AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg har passert femti år og har slapp hud i ansiktet, spesielt ved kjevebenet og halsen. Har noen tips til behandlinger som faktisk fungerer? Anonymkode: 02a76...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #2 Del Skrevet 20. januar 2024 Ingen? Har vurdert feks laser eller mesoterapi, fungerer det? Anonymkode: 02a76...cf5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #3 Del Skrevet 20. januar 2024 Slapp hud ved kjeveben (jowls) er, slik jeg forstår det, litt vanskelig å behandle. Men Ulthera kan kanskje hjelpe noe. Ulthera hudoppstramming uten kirurgi - Volvat Anonymkode: 4d211...e57 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #4 Del Skrevet 20. januar 2024 Jeg vurderer å teste denne behandlingen: https://www.fornebuklinikken.no/informasjon/kosmetisk/laserbehandlinger/hudoppstramming-med-clear-lift Men har ingen erfaring å dele enda. Anonymkode: 0534b...3ca 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #5 Del Skrevet 20. januar 2024 Operere bort den løse huden Anonymkode: 32b96...79b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå