Gå til innhold

Lyver mange menn på alderen? Nettdating

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en kvinne på straks 43 som er på Happn og Tinder. Jeg blir rett og slett sjokkert over hvor gamle mange menn i 40års alderen ser ut. De som er sånn rundt 36, 37 ser unge ut, og så vipps 5-6 år senere ser de ut som bestefedre. Jeg tar meg selv i å kun matche med menn som er yngre enn meg, men da forstår jeg jo at jeg konkurrerer med yngre kvinner også. Veldig frustrerende, jeg vil ha kjæreste men klarer bare ikke å bli tiltrukket av disse gamlingene. Mistenker at en del lyver på alderen? 

Anonymkode: 1236b...2dc

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fortsatt TS her. Ser at mange på min alder blir sammen med menn 5-10 år eldre. Hvordan klarer dere det? Skjønner at det er enklere men

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg tror du må forholde deg til at du er 43 år gammel selv. Det er ingen normal 36-37 år gammel mann som ønsker ei dame på 43, ihvertfall ikke dersom han ikke har barn fra før. 

Lykke til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er en kvinne på straks 43 som er på Happn og Tinder. Jeg blir rett og slett sjokkert over hvor gamle mange menn i 40års alderen ser ut. De som er sånn rundt 36, 37 ser unge ut, og så vipps 5-6 år senere ser de ut som bestefedre. Jeg tar meg selv i å kun matche med menn som er yngre enn meg, men da forstår jeg jo at jeg konkurrerer med yngre kvinner også. Veldig frustrerende, jeg vil ha kjæreste men klarer bare ikke å bli tiltrukket av disse gamlingene. Mistenker at en del lyver på alderen? 

Tror nok noen lyver på alderen. Det gjelder nok både menn og kvinner😉. Jeg er mann på 50 og har ikke noe behov for å lyve. 
«Take me as i am or forget it»

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
remix2020 skrev (Akkurat nå):

Tror nok noen lyver på alderen. Det gjelder nok både menn og kvinner😉. Jeg er mann på 50 og har ikke noe behov for å lyve. 
«Take me as i am or forget it»

Nettopp! Man er jo så gammel som man er og før eller senere finner jo den potensielle daten ut av hvor gammel man er.

Så, hvorfor lyve? Eller, det sier seg vel egentlig selv. For å få pult 😅

• Nyttig 2
Skrevet

Verre når de bruker 10-15 år gamle bilder, dette gjelder damer også. To ganger har jeg (52), opplevd å møte opp på date og ikke kjenne igjen mennene. Da har jeg takket for meg med en gang, menn med så lav selvtillit klarer jeg ikke å forholde meg til. 

Anonymkode: cbe3d...690

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg har ikke truffet veldig mange, men to av dem løy på alderen.

Anonymkode: ca9d8...87f

Skrevet

Her må du innse at du har blitt eldre. Som mann 36 er dame på 42 Helt uaktuelt 😂 Jeg dater fra 28 til 32.

Anonymkode: 8027d...abd

• Liker 1
Skrevet
T-AA skrev (28 minutter siden):

Jeg tror du må forholde deg til at du er 43 år gammel selv. Det er ingen normal 36-37 år gammel mann som ønsker ei dame på 43, ihvertfall ikke dersom han ikke har barn fra før. 

Lykke til.

Ingen normale som vil ha en dame som kun er 5-6 år eldre? 😂😂

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Her må du innse at du har blitt eldre. Som mann 36 er dame på 42 Helt uaktuelt 😂 Jeg dater fra 28 til 32.

Uaktuelt.. hvorfor?

• Liker 2
Skrevet
5 minutter siden, svartkatt said:

Ingen normale som vil ha en dame som kun er 5-6 år eldre? 😂😂

Nei, det er ikke normalt. Spesielt ikke i den alderen der barn begynner å bli uaktuelt for kvinner av biologiske årsaker.

(Nå mener jeg forhold, ikke et sted å tømme for en kveld).

Skrevet
T-AA skrev (Akkurat nå):

Nei, det er ikke normalt. Spesielt ikke i den alderen der barn begynner å bli uaktuelt for kvinner av biologiske årsaker.

(Nå mener jeg forhold, ikke et sted å tømme for en kveld).

Man trenger ikke få barn.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Eggdonasjon fins

Skrevet
5 minutter siden, svartkatt said:

Uaktuelt.. hvorfor?

Hvorfor velge 42 når jeg kan finne meg ei på rundt 30 nesten uten bagasje, yngre, penere, ofte mer sprudlende og ikke så satt. Mindre sjanse for tidligere barn osvosv.

For å snu det andre veien, hva tilbyr ei dame på 42 som ei rundt 30 ikke kan?

Skrevet

Bortsett fra det med å få biologisk egne barn hvor kvinner har en bakdel, så er det mye mer logisk at kvinnen er noen år eldre enn mannen. Lever lengre, har lenger bedre helse, og i mange tilfeller holder seg bedre

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
45 minutter siden, AnonymBruker said:

Fortsatt TS her. Ser at mange på min alder blir sammen med menn 5-10 år eldre. Hvordan klarer dere det? Skjønner at det er enklere men

De klarer det nok fordi vet hvor gamle de er og lever i realiteten. Du får aldri en ung kjekk kar med atletisk kropp. Kanskje en ligg i 15 minutter om du var heldig og han ikke var omringet andre yngre kvinner.

ta deg sammen ellers ender du opp ensom!

Anonymkode: 4c44d...6c3

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

For å snu det andre veien, hva tilbyr ei dame på 42 som ei rundt 30 ikke kan?

Det der med å være sprudlende og ikke så satt kjøper jeg ikke. Det har med personlighet å gjøre, ikke alder. Fordeler med ei på 42? Bedre økonomi, bedre i senga, mer kåt, mer trygg på seg selv

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Din tid er over, granny 😆

Anonymkode: b2109...ba7

Skrevet
45 minutter siden, T-AA said:

Lykke til.

Alt er mulig. Han her er en kvinnehater som poster alt mulig. Ikke hør på ham. 

Anonymkode: b1893...615

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

De klarer det nok fordi vet hvor gamle de er og lever i realiteten. Du får aldri en ung kjekk kar med atletisk kropp. Kanskje en ligg i 15 minutter om du var heldig og han ikke var omringet andre yngre kvinner.

ta deg sammen ellers ender du opp ensom!

Ja, du har sikkert rett i at jeg må ta meg sammen, men de to forrige seriøse forsøk på forhold var med 1. Like gammel mann, ekstremt atletisk og høy, 2. Veldig pen og fire år yngre. I begge tilfeller var det andre ting enn min alder som gjorde at det tok slutt.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...