AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Jeg har fått god hjelp fra helseagsten min, føler jeg har mindre angst. Men jeg har fortsatt symptomer på sykdomen jeg er redd for. Er det virkelig normalt? Blir jo ikke roligere når kjenner så mye på kroppen. Anonymkode: 35dad...211
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Det er normalt. du kjenner symptomene fordi du er redd for de. Anonymkode: 57dc5...254 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 Prøv å gå tilbake til det du lærte under behandlingen din for helseangsten og repeter det. Anonymkode: 946c6...db4 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 Kanskje vanskelig å bli kvitt det 100%? At det kan komme og gå litt? vær bevisst på at dette er katastrofetanker og hent frem det som er realistisk. For 2 dager siden oppdaget jeg en liten kul under arma. Jeg fikk først panikk, så tenkte jeg: den er øm og kviselignende. Ro deg ned.. senere på dagen var den borte. ikke Google og styre, og ikke les alt du kommer over av sykdommer på sosiale medier. Der er det fort «en kvise var alvorlig kreft» typ Anonymkode: 955aa...683 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå