Gå til innhold

Noen råd om hvordan man kan lære seg å holde ut lenger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ett problem som jeg sliter med, jeg kommer alt for fort via samleie. Det er snakk om alt mellom 1-5 minutter, og har vi forspill i forkant så kan det gå enda fortere. Jeg synes det er egentlig ganske flaut og det er derfor jeg avviser jenter.

Jeg har fått høre at jeg er en god 7er på skalaen når det kommer til utseendet så jeg har ikke særlig store problemer med å lande ett kvinnfolk, men jeg stopper meg selv der. Det begynner med prat og flørting men med en gang det nærmer seg antydninger til sex så trekker jeg meg, enten ghoster jeg damene eller så lar jeg være å dukke opp og kommer med en eller annen unnskyldning.

Jeg er redd for å skuffe og ikke leve opp til "forventninger" så derfor har jeg kun sex på fest, blir ikke dømt når man er full og der og da gjelder det å sjappe seg. Men har man planlagt date og snakket om sex på forkant og når dagen kommer så er det over på ett blunk så er det litt flaut da, Jeg har til og med opplevd å hatt forspill på dama og lekt med henne men med en gang jeg startet penetrering så kom jeg, hun bare stirret på meg av ren skuffelse.

Noen tips og råd som kan hjelpe på? Jeg begynner å bli lei av å runke.

Anonymkode: 65d71...ba1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er jeg ikke mann, men jeg har hørt at en måte er å lære seg opp å holde ut lengre på.

Man runker til man nesten kommer, så roer man ned.. Og gjør det flere ganger. Dette skal, utfra hva jeg har hørt altså, kunne øke utholdenheten.

• Nyttig 2
Skrevet
SlemUlv skrev (1 time siden):

Nå er jeg ikke mann, men jeg har hørt at en måte er å lære seg opp å holde ut lengre på.

Man runker til man nesten kommer, så roer man ned.. Og gjør det flere ganger. Dette skal, utfra hva jeg har hørt altså, kunne øke utholdenheten.

du har nok rett men må trene mye. Men for meg kommer det fortere om jeg puler hardere og med støtte tempo.  Kanskje også stoppe lit slik som du ville gjøre som SlemUlv skriver når du runker

Skrevet

Gå på apoteket og kjøp ei salve som heter xylocain og smør det på kukhode litt fem min. Før penetrering så holder du lengre, etter noen ganger så løser det seg selv uten krem🙂

Anonymkode: ba8c4...3b7

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gå på apoteket og kjøp ei salve som heter xylocain og smør det på kukhode litt fem min. Før penetrering så holder du lengre, etter noen ganger så løser det seg selv uten krem🙂

Husk bare å vaske det av før penetrasjon, hvis ikke risikerer du å påføre det samme på dama du skal ha sex med og hvis hun blir langt mindre sensitiv så kommer du til å pule AV deg snurrebassen før noen av dere kommer.

Skrevet

Start - Stopp teknikken, som noen andre nevnte.

Det at du kommer så kjapt er fordi mentalt så er du stressa, nervøs (redd for å komme kjapt, redd for å skuffe, osv)

Samme kan skje hvis du tenker for mye på om at du kan bli slapp, så kan du havne i en ond sirkel.

Fortell den du skal ligge med at du har en tendens til å komme kjapt, men at du vil gjerne gå ned på henne først for å tilfredstille henne først.

• Nyttig 1
Skrevet

Start stopp- teknikken fungerte på en av mine partnere.

Som kvinnen i forholdet, opplevde jeg ikke det som negativt at han kom for tidlig. Altså, i en ny relasjon må må man bare finbe ut av ting sammen. Man må ikke legge press på hverandre om å prestere og være så jævla perfekt. Å ligge med ukjente er noe man gjør i fylla og blir aldri kvalitetssex uansett. 

Bedre å finne ut av noe slikt med en partner man bruker tid på å bli kjent med og trygg nok på å si det som det er. Jeg kommer tidlig, la oss forsøke flere ganger. Om dama er normal, vil hun utforske dette sammen med deg og dere finner ut av det! 

Anonymkode: fad52...689

Skrevet

https://www.sexogsamfunn.no/sex/seksuelle-problemer/kommer-for-tidlig/#

Du kan få full kontroll på dette ved å trene, men vær forberedt på at det tar tid, som ved å trene opp enhver muskel. Bruk gjerne Fleshlite når du øver på å holde tilbake når du runker, både fordi det gir en mer realistisk følelse og fordi det er dumt å bytte en utfordring med en annen, slik man kan risikere ved å runke mye og noe for hardt. 

Anonymkode: 44904...e63

Skrevet
Ardenus skrev (1 time siden):

Start - Stopp teknikken, som noen andre nevnte.

Det at du kommer så kjapt er fordi mentalt så er du stressa, nervøs (redd for å komme kjapt, redd for å skuffe, osv)

Samme kan skje hvis du tenker for mye på om at du kan bli slapp, så kan du havne i en ond sirkel.

Fortell den du skal ligge med at du har en tendens til å komme kjapt, men at du vil gjerne gå ned på henne først for å tilfredstille henne først.

Det er der xylocain kommer inn i bildet,  etter noen omganger med salven så slutter en å bekymre seg over det.😉

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...