Gå til innhold

Korsika eller Sardinia- hvilken øy er finest?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vurderer en av disse som feriemål. Korsika har vel noen nydelige strender, hva med Sardinia? Noen som har vært der og kan fortelle litt om naturen, prisnivå og overnatting? Vurderer AirBnB 😊

Anonymkode: c9325...885

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sardinia har minst like fine strender. Anbefaler å besøke begge, går ferge mellom

Anonymkode: ec209...357

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sardinia! Fineste stedet jeg har vært på(og jeg har vært mange steder, inkl. Mauritius f eks) Lei bil og kjør rundt. Men ikke i august, da har italienerne ferie. 

Anonymkode: 2b627...353

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri vært på Korsika, men det er veldig fint på Sardinia! Lei bil og se litt av øya. Ikke bare strendene, men litt inn i landet også. Obs at det er mye rullesteinsstrender.

Anonymkode: 74840...ac0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært på Sicilia, men reiser ikke tilbake til Korsika igjen. Korsika et vel nederst på lista mi over steder jeg har vært. Kjedelig og ikke lite imponerende øy.

Anonymkode: 1b344...f61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva ønsker du å oppleve? Dersom det er natur/vandreturer på øya så er det helt FANTASTISK å oppleve det der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ELSKER Sardinia(har ikke vært på Korsika), synes Sardinia var mye bedre enn Sicilia. Nydelige strender, megadigg mat(har feks noen pastaretter som er spesielt for regionen), mange sjarmerende små byer(Bosa feks), og de litt større byene har alt du trenger innen shopping, historie og restaurantutvalg. Alghero hadde en fin gamleby, og noen fantastiske restauranter. Fin og rolig kjøring ifht på fastlandet. Relativt dyrt prisnivå(men fortsatt en del billigere enn Norge). Vi bodde på BnB, noe gjennom booking og noe gjennom airbnb. Hotell er ofte veldig dyrt i Italia.

Anonymkode: 1deac...790

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...