Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Håper noen kan hjelpe meg litt her!

Jeg er veldig usikker om jeg hadde eggløsning sist helg. Jeg trodde det var 7. januar da test streken var på vei til å bli veldig sterk. Jeg hadde ikke fler tester så jeg fikk ikke sjekke om den steig etter dette… Jeg har bare fått negative graviditetstester til nå, så er ganske sikker på at jeg ikke hadde eggløsning da allikevel. 

Det jeg ser nå, er at den 14 hadde jeg et fall i temp, og stigning etterpå ifølge Fitbit. Jeg hadde bittelitt eggløsningsslim 13 januar, og relativt sterk strek 13 og 14 januar. Jeg burde selvfølgelig tatt en ny eggløsningstest på kvelden 13 januar men jeg tenkte ikke at jeg hadde eggløsning da… Hva tenker dere??❤️ jeg aner ikke hvor i syklus jeg er forresten. Håper på ærlige svar! 😅

IMG_4290.png

IMG_4291.png

Anonymkode: d7704...494

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ca når hadde du mensen sist og hvor lenge pleier syklusen din å være? :)

Anonymkode: a8b15...1b2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ca når hadde du mensen sist og hvor lenge pleier syklusen din å være? :)

Anonymkode: a8b15...1b2

September 😂 Jeg ammer, så veldig ustabil syklus… 😞

Skrevet

Dessverre vanskelig å si ..tror ikkje temperaturen på klokken kan brukes som skjekke eggløsning. Da denne bør tas i vagina..eller under armen rett etter du har stått opp. Og sette dette i skjemaet 

• Hjerte 1
Skrevet
Sofakona skrev (1 time siden):

Dessverre vanskelig å si ..tror ikkje temperaturen på klokken kan brukes som skjekke eggløsning. Da denne bør tas i vagina..eller under armen rett etter du har stått opp. Og sette dette i skjemaet 

Man kan i grunn tempe hvor som helst - men helst med termometer som viser 2 desimaler for nøyaktighet. Og da at man måler på samme sted hver gang. Under tungen f.eks er mer nøyaktig enn under armen. 

Og man skal tempe FØR man står opp, rett etter man er våknet - helst til samme tidspunkt. 

Og dagens nye klokker kan brukes til å tracke syklus og temp. Min temp på klokken stemmer med tempen jeg måler med termometer. Men spørs på hva klokke og bruken av den. 

Anonymkode: b799c...578

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sofakona skrev (3 timer siden):

Åjaa okei, takk for svar :) 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Man kan i grunn tempe hvor som helst - men helst med termometer som viser 2 desimaler for nøyaktighet. Og da at man måler på samme sted hver gang. Under tungen f.eks er mer nøyaktig enn under armen. 

Og man skal tempe FØR man står opp, rett etter man er våknet - helst til samme tidspunkt. 

Og dagens nye klokker kan brukes til å tracke syklus og temp. Min temp på klokken stemmer med tempen jeg måler med termometer. Men spørs på hva klokke og bruken av den. 

Hvilken klokke har du da?  Jeg har Fitbit sense 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvilken klokke har du da?  Jeg har Fitbit sense 

Bruker Apple watch. 

• Hjerte 1
Skrevet

Lær det å kjenne det på kroppen:) stikninger i eggstokkområdet, mye energi, mer sexlyst og du kan dra slimet i underlivet mellom fingrene. Ser ut som eggehvite. 

Har blitt gravid to ganger ved å treffe på eggløsningen slik:) 

Anonymkode: 453d5...885

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...