AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Eller gikk forholdet i vasken også? Anonymkode: 0490b...a13 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Vi vurderer det, fordi vi ønsker å bo i to ulike byer pga. familie og studiesituasjon + mangel på alenetid. Ca. 1t mellom byene. Så følger med her Har selvsagt ikke barn. Anonymkode: 35f2b...1c0
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 Min erfaring er at om man ikke klarer å bo sammen, er ikke forholdet liv laga. Som særboere krangler man mer om penger og tid. Både egentid og tid sammen… Anonymkode: 2de59...534 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 Min situasjon er at vi har barn på hver vår kant som fremdeles går på skole. Jeg savner bydelen jeg bodde i før, og da vil barna mine slippe å ta buss til skolen (faren deres bor i den bydelen så de fikk adresse hos ham så de slapp å bytte skole.) Savner også nærheten til sentrum. Den nye bydelen vi bor i nå er hyggelig nok, og barna hans går på skole her. Men, jeg har ennå ikke klart å få det til å føles som «hjemme», det føles mer midlertidig. Jeg og samboer har det veldig fint sammen som par, det er ikke der utfordringen ligger. ts Anonymkode: 0490b...a13 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 Jeg er i denne prosessen nå. Han har to barneskolebarn, jeg har en noe eldre datter (bor hjemme). Vi er til og med gift. Jeg er kronisk syk og blir mer og mer sliten av lyder og masse ting som skjer. Det er et stykke til jobben min, samt trening, ikke hans. Han sover dårlig og forstyrrer meg. Så sånn ca alt blir enklere ved å bo alene og nær byen der ting skjer (det ønsker ikke han). Jeg får for eksempel ikke noe alenetid når vi bor sammen. Vi får se hvordan det går, er veldig spent. Han var helt uenig i starten, men begynner å se at jeg faktisk blir et gladere og bedre menneske av det. Anonymkode: 2dace...277 4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min situasjon er at vi har barn på hver vår kant som fremdeles går på skole. Jeg savner bydelen jeg bodde i før, og da vil barna mine slippe å ta buss til skolen (faren deres bor i den bydelen så de fikk adresse hos ham så de slapp å bytte skole.) Savner også nærheten til sentrum. Den nye bydelen vi bor i nå er hyggelig nok, og barna hans går på skole her. Men, jeg har ennå ikke klart å få det til å føles som «hjemme», det føles mer midlertidig. Jeg og samboer har det veldig fint sammen som par, det er ikke der utfordringen ligger. ts Anonymkode: 0490b...a13 Høres ut som særboer er en god løsning her!! Anonymkode: 2dace...277
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min situasjon er at vi har barn på hver vår kant som fremdeles går på skole. Jeg savner bydelen jeg bodde i før, og da vil barna mine slippe å ta buss til skolen (faren deres bor i den bydelen så de fikk adresse hos ham så de slapp å bytte skole.) Savner også nærheten til sentrum. Den nye bydelen vi bor i nå er hyggelig nok, og barna hans går på skole her. Men, jeg har ennå ikke klart å få det til å føles som «hjemme», det føles mer midlertidig. Jeg og samboer har det veldig fint sammen som par, det er ikke der utfordringen ligger. ts Anonymkode: 0490b...a13 Hadde samboeren min sagt at han ønsker å flytte fra meg til en annen bydel, ville jeg har gjort det slutt. Da kunne han ha følt seg hjemme i bydelen sin, alene eller sammen med noen andre. I en hverdag med mange barn er det nesten umulig å få tid til å treffes ofte nok når man bor to forskjellige steder. Anonymkode: e9cfa...92e 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #8 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg er i denne prosessen nå. Han har to barneskolebarn, jeg har en noe eldre datter (bor hjemme). Vi er til og med gift. Jeg er kronisk syk og blir mer og mer sliten av lyder og masse ting som skjer. Det er et stykke til jobben min, samt trening, ikke hans. Han sover dårlig og forstyrrer meg. Så sånn ca alt blir enklere ved å bo alene og nær byen der ting skjer (det ønsker ikke han). Jeg får for eksempel ikke noe alenetid når vi bor sammen. Vi får se hvordan det går, er veldig spent. Han var helt uenig i starten, men begynner å se at jeg faktisk blir et gladere og bedre menneske av det. Anonymkode: 2dace...277 Han er nok dessverre fortsatt uenig, men tar hensyn til deg og ønsker ikke å tvinge deg til å bli boende sammen med ham. Ingen ønsker å bo sammen med noen som egentlig bare vil vekk. Anonymkode: e9cfa...92e 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #9 Skrevet 19. januar 2024 Jeg tenker det er kanskje veien vi går til selv no. Han vil bo i leilighet. Jeg vil ikke. Både han og jeg sover dårlig sammen. Vi har ei leilighet som vi leier ut. Det høres ut som han har planer om å flytte dit. Vi bor fortsatt på samme plass da. For meg så går det greit om han flytter. Anonymkode: bd36a...24d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #10 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg tenker det er kanskje veien vi går til selv no. Han vil bo i leilighet. Jeg vil ikke. Både han og jeg sover dårlig sammen. Vi har ei leilighet som vi leier ut. Det høres ut som han har planer om å flytte dit. Vi bor fortsatt på samme plass da. For meg så går det greit om han flytter. Anonymkode: bd36a...24d Tenker du at forholdet deres tar slutt dersom han flytter? ts Anonymkode: 0490b...a13
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #11 Skrevet 19. januar 2024 3 hours ago, AnonymBruker said: Han er nok dessverre fortsatt uenig, men tar hensyn til deg og ønsker ikke å tvinge deg til å bli boende sammen med ham. Ingen ønsker å bo sammen med noen som egentlig bare vil vekk. Anonymkode: e9cfa...92e Har det slått deg at folk er forskjellige, at ikke alle tenker som deg? Anonymkode: 89227...6e0
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #12 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Tenker du at forholdet deres tar slutt dersom han flytter? ts Anonymkode: 0490b...a13 Nei jeg tenker ikke det. Vi har fantastisk sex sammen. Han planlegger mange ferier sammen. Så jeg trur ikke han har tanker om å gjøre det slutt. Alt han gjør i hverdagen sier meg at han setter pris på meg. De få gangene han er uten meg så ringer han for å prate. Anonymkode: bd36a...24d
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #13 Skrevet 19. januar 2024 Ble slutt her, trist men sånn det blir noen ganger. Jeg var lite fornøyd med at vi ble særboere etter å ha bodd sammen, det var en stor uenighet i forholdet. Men om dere begge er optimistiske og det ikke ligger noe negativt bak situasjon går det sikkert bra! Anonymkode: 640c4...dc8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå