AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Har du det bra i forholdet ditt? Fortjener din kjære noen komplimenter for ting som blir gjort - eller ikke gjort? Er det noe positivt å si om hverdagen deres sammen? Jeg kan begynne. Jeg er veldig fornøyde med at min mann er opptatt av helse. Han er også god på penger og økonomi. Han er som regel god og kjærlig med meg - og er flink til å si fra når han ikke har det bra. Han gir verdens beste klemmer. Det beste jeg vet er å komme hjem til armene hans. Hva med deg? Anonymkode: 9c5ab...901 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Jepp! Bruker tiden min med han fremfor å skrive her😆 Anonymkode: 4cd92...4b5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 Noen som har det bra hjemme og vil dele litt fra det? Anonymkode: 9c5ab...901
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 Ja. Jeg har det veldig godt sammen men mannen min. Han er favorittmennesket mitt. Stødig og god. Han tar godt vare på seg selv og kroppen sin med kost og helse, til tross for en del fysiske plager og skader fra mange år med kontaktsport. Han er raus med kjærtegn og komplimenter. En veldig god og intuitiv elsker. Morsom å være sammen med. Helt sikker på at han er mitt livs store kjærlighet. Neida, han er ikke perfekt. Men jevnt over en utrolig god partner føler jeg har vunnet i kjærleikens store lotteri. Anonymkode: 1f2d7...752 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja. Jeg har det veldig godt sammen men mannen min. Han er favorittmennesket mitt. Stødig og god. Han tar godt vare på seg selv og kroppen sin med kost og helse, til tross for en del fysiske plager og skader fra mange år med kontaktsport. Han er raus med kjærtegn og komplimenter. En veldig god og intuitiv elsker. Morsom å være sammen med. Helt sikker på at han er mitt livs store kjærlighet. Neida, han er ikke perfekt. Men jevnt over en utrolig god partner føler jeg har vunnet i kjærleikens store lotteri. Anonymkode: 1f2d7...752 Favorittmennesket, det er fint sagt. Flere som vil dele? Anonymkode: 9c5ab...901 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jepp! Bruker tiden min med han fremfor å skrive her😆 Anonymkode: 4cd92...4b5 Min er perfekt❤️ Anonymkode: 4cd92...4b5 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 Nei, hvor skal jeg begynne? Forsøkte skrive en liste sammen med barna til 50-års dagen hans. "50 bra ting med pappa". Vi kom til nærmere 30 før vi fikk annet å gjøre (men kom på det nå, 51 eller 52 bra ting er jo heller ikke dumt). Jeg har rett og slett ingen ting å klage på, annet enn litt pertentlighet og mansplaining i ny og ne, det handler med om min dagsform og humør enn om ham (kan føre det på lista " kunnskapsrik...", ryddig... ). Anonymkode: 75cbe...dcf 2
Mardina Skrevet 20. januar 2024 #9 Skrevet 20. januar 2024 Jeg har det bra i forholdet mitt 😊 Samboeren min er raus, snill, kjekk og en god venn ❤ Vi er enige om mye og krangler så og si aldri 😊 Vi har vært sammen i 9 år nå og det er han jeg ser for meg å dele mange flere år sammen med 😊 2
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #10 Skrevet 20. januar 2024 Så hyggelig å høre 😊 Flere? Anonymkode: 9c5ab...901
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #11 Skrevet 20. januar 2024 Min mann er ogå mitt favoritt mennesker ❤️ Han er utrolig snill med alle rundt seg, vil mitt beste, unner meg alltid å tilrettelegge slik at jeg føler meg ivaretatt og trygg. Setter utrolig pris på hans gode humør og optimistiske syn. Setter og stor pris på at han er positivt innstilt på uforutsigbare ting, tar gjerne ting på sparket. Han er god og snill med min familie, og er hjelpsom og flink. Han er en god lytter Han vil gjerne lage middag og servere gode måltider til meg, oss, mine venner. Han er spandabel og raus. Han er utrolig glad i barna. Det meste er positivt. Men selvsagt er det noen ting som kunne vært bedre. Det vet han om, og er alltid åpen for å høre på råd til det. Han er fantastisk god ❤️ Anonymkode: 03285...a0d 1
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #12 Skrevet 20. januar 2024 Hyggelig å høre 😊 Anonymkode: 9c5ab...901
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #13 Skrevet 21. januar 2024 Har du det bra i forholdet ditt? Ja. Jeg har det veldig godt. Jeg møtte mannen min da jeg var 37. Vi ble raskt et par, og ønsket å få barn sammen, så startet å prøve allerede etter 6 mnd. Den satt på 2 forsøket. Fått en til etter det. Vi har respekt for hverandre, spiller hverandre gode og ingen av oss er kranglete. Vi kysser, ligger i armkroken til hverandre, har sex flere ganger i uken. Jeg kjenner enda etter 4 år at jeg er stormforelsket. Kan sitte å se på bilde av han og bare smile. Han stiller opp på hva som helst, og han behandler barnet jeg har fra før med respekt og kjærlighet. Eneste negative jeg har å si er at vi sliter litt med å ligge i samme seng hele natten. Han snorker og jeg forstyrres, samt barna på 1 og 3 våkner flere ganger og da sliter han med å sovne igjen. Så vi legger oss sammen, men så sender jeg han ned på gjesterommet så han får nok søvn. (jeg jobber uansett natt, så han tar sin del de nettene) Fortjener din kjære noen komplimenter for ting som blir gjort - eller ikke gjort? Er det noe positivt å si om hverdagen deres sammen? Han gjør ting med like stor selvfølge som meg. Det være alt av husarbeid, matlaging og barna. Han er også a-menneske, jeg er b. Han står opp 9 av 10 ganger med barna i helgene. En sjelden gang han sover lengre. Vi er likevel flinke til å gi hverandre komplimenter for ting som gjøres, ingenting tas som en selvfølge. Vi har begge vært gift før 10år +, så vi vet veldig godt hvordan vi ikke vil ha det, så er nok ekstra påpasselig med å gjøre vårt beste for å ha det bra:) Anonymkode: e00e8...272 1
AnonymBruker Skrevet 21. januar 2024 #14 Skrevet 21. januar 2024 Jeg er singel. Grunnen til det er at jeg ikke vil inn i et forhold før jeg har funnet en mann som jeg kan ha det noenlunde slik flere av dere beskriver her. Derfor venter jeg heller til jeg treffer ham. Ikke gidder jeg ha uforpliktende sex heller i mellomtiden, tross høy sexlyst. Neste gang jeg skal ha sex skal det være med en god mann hvor vi har gjensidige følelser for hverandre. Jeg har flere vennepar som har vært sammen i mange år, og som er like lykkelige sammen nå som da de først møttes. De har alltid vært bevisst på å se den andre, skape et liv som er godt for begge to, nærhet, lojalitet, tillit, gode samtaler og mye latter, åpenhet for at begge to kan være seg selv fullt og helt, og nok felles interesser og nok egne interesser. Anonymkode: 81d32...fd0 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå