AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Hva tenker dere? Anonymkode: 562de...9e9
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Yay..? Jeg synes virkelig ikke det er noen sak. Anonymkode: 729e4...a99 2 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 Jeg mener nei, men det er pga at jeg meners første gang skal være spesiell 🙂 Hva andre gjør det får være opp til de 🙂 Anonymkode: 50aeb...8f1 1 2
Laraa Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg mener nei, men det er pga at jeg meners første gang skal være spesiell 🙂 Hva andre gjør det får være opp til de 🙂 Anonymkode: 50aeb...8f1 Første gang er ikke spesiell uansett. Stort sett, ut fra egen erfaring og når jeg snakker med andre om ( venniner f.eks) Det er vondt, ganske kjedelig og man tenker: det var det? Det er mer mystikken rundt første gang som er spesiell. 5 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 Yay. Er i mot ekteskap uansett, og seksuell kjemi må stemme før jeg går inn i et forhold. Anonymkode: 40f4d...e27 1 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg mener nei, men det er pga at jeg meners første gang skal være spesiell 🙂 Hva andre gjør det får være opp til de 🙂 Anonymkode: 50aeb...8f1 Første gang er alltid spesielt uansett, men ikke spesielt godt😂 Anonymkode: 40f4d...e27 1 1
SlemUlv Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 Jeg har ingen planer om å gifte meg, så hadde blitt et kjedeligere liv uten all sexen! 😃 1 3
imagineme Skrevet 19. januar 2024 #8 Skrevet 19. januar 2024 Shit, hva med oss som har vært gift men ikke er gift lenger? Skal vi bare leve i sølibat? Eller, vent.. Det er jo det jeg gjør...... 🤣 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #9 Skrevet 19. januar 2024 33 minutter siden, Laraa said: Første gang er ikke spesiell uansett. Stort sett, ut fra egen erfaring og når jeg snakker med andre om ( venniner f.eks) Det er vondt, ganske kjedelig og man tenker: det var det? Det er mer mystikken rundt første gang som er spesiell. jeg husker ikke første gangen faktisk 😅 Og nei jeg var ikke full. Klinkende edru og vet godt hvem det var med. Min daværende kjæreste. Men husker ikke eksakt første gangen vi hadde sex. Anonymkode: 6c185...a9a 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #10 Skrevet 19. januar 2024 Jeg var yay før, nay nå. Er det ingen som ser konsekvensene av dette? Folk har ofte flere barn med forskjellige partnere. Bonusbarn her og bonusmamma/pappa der. Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg tror folk nå til dags blir sammen med folk dem overhode ikke passer sammen med. For hva er det som holder dem sammen? Jo sex. Venter man med sex finner man raskere ut at man ikke passer sammen og konsekvensene av samlivsbruddet blir mye mindre. Idag skal man liksom kun tenke på meg og mine behov. Anonymkode: df973...73e 3
feliek54 Skrevet 19. januar 2024 #11 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva tenker dere? Anonymkode: 562de...9e9 Er det noe å lure på. da får du erfaring.
Maleficenta Skrevet 19. januar 2024 #12 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg mener nei, men det er pga at jeg meners første gang skal være spesiell 🙂 Hva andre gjør det får være opp til de 🙂 Anonymkode: 50aeb...8f1 Må man være gift for det da? Dessuten er første gang, iallefall om det er det for begge to, veldig lite spesielt. To som kløner og ikke aner hva de driver med? Kan jo ikke bli bra 1
Maleficenta Skrevet 19. januar 2024 #13 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg var yay før, nay nå. Er det ingen som ser konsekvensene av dette? Folk har ofte flere barn med forskjellige partnere. Bonusbarn her og bonusmamma/pappa der. Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg tror folk nå til dags blir sammen med folk dem overhode ikke passer sammen med. For hva er det som holder dem sammen? Jo sex. Venter man med sex finner man raskere ut at man ikke passer sammen og konsekvensene av samlivsbruddet blir mye mindre. Idag skal man liksom kun tenke på meg og mine behov. Anonymkode: df973...73e Folk skiller seg så det med bonusbarn kan det bli likevel
SlemUlv Skrevet 19. januar 2024 #14 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var yay før, nay nå. Er det ingen som ser konsekvensene av dette? Folk har ofte flere barn med forskjellige partnere. Bonusbarn her og bonusmamma/pappa der. Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg tror folk nå til dags blir sammen med folk dem overhode ikke passer sammen med. For hva er det som holder dem sammen? Jo sex. Venter man med sex finner man raskere ut at man ikke passer sammen og konsekvensene av samlivsbruddet blir mye mindre. Idag skal man liksom kun tenke på meg og mine behov. Anonymkode: df973...73e Man trenger ikke ha sex før ekteskapet, for å ha barn med flere partnere. Eksteksap fører innimellom til skilsmisse.. 1 1
katties Skrevet 19. januar 2024 #15 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var yay før, nay nå. Er det ingen som ser konsekvensene av dette? Folk har ofte flere barn med forskjellige partnere. Bonusbarn her og bonusmamma/pappa der. Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg tror folk nå til dags blir sammen med folk dem overhode ikke passer sammen med. For hva er det som holder dem sammen? Jo sex. Venter man med sex finner man raskere ut at man ikke passer sammen og konsekvensene av samlivsbruddet blir mye mindre. Idag skal man liksom kun tenke på meg og mine behov. Anonymkode: df973...73e Men da er jo løsningen å vente lengre kanskje. Synes det hadde vært kjedelig om vi bare levde som venner under samme tak fordi kjemien ikke stemmer under sex.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #16 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var yay før, nay nå. Er det ingen som ser konsekvensene av dette? Folk har ofte flere barn med forskjellige partnere. Bonusbarn her og bonusmamma/pappa der. Jeg er kanskje litt gammeldags, men jeg tror folk nå til dags blir sammen med folk dem overhode ikke passer sammen med. For hva er det som holder dem sammen? Jo sex. Venter man med sex finner man raskere ut at man ikke passer sammen og konsekvensene av samlivsbruddet blir mye mindre. Idag skal man liksom kun tenke på meg og mine behov. Anonymkode: df973...73e Prevensjon finnes. Å ha sex før ekteskapet er langt fra det samme som å ha barn med ulike fedre. Sex er et valg man tar, og barn er et valg man tar. De henger sammen ja, men husk det er mange barnløse, frivillig og ufrivillig. De lever ikke i sølibat. Jeg har ingenting imot sex før ekteskapet. Et ekteskap kan bli til skilsmisse, hva syns du de skal gjøre da? Aldri ha sex igjen? Du får én sjanse, og hvis ektefellen da er utro eller endrer seg og blir voldelig, var det din ene sjanse til et godt liv med ektefelle og kanskje barn? Jeg er for øvrig enig i at mange finner en partner de ikke passer med, men tror det henger mer sammen med dårlig selvtillit eller en lavere standard. Man vet ikke hva man skal godta, og man er redd for å bli alene. Derfor godtar mange alt for mye. Anonymkode: d5709...1a4 1 1
Artmo3 Skrevet 19. januar 2024 #17 Skrevet 19. januar 2024 Hadde aldri turt å gifte meg med en dame jeg ikke har hatt sex med, alt for risikabelt. Hva det er total krasj seksuelt, da sitter man der gift med en man ikke liker å ha sex med, det er jo dømt til å felles 2 3
MuffinStud Skrevet 19. januar 2024 #18 Skrevet 19. januar 2024 Yay. Sexlivet er enda en arena å finne lære den andre å kjenne. Men bør ha mye nærhet og ømhet uten sex, men å sette streken ved noe så naturlig som sex føles rart ut for meg. Forholdet mellom oss to endrer seg ikke etter at vi er gift. Ser ikke noen gevinst i å stresse eller "forhandle" om eksteskap fordi man vil ha sex. Ting til sin naturlige tid slik begge ønsker det av sine egne grunner. 2 hours ago, AnonymBruker said: Er det ingen som ser konsekvensene av dette? Folk har ofte flere barn med forskjellige partnere. Bonusbarn her og bonusmamma/pappa der. Prevensjon og trygg sex er fullstendig løsbart og løses med god seksualundervisning både av skole, foreldre og andre læremiljø. Man kan f.eks google "teenage pregnancy correlation with religion in USA" Miljøer som forfekter at tenåringer skal avstå fra sex og vente til ekteskap er beviselig de som sliter mest med tenåringsgraviditet. Hvis ditt ståsted er at man burde etablere seg før man får barn, så må du også ta innover deg at "ingen sex før ekteskap"-holdning oppnår det motsatte. Hvis du da fremdeles forfekter "ingen sex før ekteskap", så gjør du det ikke lenger av de grunnene du oppgir.
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #19 Skrevet 19. januar 2024 Laraa skrev (3 timer siden): Første gang er ikke spesiell uansett. Stort sett, ut fra egen erfaring og når jeg snakker med andre om ( venniner f.eks) Det er vondt, ganske kjedelig og man tenker: det var det? Det er mer mystikken rundt første gang som er spesiell. Jeg husker ikke en gang min første gang. Så spesielt var det😂 Anonymkode: ea598...915 1
Fioljenta Skrevet 19. januar 2024 #20 Skrevet 19. januar 2024 Sex før du er klar, er nay. Uansett når du er klar. 😉 (Jeg var ikke klar før vi giftet oss - trengte å vite at han ville forplikte seg. Men sånn er jo ikke alle 🤪)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå