Gå til innhold

Har skrevet om dette før, gjerne litt oppdaterte svar!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 23 og er liksom forhold med en mann som er 12 år eldre. Det eneste jeg får er natta meldinger og det har holdt på siden jeg var rundt 21.

nå gjør det ikke meg noe spesielt, livet står jo ikke på vent, men vil gjerne se hvor dette går han. Vi har på en måte vært sammen lenge.

hvorfor er det kun meldinger jeg får?. Er han liksom ikke gira på noe mer? Og hva burde jeg gjøre?. Dette er frustrerende 

Anonymkode: 18ecc...d18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har ræva kjemi. Snakk med han.

Anonymkode: e9336...4de

• Nyttig 1
Skrevet

Han bare leker med deg. 

Anonymkode: 9f82f...0ed

Skrevet

Fatter heller ikke hva menn man aldri har møtt sender god morgen og god natt hver dag i flere år. Hva får de ut av det??

Anonymkode: 3de63...f4b

• Liker 1
Skrevet

Tviler sterkt på at dette faktisk er ett forhold fra hans side. Dere har sikkert en "greie", men en "greie" er alt fra bootycall til dating. Så her hadde jeg ikke brukt mye energi, ta en real prat med han, som voksene folk må gjøre. 

Anonymkode: 001f4...a28

• Liker 4
Skrevet

Kun nattameldinger, er litt i minste laget, til og med for chattekjærester. 

Er det såpass at det hindrer deg fra å møte andre, så synes jeg du bør si farvel, og blokkere fyren. Det går an å bli hengende i dette, i mange år. 

Anonymkode: 91cf6...dc9

• Liker 1
Skrevet

Forhold? Skjønte ikke denne jeg. Møtes dere ikke? Å sende meldinger til noen er ikke noe forhold. Det kan kanskje defineres som en form for et digitalt vennskap.

Anonymkode: 6ab79...7e2

• Liker 2
Skrevet

Min første tanke er at han bruker deg kun for sex, men det kan godt være at han har dypere følelser. Vi vet ikke, vi kjenner ikke deg og vi aner ikke hva han mener 🙂

Om du er fornøyd med tilværelsen så gjør du ikke noe mer ut av det. Om du er misfornøyd så tar du det opp med han.

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

hvorfor er det kun meldinger jeg får?. Er han liksom ikke gira på noe mer?

imagineme skrev (2 timer siden):

Min første tanke er at han bruker deg kun for sex

Ved å sende nattameldinger?  

Skrevet

Det er ikke et forhold. 

Anonymkode: 8aae8...fc2

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg er 23 og er liksom forhold med en mann som er 12 år eldre. Det eneste jeg får er natta meldinger og det har holdt på siden jeg var rundt 21.

Ja, det er et liksom-forhold. Ikke noe mer. ikke vent på en gammel mann. Du er i den beste alder, gå ut og lev livet ditt! Kutt han ut.

Anonymkode: 66d54...82b

• Nyttig 1
Skrevet

Han er gift.

Anonymkode: a3d92...c15

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Nei, ved at du er 23 og han er 35. Han burde vite bedre.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

nå gjør det ikke meg noe spesielt, livet står jo ikke på vent, men vil gjerne se hvor dette går han. Vi har på en måte vært sammen lenge.

hvorfor er det kun meldinger jeg får?. Er han liksom ikke gira på noe mer? Og hva burde jeg gjøre?. Dette er frustrerende 

Anonymkode: 18ecc...d18

Du har aldri møtt han?

Anonymkode: a3d97...0f2

Skrevet

En 35 år gammel mann som har sender nattamelding til deg? Nei vet du hva, du er ung. Finn deg noe bedre å bruke tiden og tankene på. 

Anonymkode: d7e6f...330

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Nå håper ikke jeg at jeg har misforstått hele situasjonen din her, men hvis jeg (mis)tolker deg rett så skriver du at du er 23 år gammel og er i et "SMS-forhold" med en mann på 35 som du aldri har møtt?

Hvis DET er tilfellet burde du egentlig bare være glad for at fyren kun sender deg meldinger, blokkere nummeret hans og aldri se deg tilbake. For alt du vet så er fyren gift og har unger.

• Nyttig 1
Skrevet

Tror du må komme med noe mer informasjon TS, ut i fra hovedinnlegget virker det som om den eneste kontakten dere har - og noen gang har hatt er natta-meldinger? Stemmer det?

Skrevet
imagineme skrev (3 timer siden):

Nå håper ikke jeg at jeg har misforstått hele situasjonen din her, men hvis jeg (mis)tolker deg rett så skriver du at du er 23 år gammel og er i et "SMS-forhold" med en mann på 35 som du aldri har møtt?

Hvis DET er tilfellet burde du egentlig bare være glad for at fyren kun sender deg meldinger, blokkere nummeret hans og aldri se deg tilbake. For alt du vet så er fyren gift og har unger.

Hvis du sjekker hvem du svarer, så var det dette poenget jeg prøvde å få fram.  Du bare buser ut med "brukt for sex",  uten å ha lest hva hun skriver. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...