Gå til innhold

Kommer så fort!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kommer ofte etter 1-2min :( Luksusproblem, men likevel ganske irriterende.

Så: Hva er dine beste tips til å "holde igjen" uten at det går utover selve økten?

Føler om jeg skal distrahere meg selv vekk så nyter jeg jo ikke stunden, og om jeg slipper meg helt løs (som jo er digg) er jeg jo der på null-komma-svisj. 

Anonymkode: 8d9c9...d54

Videoannonse
Annonse
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Så: Hva er dine beste tips til å "holde igjen" uten at det går utover selve økten?

Føler om jeg skal distrahere meg selv vekk så nyter jeg jo ikke stunden, og om jeg slipper meg helt løs (som jo er digg) er jeg jo der på null-komma-svisj. 

Er du mann ? I så fall kan du teste bedøvende krem beregnet på dette. Alle selger det, apoteker og sexsjapper etc...

Anonymkode: fdceb...609

Skrevet

Ts her: Herregud! Sorry glemte helt å spesifisere at jeg er kvinne i slutten av 20-åra og ligger med kvinner😅 

Skrevet

Kom igjen, da.......? Ser virkelig ikke problemet

Anonymkode: 2ab63...2c6

• Liker 2
Skrevet

Jeg også kommer fort, men er jo så deilig å kunne få multiorgasmer :)

Min partner elsker bare at jeg kan komme om og om igjen. 

I starten anbefaler jeg deg å roe ned tempoet, fokuser heller på partner?

Anonymkode: ab1ba...995

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Kom igjen, da.......? Ser virkelig ikke problemet

Det er jo rimelig kjedelig å gå fullstendig i kne med en gang man starter. Selvom en kjappis er ålreit i travle hverdager vil man jo noen ganger nyte hverandre litttt lenger enn et par minutter 😂

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Det er jo rimelig kjedelig å gå fullstendig i kne med en gang man starter. Selvom en kjappis er ålreit i travle hverdager vil man jo noen ganger nyte hverandre litttt lenger enn et par minutter 😂

Ser virkelig ikke hvorfor en orgasme skulle stoppe deg i å nyte. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ts her: Herregud! Sorry glemte helt å spesifisere at jeg er kvinne i slutten av 20-åra og ligger med kvinner😅 

Da er det vel slikking dere gjør? Mange kan komme lett av det med rett teknik.

Anonymkode: 84b5b...555

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Da er det vel slikking dere gjør? Mange kan komme lett av det med rett teknik.

Anonymkode: 84b5b...555

Nå var vel ikke det å komme problemet som TS skisserte, problemet var at hun kommer for fort?

Om du greier å komme flere ganger er det vel ikke så stort problem? Hvis ikke får dere vel ty til masse berøring og kos før dere begynner med akten 🙂

• Liker 1
Skrevet

Det gjør jeg og, eller jeg pleide å gjøre det med eks kjæresten. Tenkte det var helt greit jeg. 

Anonymkode: 89e7a...44f

Gjest Medelsvensson
Skrevet (endret)

Jeg (mann) sliter med samme problemet. Vi bruker lang tid på forspillet, og etter en god stung bruker jeg fingeren på konas klitoris til det går for henne. Etterpå synes hun det er greit at jeg tømmer meg i henne etter noen minutter.

Endret av Medelsvensson
Skrevet

Jeg kan også komme fort, spesielt ved oralsex eller doggy. Greier ikke å komme igjen, det krever i så fall mye jobbing, så prøver å holde igjen det jeg klarer. Litt kjedelig når mannen har 8 min igjen og jeg er relativt ferdig i hodet og kropp.

Anonymkode: a84fd...eb1

Gjest Medelsvensson
Skrevet
33 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg er mann og synes det er svært opphissende at det går raskt for kvinner. Kona mi kommer både to og tre ganger dersom jeg bare fortsetter å stimulere henne.

Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Dame eller mann?

Skrevet

Jeg har lært meg å puste. Sånn nyter jeg fortsatt sexen, men kan utsette orgasmen. 
Heldigvis er jeg ikke av de som er helt ferdig etter en orgasme, men liker å utsette den første likevel. 
Vanskelig å forklare hvordan, man må nesten finne ut hva som funker for seg selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hvis jeg knuller sakte og ikke hardt så tar det lenger tid. Og også gjerne stoppe men ha pikken i fitta for så å fortsette.  Så har du bedøvende krem som kan virke som du smører på lit tid føre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...