AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Greia er som følger: jeg er samboer med en mann på sjette året. Mannen er godt likt av alle, rolig, behersket, glad i sex og kos, er ikke redd for å ta i et tak hjemme, hardtarbeidende på jobb og ikke gjerrig på pengene (vi har felles økonomi og bruker penger fra den kontoen der det er penger for øyeblikket, begge tjener cirka like mye). Dessverre har jeg de siste to årene opplevd at han både har løyet til meg (ikke utroskap), ikke ønsket å stille opp når jeg trengte ham og mistet helt interessen for det jeg driver med. Samtidig som sexen opprettholdes og så videre. Det virker nå for meg at han lever med meg kun på grunn av det praktiske. Samtidig har jeg jobbet med en annen mann på et prosjekt som kommer til å vare i et par år til. Prosjektet er frilans, sluttdato er satt, og vi møtes regelmessig for fysisk sparring etter å ha skrevet frem og tilbake og jobbet med materiale hver for oss på egen PC. I det siste har jeg begynt å merke at jeg liker denne mannen altfor godt. Jeg har aldri vært utro mot noen av mine partnere, og jeg er voksen nok til å forstå at jeg blir betatt av en interessant mann fordi jeg ser at samboeren min egentlig ikke elsker meg, og det går trått i forholdet. At dette er noe forbigående, og noe hjernen min koker sammen uten at det er noe substans i det. Jeg ønsker å bli kvitt disse følelsene på sikt. Heldigvis er denne mannen jeg jobber med, ikke interessert i meg som kvinne, og da blir det mye lettere. Jeg er også veldig god på å kontrollere meg, og havner ikke i situasjoner der det kan friste altfor mye å gjøre noe. Jeg kan ikke avbryte samarbeidet, men kommer til å begrense hyppigheten av de fysiske møtene og ta mer på nett for å få litt avstand til ham. Kommer samtidig til å fortsette å satse på mitt eget forhold, selv om jeg forstår at det mest sannsynlig ikke nytter. Hvilke tips kan dere gi meg for å bli kvitt betattheten fortest mulig? Anonymkode: 1b5d6...16b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Vil råde deg til å finne noe i livet ditt som gir deg energi og som hverken er mannen din, jobben eller denne kollegaen. Rett og slett en dritspennende hobby som du har uansett hva som skjer. Det vil kunne dempe generelt distraksjoner du opplever. Håper du finner ut av det med mannen din.. Anonymkode: ee948...b1f 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Vil råde deg til å finne noe i livet ditt som gir deg energi og som hverken er mannen din, jobben eller denne kollegaen. Rett og slett en dritspennende hobby som du har uansett hva som skjer. Det vil kunne dempe generelt distraksjoner du opplever. Håper du finner ut av det med mannen din.. Anonymkode: ee948...b1f Min timeplan er allerede fylt opp til randen med jobb, hobbyer, barn, frivillige verv osv. Anonymkode: 1b5d6...16b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 Hvorfor må du bli kvitt å være betatt av noen andre? Det er jo helt normalt og ikke minst bare sunt. Det betyr at du fungerer som du skal. Anonymkode: dce3e...831
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 2 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor må du bli kvitt å være betatt av noen andre? Det er jo helt normalt og ikke minst bare sunt. Det betyr at du fungerer som du skal. Anonymkode: dce3e...831 Sunt ? Herregud så mye rart det er her inne. Anonymkode: 31fb5...9e4 2
Gjest WhisperingWind Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 Om samboeren din ikke elsker deg…hvorfor blir du?
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 Har samboeren din både mistet interessen for det du driver med og respekten for deg, eller kun interessen? Min mistet respekten og da ble det ganske ødeleggende i lengden. Jeg måtte gå på grunn av det for jeg var i ferd med å miste meg selv helt. Merket også at jeg ble veldig betatt av andre menn, og det ville jeg nok ikke gjort så lett om jeg hadde det bra i forholdet jeg var i. Anonymkode: bc55e...bd4
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #8 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Min timeplan er allerede fylt opp til randen med jobb, hobbyer, barn, frivillige verv osv. Anonymkode: 1b5d6...16b Da er det kanskje på tide å heller kutte ut noe. Siden du ikke sa at dette du holder på med er spennende, bare travelt. Anonymkode: ee948...b1f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #9 Skrevet 19. januar 2024 Bli bedre kjent med han så du oppdager de irriterende sidene hans. Anonymkode: e8145...596
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå