AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Kan orgasme egentlig beskrives og hvordan oppleves en intens orgasme? Jeg kjenner jeg sliter når jeg med ord skal beskrive en orgasmeopplevelse. Oppleves orgasme likt for damer og menn? Anonymkode: 46504...ab2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Dame: som et nys gange 1000? Den forløsende følelsen minner i alle fall om den samme som med et nys, man kjenner det bygger seg opp noen ganger stopper nysen opp og det kan ta tid før den endelig kommer. Når den da kommer er det veldig forløsende. Orgasmen kjennes også ut som en bølge som sprer seg fra kjernen i meg ut helt ut i fingertuppene og tærne. Noen ganger er det en liten bølge andre ganger som en tsunami. Nytelsen i det er umulig å beskrive. Anonymkode: 13f49...79b
feliek54 Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kan orgasme egentlig beskrives og hvordan oppleves en intens orgasme? Jeg kjenner jeg sliter når jeg med ord skal beskrive en orgasmeopplevelse. Oppleves orgasme likt for damer og menn? Anonymkode: 46504...ab2 Orgasme er alltid deilig. Men for meg varierer det fra lit deilig til at jeg nesten føler jeg besvimer. Er best når det tar lang tid føre orgasme.
katties Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 (endret) Som om et eller annet i kroppen konsentreres jeg rundt kjønnsorganene, og så bare plutselig slippes løs og går som en bølge gjennom kroppen. For meg kan de sammenligne litt med følelsen jeg har når jeg prøver ut noe jeg synes er litt skummelt på tivoli: først en spenning som bygger seg opp inni - litt sånn grue-glede seg, intens følelse, og så en "wiiiiiiii... hahaha!" når adrenalinet kicker inn mens man opplever det litt skumle. Settingen rundt det er helt annerledes da, selvfølgelig. Endret 19. januar 2024 av katties
Tent Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 Mye kan sies om orgasme. Lytt feks på denne👍https://podcasts.apple.com/no/podcast/sex-and-psychology-podcast/id1505460817?i=1000587945765
Hannah80 Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 Tent skrev (6 minutter siden): Mye kan sies om orgasme. Lytt feks på denne👍https://podcasts.apple.com/no/podcast/sex-and-psychology-podcast/id1505460817?i=1000587945765 Du kunne ikke hatt et mer passende nick, når du deltok i denne tråden 🤭
Tent Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 Hannah80 skrev (2 minutter siden): Du kunne ikke hatt et mer passende nick, når du deltok i denne tråden 🤭 Håper det var positivt ment😅
Hannah80 Skrevet 19. januar 2024 #8 Skrevet 19. januar 2024 Tent skrev (Akkurat nå): Håper det var positivt ment😅 Ja, såklart:) Det var morsomt😆👍 1
Even Tuell Skrevet 19. januar 2024 #9 Skrevet 19. januar 2024 12 hours ago, AnonymBruker said: Kan orgasme egentlig beskrives og hvordan oppleves en intens orgasme? Jeg kjenner jeg sliter når jeg med ord skal beskrive en orgasmeopplevelse. Oppleves orgasme likt for damer og menn? Anonymkode: 46504...ab2 Det siste spørsmålet er nok umulig å få svar på, siden det er subjektivt. Alle vil beskrive orgasme forskjellig siden de sannsynligvis opplever den forskjellig. Min beskrivelse av orgasmen er at en følelse som er ladet opp brått slippes fri. Noe fysisk er konsentrert i penis og penis-området, men det er også en mental del. Det er en intens lyst, forventning, enerig og glede som bygger seg opp. Og brått slippes alt løs. All energien strømmer ut (pun intended), alt på en gang. Litt som en demning som brister og ut kommer ren udestilert fryd. Det er både fysisk og mental fryd. Hele kroppen gleder seg og jubler. Alle andre tanker i hodet forsvinner og det er kun fryden som står igjen. Det er også forskjeller i hvordan orgasmen føles avhengig av hvordan jeg kommer. En runk alene gir ikke samme fryd som når jeg har sex med kjæresten. Og en blowjob/handjob føles anerleder enn via samleie. 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #10 Skrevet 19. januar 2024 Når jeg hører starten på denne låta her syns jeg den illustrerer orgasmen litt. Hvordan den bygger seg opp mer og mer til det blir helt intenst og så bare bryter ut i deilige «bølger» av nytelse Anonymkode: 87af8...d83
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #11 Skrevet 20. januar 2024 katties skrev (18 timer siden): Som om et eller annet i kroppen konsentreres jeg rundt kjønnsorganene, og så bare plutselig slippes løs og går som en bølge gjennom kroppen. For meg kan de sammenligne litt med følelsen jeg har når jeg prøver ut noe jeg synes er litt skummelt på tivoli: først en spenning som bygger seg opp inni - litt sånn grue-glede seg, intens følelse, og så en "wiiiiiiii... hahaha!" når adrenalinet kicker inn mens man opplever det litt skumle. Settingen rundt det er helt annerledes da, selvfølgelig. Ts. Enig med deg. For meg konsentreres det som en intens stigende litt sånn kilende følelse som bygges opp i kroppen som brer sef fra kjønnsorganene, utover i kroppen, noe som blir mer og mer intenst, i denne fasen kommer det stønning og rykninger i kroppen, blir mer og mer kortpustet i det topp punktet nærmer seg. Det er en så intens følelse og hvis orgasmen teases blir det så intenst at det nesten ikke er til å holde ut. Det brer seg bølger av intens nytelse helt ut i tær og fingertupper, rykningene bølger gjennom kroppen i et stort wiiiiiiiiiiiii i det topp punktet nås, som om en demning brister i det orgasmen flømmer over i rytmiske bølger som får hver fiber i kroppen til å trekke seg sammen. For meg føles orgasmen like sterkt i bekkenet, i ryggen og i hodet. Jeg føler nytelse i hele kroppen, selv i fingertuppene føles orgasmens ilinger. Spenningen som utløseses i en voldsom Berg og dalbane, eks Speedmonster kan sammenlignes med i det du slynges ut i orgasmens favntak. Anonymkode: 46504...ab2 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå