AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 møtte en fyr som var super trivelig. Sosial og morsom. Var på noen date før vi hadde sex, som var helt fantastisk og virkelig fyrverkeri, problemet mitt var at han hadde voksne barn, og jeg har enda småbarn. så han ønsker at vi skal slå ut håret å kose oss. Han har sendt meg flere flybilletter for weekend rundt omkring, men jeg kan ikke slippe mine forpliktelser å bare dra, når jeg sier det så har han forståelse for det. Men når vi møtes, så glemmer han at jeg har småbarn og vil dra bort på spontane turer. Jeg har gitt beskjed at jeg ikke kan eller ønsker den livstilen nå. Han viser forståelse for det, men glemmer det like fort. jeg har sagt til han at jeg ikke er i samme situasjon som han før om 12 år, hvor jeg bare kan dra og at han derfor må finne seg noen som er hvor han er nå, men han fortsetter å tar kontakt. Jeg har nå sluttet å svare på meldinger, det er 2 mnd siden jeg svarte eller leste melding fra han, men han slutter ikke å sende, hvordan kan jeg få han til å stoppe? Føler jeg har vært tydelig i alle avslag, men det går ikke inn Anonymkode: d0d10...a6b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Kontakt politiet. Anonymkode: 3906b...549
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kontakt politiet. Anonymkode: 3906b...549 Ja, Politiet prioriterer slike ting. 😂 Anonymkode: cb4af...369
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 Har du vært tydelig? Altså uten smil og latter gitt beskjed at du ikke er interessert i noe mer og at du er ferdig med relasjonen? Og så blokkere og ikke svare på henvendelser. Anonymkode: f2d60...996 1 1
anon01 Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 "Hei, det var hyggelig å bli kjent med deg og trives i ditt selskap. Dessverre ser jeg at vi er på to forskjellige plasser i livet, og derfor ser jeg ikke muligheten for at vi to kan fortsette denne relasjonen." Sånn. Og fortsetter han etter det, og du ikke klarer å ignorere / mute. Så blokkerer du... 1 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 "Slutt å kontakte meg, er ikke interessert lengre. Blokkerer deg neste gang du sender melding og det burde vel strengt tatt vært unødvendig hvis du er voksen og oppegående". Anonymkode: e8d85...d4f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Ja, Politiet prioriterer slike ting. 😂 Anonymkode: cb4af...369 De tar tak i stalking. Anonymkode: 3906b...549
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #8 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): "Slutt å kontakte meg, er ikke interessert lengre. Blokkerer deg neste gang du sender melding og det burde vel strengt tatt vært unødvendig hvis du er voksen og oppegående". Anonymkode: e8d85...d4f Dette Anonymkode: 865bb...fea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå