Gå til innhold

Dine beste vintersko i snøværet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg innser at jeg trenger et par nye vintersko, da de jeg har er i skinn/semsket skinn og ikke egner seg så veldig godt for herjing med unger i snøen. Hvilke er dine favorittsko som holder seg varme og tørre etter timesvis i snøen? Bonus om de er fine å se på. 

Anonymkode: 770d4...b89

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er det snø hele vinteren og jeg har ikke noen vintersko som ikke tåler snø. Bruker fjellstøvler eller gortex-vintersko. 

Anonymkode: 9bc11...150

• Liker 1
Skrevet

Høye Duckboots

Anonymkode: 0ab6a...bbe

Skrevet

Har flere ulike typer vintersko og støvler, men tror Ugg Adirondack er den absolutte favoritten 👏🏻

Anonymkode: 57c65...0ba

Skrevet

M77 med ullsåle.

Anonymkode: 39114...a06

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

M77 med ullsåle.

Anonymkode: 39114...a06

Beste skoen ❤️

Anonymkode: 4cdef...ae0

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har flere ulike typer vintersko og støvler, men tror Ugg Adirondack er den absolutte favoritten 👏🏻

Samme her!

Anonymkode: 4d7f8...5d0

Skrevet

Har også Ugg Adirondack og er veldig fornøyd. Varme og vanntette. Sålen er god på glatta også. 

Anonymkode: 2204c...537

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 17.17):

Signerer. De har holdt meg varme uansett hvor kaldt eller vått det er.

Anonymkode: a2240...3ab

Skrevet

Har hatt samme vinterskoene i 10 år. Timberland, ligner faktisk litt på ugg airondack. 
Funker bra!

Skrevet

Jeg kjøpte faktisk Uggsene, men de var alt for små i en størrelse som pleier å være god og romslig for meg! Opplever dere andre det også? 

Skrevet

Sorel Kinetic

Anonymkode: 4e5e6...ace

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg kjøpte faktisk Uggsene, men de var alt for små i en størrelse som pleier å være god og romslig for meg! Opplever dere andre det også? 

Ja. Tror den nyeste modellen er mindre i størrelsen enn tidligere. Disse har vært på markedet i en årrekke og har blitt forandret på etterhvert. Husk ullforet blir jo tråkket ned etterhvert, så den blir litt romsligere. Jeg gikk opp en halv størrelse. Har bare helt tynne ullstrømper i dem eller er barføtt. Tror flere har gått opp en størrelse. Les tilbakemeldinger på Get Inspired feks.

Anonymkode: 2204c...537

Skrevet

Jeg har et par høye støvler fra Fubuki. Fortsatt ikke blitt kald på beina, gått med de i -20. Små i størrelsen, så gå opp to str evt

Anonymkode: 7feff...b07

Skrevet

Kari Traa Voss vintersko. Helt supre! Hvis det er -20 har jeg ullsåle fra Europris i, men tror egentlig ikke jeg trenger det. Har alltid ullsokker om jeg er ute over lenger tid. 

Anonymkode: 9fc17...891

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...