AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Fersk kjæreste, etter å ha datet litt og også hatt deilig sex under datingen. Jeg blir ofte svært raskt våt og kåt. For noen dager siden skulle vi ha sex, jeg hadde virkelig lyst og gledet meg, men tok litt tid å bli klar… Han ble tydelig irritert og lurte på hva som var galt med meg.. Kjente jeg ble lei meg (noe jeg også formidlet). Kanskje jeg/vi er heldige med at jeg vanligvis tenner lynraskt, men er det så ille for menn å måtte jobbe litt for å få damen klar for en gangs skyld? Anonymkode: 3400a...a5d 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 Skikkelig «catch» han der… Anonymkode: 70acd...7ef 8 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Fersk kjæreste, etter å ha datet litt og også hatt deilig sex under datingen. Jeg blir ofte svært raskt våt og kåt. For noen dager siden skulle vi ha sex, jeg hadde virkelig lyst og gledet meg, men tok litt tid å bli klar… Han ble tydelig irritert og lurte på hva som var galt med meg.. Kjente jeg ble lei meg (noe jeg også formidlet). Kanskje jeg/vi er heldige med at jeg vanligvis tenner lynraskt, men er det så ille for menn å måtte jobbe litt for å få damen klar for en gangs skyld? Anonymkode: 3400a...a5d Run! Anonymkode: 3c185...416 5 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 Fæl fyr. Kom deg unna. Anonymkode: 86be3...510 8 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 Umoden mann. Anonymkode: 8d852...145 4 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 28 minutter siden, AnonymBruker said: Fersk kjæreste, etter å ha datet litt og også hatt deilig sex under datingen. Jeg blir ofte svært raskt våt og kåt. For noen dager siden skulle vi ha sex, jeg hadde virkelig lyst og gledet meg, men tok litt tid å bli klar… Han ble tydelig irritert og lurte på hva som var galt med meg.. Kjente jeg ble lei meg (noe jeg også formidlet). Kanskje jeg/vi er heldige med at jeg vanligvis tenner lynraskt, men er det så ille for menn å måtte jobbe litt for å få damen klar for en gangs skyld? Anonymkode: 3400a...a5d Ikke normalt. Løp! Jeg er veldig tydelig med han jeg dater om jeg har en dårlig dag. «Jeg er ikke klar enda. Kan du leke med brystene mine og kysse meg på kroppen litt til?» 5-10 minutter og jeg er kåt/våt nok til å ha sex. Han venter og er tålmodig. Han har aldri mast på meg. En gang orket jeg ikke sex. Det var ikke noe problem. Voksne og modne folk respekterer og aksepterer andres grenser og kropp. De forstår at folk kan ha en dårlig dag. De som blir irriterte under sex er ofte dominante og kontrollerende, samt lite empati. Anonymkode: a1176...223 8 1
Coachshinny Skrevet 19. januar 2024 #8 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fersk kjæreste, etter å ha datet litt og også hatt deilig sex under datingen. Jeg blir ofte svært raskt våt og kåt. For noen dager siden skulle vi ha sex, jeg hadde virkelig lyst og gledet meg, men tok litt tid å bli klar… Han ble tydelig irritert og lurte på hva som var galt med meg.. Kjente jeg ble lei meg (noe jeg også formidlet). Kanskje jeg/vi er heldige med at jeg vanligvis tenner lynraskt, men er det så ille for menn å måtte jobbe litt for å få damen klar for en gangs skyld? Anonymkode: 3400a...a5d Det der lyder ikke bra, han har vist en side av seg selv som Ikke er bra. Spm andre, ville vurdert å bare løpe nå. 3 1
jabx Skrevet 19. januar 2024 #9 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Fersk kjæreste, etter å ha datet litt og også hatt deilig sex under datingen. Jeg blir ofte svært raskt våt og kåt. For noen dager siden skulle vi ha sex, jeg hadde virkelig lyst og gledet meg, men tok litt tid å bli klar… Han ble tydelig irritert og lurte på hva som var galt med meg.. Kjente jeg ble lei meg (noe jeg også formidlet). Kanskje jeg/vi er heldige med at jeg vanligvis tenner lynraskt, men er det så ille for menn å måtte jobbe litt for å få damen klar for en gangs skyld? Anonymkode: 3400a...a5d Hæ? Han ble sur fordi det tok litt tid før du var klar? 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #10 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Han ble tydelig irritert og lurte på hva som var galt med meg.. Kjente jeg ble lei meg (noe jeg også formidlet). Kanskje jeg/vi er heldige med at jeg vanligvis tenner lynraskt, men er det så ille for menn å måtte jobbe litt for å få damen klar for en gangs skyld? Anonymkode: 3400a...a5d "Galt med meg? Hva f er galt med deg siden du ikke klarer å få meg kåt og klar?!" Anonymkode: de928...7cb 4 6
Gjest Maatte_ha_konto Skrevet 19. januar 2024 #11 Skrevet 19. januar 2024 Hahahha hvor er alle disse mannfolka? det er andre typer av oss.. ikke slutt å let!
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #12 Skrevet 19. januar 2024 Wtf, hvor finner dere de der mannfolka? 🤷🏼♂️ Ikke normalt. Hilsen mann Anonymkode: 7ea19...598 5
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #13 Skrevet 19. januar 2024 For en fæl 'mann'! Anonymkode: 37b46...c48 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #14 Skrevet 19. januar 2024 Kanskje han hadde en dårlig dag Anonymkode: 4c9a1...ca3 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #15 Skrevet 19. januar 2024 Så han var sur på deg, siden han ikke helt klarte å tenne deg? Neste gang kommer du til å være så stressa at han får gnagsår om han prøver seg. Skikkelig smarting han der.....😑 Anonymkode: 3ead7...0ec 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #16 Skrevet 19. januar 2024 Irritert for at han måtte jobbe litt med saken? Gode menn jobber gjerne litt fordi belønningen/resultatet anses å være verd det🤩 Enten er han sytten år ellers så er han ikke kjæreste materiale. Anonymkode: e2b81...a4b 1 1
Thanos Skrevet 19. januar 2024 #17 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje han hadde en dårlig dag Anonymkode: 4c9a1...ca3 Selv på en dårlig dag blir man ikke irritert over at hun trenger litt tid på å bli kåt. Kåthet er ikke en knapp man skrur på. 5 3
Kargo Skrevet 19. januar 2024 #18 Skrevet 19. januar 2024 Hvis han ble irritert av det der, så kan du jo tenke deg hva annet han kan bli irritert over. Mennesker som lett blir irriterte skal man holde seg langt unna, det ender bare opp med at du kommer til å bruke masse energi og tid på å ikke irritere, og du blir rett og slett mentalt utslitt. Bruk tid og energi på hyggeligere ting. 3
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #19 Skrevet 19. januar 2024 Sjeldent at folk en så enstemmig her inne!! Men jeg er enig!! LØØØØP!!!!! Anonymkode: 686a3...082 2 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #20 Skrevet 19. januar 2024 Så lenge dama gjør det samme, så bruker jeg mer enn gjerne tid på henne, men da må hun bruke tid på meg også Anonymkode: 4e0e7...86f 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå