte om han bodde noen steder men siden han var på besøk sa politiet at de skulle la han få litt søvn og så reiste de. Etter en halvtime var helvete i gang igjen men da svarte ikke politiet da de ringte, de forsøkte 3 ganger, heldigvis gikk det mest utover pyntegjenstander og løse ting men det ble en del søppel ja. Anonymkode: 3c434...220 Så fordi du har en dårlig erfaring så er det bortkastet for alle andre? Ok. Jeg hadde en dårlig erfaring når jeg ringte 113 engang - hold deg unna de! 🫡 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #13 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg har gitt de tydelig beskjed om at de ikke er velkommen og at de må gå nå. Nekter dem så gjentar jeg at de ikke er velkommen og må dra nå hvis ikke ringer jeg politiet. Hvis de sier de skal gå men ikke er ute av døren innen rimelig tid så sier jeg at nå ringer jeg politet og tar opp mobilen. Da går de fleste. Hadde en som nekter en gang og politiet kom etter 10 min og kastet han ut og ga han beskjed om at han hadde forbud mot å oppsøke adressen på 24 timer. Anonymkode: ba520...494 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #14 Del Skrevet 19. januar 2024 Kommer an på relasjonen, hva som er greien og litt sånt, hvilke tiltak jeg ville gjort. Anonymkode: fb9eb...7d0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #15 Del Skrevet 19. januar 2024 I hvilken sammenheng blir denne gjesten uvelkommen? Anonymkode: 65813...60c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #16 Del Skrevet 19. januar 2024 Snublefot62 skrev (3 timer siden): Så fordi du har en dårlig erfaring så er det bortkastet for alle andre? Ok. Jeg hadde en dårlig erfaring når jeg ringte 113 engang - hold deg unna de! 🫡 hun sa ikke at du skulle holde deg unna dem din ignorant, hun sa "ETTER HENNES ERFARING" Anonymkode: 29110...73d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #17 Del Skrevet 19. januar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: I hvilken sammenheng blir denne gjesten uvelkommen? Anonymkode: 65813...60c For eksempel ved at de begynner å drikke masse og røyke inne i din leilighet, hører på høy musikk, nekter å gi seg når man ber de mange ganger om å være så snill dempe seg, ikke røyke inne etc. Altså begynner å herje uten din tillatelse og gir seg ikke når du ber de slutte. Hvis de ramponerer ting eller på andre måter har respektløs oppførsel som gjest. Anonymkode: dd4d1...e2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 19. januar 2024 #18 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): For eksempel ved at de begynner å drikke masse og røyke inne i din leilighet, hører på høy musikk, nekter å gi seg når man ber de mange ganger om å være så snill dempe seg, ikke røyke inne etc. Altså begynner å herje uten din tillatelse og gir seg ikke når du ber de slutte. Hvis de ramponerer ting eller på andre måter har respektløs oppførsel som gjest. Anonymkode: dd4d1...e2d Da er det på tide å hute vedkommende ut. Går ikke an å dikkedakke når gjesten er respektløs, arrogant og egoistisk. Da må man svare med samme mynt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #19 Del Skrevet 19. januar 2024 Takk for info. Neste gang dette skjer ringer jeg politiet. Var nie usikker på om man måtte nesten komme i håndgemeng for å ta kontakt med de. Men kan jo være fælt å være i situasjon hvor en gjest ordner bråk og du ikke kan gjøre noe. Anonymkode: dd4d1...e2d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #20 Del Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): For eksempel ved at de begynner å drikke masse og røyke inne i din leilighet, hører på høy musikk, nekter å gi seg når man ber de mange ganger om å være så snill dempe seg, ikke røyke inne etc. Altså begynner å herje uten din tillatelse og gir seg ikke når du ber de slutte. Hvis de ramponerer ting eller på andre måter har respektløs oppførsel som gjest. Anonymkode: dd4d1...e2d Da ringer en politiet om de nekter å gå. Anonymkode: 65813...60c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå