AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Del Skrevet 19. januar 2024 Vurderer en av disse som feriemål. Korsika har vel noen nydelige strender, hva med Sardinia? Noen som har vært der og kan fortelle litt om naturen, prisnivå og overnatting? Vurderer AirBnB 😊 Anonymkode: c9325...885 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Del Skrevet 19. januar 2024 Sardinia har minst like fine strender. Anbefaler å besøke begge, går ferge mellom Anonymkode: ec209...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Del Skrevet 19. januar 2024 Sardinia! Fineste stedet jeg har vært på(og jeg har vært mange steder, inkl. Mauritius f eks) Lei bil og kjør rundt. Men ikke i august, da har italienerne ferie. Anonymkode: 2b627...353 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Del Skrevet 19. januar 2024 Har aldri vært på Korsika, men det er veldig fint på Sardinia! Lei bil og se litt av øya. Ikke bare strendene, men litt inn i landet også. Obs at det er mye rullesteinsstrender. Anonymkode: 74840...ac0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Del Skrevet 19. januar 2024 Har ikke vært på Sicilia, men reiser ikke tilbake til Korsika igjen. Korsika et vel nederst på lista mi over steder jeg har vært. Kjedelig og ikke lite imponerende øy. Anonymkode: 1b344...f61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rødstrupa Skrevet 19. januar 2024 #6 Del Skrevet 19. januar 2024 Hva ønsker du å oppleve? Dersom det er natur/vandreturer på øya så er det helt FANTASTISK å oppleve det der! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Del Skrevet 19. januar 2024 Jeg ELSKER Sardinia(har ikke vært på Korsika), synes Sardinia var mye bedre enn Sicilia. Nydelige strender, megadigg mat(har feks noen pastaretter som er spesielt for regionen), mange sjarmerende små byer(Bosa feks), og de litt større byene har alt du trenger innen shopping, historie og restaurantutvalg. Alghero hadde en fin gamleby, og noen fantastiske restauranter. Fin og rolig kjøring ifht på fastlandet. Relativt dyrt prisnivå(men fortsatt en del billigere enn Norge). Vi bodde på BnB, noe gjennom booking og noe gjennom airbnb. Hotell er ofte veldig dyrt i Italia. Anonymkode: 1deac...790 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå