AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Fy-f. Jeg ble kjent med en fyr på nett. Trodde han virket grei. Fattig og uten et håp, men snill og givende. Viser seg å være et stort mareritt av en fyr. Gleder meg sykt til å aldri høre fra han igjen. Han burde vært innlagt eller hatt verge fordi han klarer tydelivis ikke ta vare på seg selv drikker som en svamp og misbruker alt og alle økonomisk. Fyren er småkjekk og skryter av alle fine damer han har datet og har barn med, men totalt unyttig fir alle rundt seg og tydeligvis klarer ikke endre seg. Hvorfor tar ikke samfunnet bedre vare på slike, sånn at man slipper å treffe de på dating sider og tro de er en normal søt mann? Anonymkode: 0d2a3...11b 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 Netter er desverre fullt av sånne mennesker..Kjedelig opplevelse du hadde der Anonymkode: 4d54f...5c2 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 2 minutter siden, AnonymBruker said: Netter er desverre fullt av sånne mennesker..Kjedelig opplevelse du hadde der Anonymkode: 4d54f...5c2 Utrolig for meg at sånne mennesker i det hele tatt finnes, jeg har vel levd i en fantasi verden da jeg trodde flest folk er ganske normale og nettet er fullt av dem også 🤯 Anonymkode: 0d2a3...11b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Fy-f. Jeg ble kjent med en fyr på nett. Trodde han virket grei. Fattig og uten et håp, men snill og givende. Viser seg å være et stort mareritt av en fyr. Gleder meg sykt til å aldri høre fra han igjen. Han burde vært innlagt eller hatt verge fordi han klarer tydelivis ikke ta vare på seg selv drikker som en svamp og misbruker alt og alle økonomisk. Fyren er småkjekk og skryter av alle fine damer han har datet og har barn med, men totalt unyttig fir alle rundt seg og tydeligvis klarer ikke endre seg. Hvorfor tar ikke samfunnet bedre vare på slike, sånn at man slipper å treffe de på dating sider og tro de er en normal søt mann? Anonymkode: 0d2a3...11b Fattig og uten håp?? Menn som ikke har økonomien i orden bør nå være rødt flagg… hadde kanskje ventet litt før jeg delte noe personlig med den typer mennesker, min erfaring er nok at du trenger ikke snakke lenge før du begynner med røde flagg, såklart noen er gode å lyve å kan ta deg med storm Anonymkode: db688...a92
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Skrevet 19. januar 2024 Skal staten ta vare på slike ved å holde dem stengt inne sånn at slike som deg slipper å på treffe dem???? Hæææ så hvor noen blir kvalm av å matche med overvektige kvinner som røyker så burde man forlange at de blir tatt hånd av staten slik at msn kun finner slanke jenter på nett?? er du helt sinnsyk? Anonymkode: 010a8...316 1 2
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Skrevet 19. januar 2024 Fattig, som i økonomisk? Jeg er rik så det hadde vært urelevant for min del. Men det viser jo hvor lav selvinnsikt han har og det er fryktelig turnoff. Med alt det andre du nevner syntes jeg også veldig synd på han. Selvmordsraten er høy for menn🥲 Anonymkode: 1d445...c2f
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Skrevet 19. januar 2024 5 hours ago, AnonymBruker said: Han burde vært innlagt eller hatt verge fordi han klarer tydelivis ikke ta vare på seg selv drikker som en svamp og misbruker alt og alle økonomisk Jada. slik du beskriver ham så høres han ut som en slask. Men herrejemini for noen holdninger du har. La samfunnet lage egne institusjoner med inngjerding slik at snuppete jenter som ikke klarer selektere dater trenger å bli brydd i hverdagen sin. GenZ du eller?? Kanskje samfunnet skal lage egne fengsler eller institusjoner for lubne jenter som har dårlig kosthold og manglende sosialt filter og som blir manisk tilknyttet menn etter første date og som kun jobber noen få år før de går på NAV og krever uføretrygd fordi de er utbrent? (dette var sarkasme btw) 5 hours ago, AnonymBruker said: Hvorfor tar ikke samfunnet bedre vare på slike, sånn at man slipper å treffe de på dating sider og tro de er en normal søt mann? Åh.. Hadde du bare vært intelligent nok til å stoppe deg selv ved første komma.... 🙄 Dating til side. Det er i ferd med å bli et samfunnsproblem at menn, særlig unge menn, skvises ut av samfunnet når de ikke makter å leve opp til forventningene. Mens mislykkede jenter kan Nave med stolthet og fortelle eventyr om psykiske lidelser, ME og utbrenthet (noe som er en realitet for noen få, men langt i fra alle) og ta på seg en vakker offerrolle, så finnes det ingen toleranse for menn som sliter. Derfor er selvmordsraten urovekkende høy hos unge menn. Dette burde samfunnet bekymre seg for. Samfunnet trenger ikke bekymre seg for små prinsesser som gikk på date med feil fyr. Anonymkode: 30c0b...670
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #8 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hvorfor tar ikke samfunnet bedre vare på slike, sånn at man slipper å treffe de på dating sider og tro de er en normal søt mann? Som i å ta fra ham internettilgang? Eller er han der at han skulle hatt verge? Jeg tenker ansvaret for å slippe å treffe på slike, ligger på at "samfunnet" må utvikle kvinner med dømmekraft. Anonymkode: 736eb...8b1
GrønnNellik68 Skrevet 19. januar 2024 #9 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Netter er desverre fullt av sånne mennesker..Kjedelig opplevelse du hadde der Anonymkode: 4d54f...5c2 Det er akkurat det jeg mener at mange man treffer fra nettet ikke er « i vater» det syns ikke på chat 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #10 Skrevet 19. januar 2024 38 minutter siden, AnonymBruker said: Skal staten ta vare på slike ved å holde dem stengt inne sånn at slike som deg slipper å på treffe dem???? Hæææ så hvor noen blir kvalm av å matche med overvektige kvinner som røyker så burde man forlange at de blir tatt hånd av staten slik at msn kun finner slanke jenter på nett?? er du helt sinnsyk? Anonymkode: 010a8...316 Denne personen er mentalt forstyrret og destruktiv ganske stor forskjell til overvektige damer son røyker. Anonymkode: 0d2a3...11b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #11 Skrevet 19. januar 2024 Alle kan ha profil på datingsider. Jobbet noen år i psykiatrien. Med flere med alvorlige diagnoser. Bla noen som var tvangsinnlagt. Flere av de hadde profiler på datingsider. Så man vet aldri Anonymkode: d550b...285 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #12 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Alle kan ha profil på datingsider. Jobbet noen år i psykiatrien. Med flere med alvorlige diagnoser. Bla noen som var tvangsinnlagt. Flere av de hadde profiler på datingsider. Så man vet aldri Anonymkode: d550b...285 Til og med ABB har jo bedt om å få være på Tinder... Anonymkode: 1336e...b3a
GrønnNellik68 Skrevet 19. januar 2024 #13 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Alle kan ha profil på datingsider. Jobbet noen år i psykiatrien. Med flere med alvorlige diagnoser. Bla noen som var tvangsinnlagt. Flere av de hadde profiler på datingsider. Så man vet aldri Anonymkode: d550b...285 Det er akkurat dette jeg har skjønt. Det syns ikke på chat. Det syns jeg er skummelt. Siste jeg vil møte er menn med store mentale problemer eller handicappede. Jeg ser etter en frisk normal mann. Alt kommer selvsagt an på hva de sliter med men alt som begrenser mitt liv og gjør mitt liv verre enn å være single er jeg ikke interessert i. Har og truffet flere som har holdt ting skjult som kommer frem når en blir kjent med de og som er helt umulig for meg og skulle leve med. Samtidig har jeg møtt menn som er helt fantastisk som kan ha ptsd uten at det har gjort meg noe. Kommer helt på personen og hvordan de lever med sine problemer. Om de er selvstendige og jobber osv. 1
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #14 Skrevet 19. januar 2024 11 minutter siden, GrønnNellik68 said: Det er akkurat dette jeg har skjønt. Det syns ikke på chat. Det syns jeg er skummelt. Siste jeg vil møte er menn med store mentale problemer eller handicappede. Jeg ser etter en frisk normal mann. Alt kommer selvsagt an på hva de sliter med men alt som begrenser mitt liv og gjør mitt liv verre enn å være single er jeg ikke interessert i. Har og truffet flere som har holdt ting skjult som kommer frem når en blir kjent med de og som er helt umulig for meg og skulle leve med. Samtidig har jeg møtt menn som er helt fantastisk som kan ha ptsd uten at det har gjort meg noe. Kommer helt på personen og hvordan de lever med sine problemer. Om de er selvstendige og jobber osv. Jeg har nok vært for blåøyd, kristen og tilgivende. Tenkt positivt, men det bør man tydeligvisbikke gjøre. Ta rødt flagg som det det faktisk er. Helt ferdig med all type dating. Anonymkode: 0d2a3...11b 1
KallePils Skrevet 19. januar 2024 #15 Skrevet 19. januar 2024 (endret) AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fyren er småkjekk og skryter av alle fine damer han har datet og har barn med Ja, hadde nå bare disse stakkars kvinnene hatt en eller annen slags medbestemmelse rundt hvem de går hen og får barn med… 😄 Du forstår hvem dette egentlig er en historie om, ikke sant? (Hint: Dumme norske kvinnfolk som lar seg bli feiet over, eller til og med smelt på tjukka, av en eller annen uteligger som "er litt småkjekk") Den norske kvinnen i 2024, dere… virkelig noe å samle på. Endret 19. januar 2024 av KallePils
KallePils Skrevet 19. januar 2024 #16 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Utrolig for meg at sånne mennesker i det hele tatt finnes, jeg har vel levd i en fantasi verden da jeg trodde flest folk er ganske normale og nettet er fullt av dem også 🤯 Anonymkode: 0d2a3...11b Å, bare vent til du blir gjenfødt som mann og får gleden av å date damene som lar seg knulle og dumpe av slike tapere… da får du virkelig korrigert alle illusjoner. 😄
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #17 Skrevet 19. januar 2024 Hvorfor denne mannen, som helt tydelig ikke klarer å ta vare på seg selv ikke har verge forstår jeg ikke. Noen bør passe på ham 24/7 så han ikke skader seg selv og andre. Dessverre er han flink til å overtale og snakke seg ut av ting love bot og bedring... ikke kult at slike sitter og klenger seg til damer på tinder. Anonymkode: 0d2a3...11b
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #18 Skrevet 19. januar 2024 Ubrukelige menn med godt utseende drar damer. På tide å revurdere utvelgelseskriteriene kjære medsøstre. Anonymkode: 57701...e26 2
Blueberrymuffin Skrevet 19. januar 2024 #19 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Fy-f. Jeg ble kjent med en fyr på nett. Trodde han virket grei. Fattig og uten et håp, men snill og givende. Viser seg å være et stort mareritt av en fyr. Gleder meg sykt til å aldri høre fra han igjen. Han burde vært innlagt eller hatt verge fordi han klarer tydelivis ikke ta vare på seg selv drikker som en svamp og misbruker alt og alle økonomisk. Fyren er småkjekk og skryter av alle fine damer han har datet og har barn med, men totalt unyttig fir alle rundt seg og tydeligvis klarer ikke endre seg. Hvorfor tar ikke samfunnet bedre vare på slike, sånn at man slipper å treffe de på dating sider og tro de er en normal søt mann? Anonymkode: 0d2a3...11b Når man har kaos økonomi og flere barn fra ulike forhold så burde det være rødt flagg 🚩 Temmelig spesielt å skryte av at man har flere barn fra ulike kvinner, det er ikke akkurat noe å skryte av. Jeg hadde følt det som mislykka og noe jeg hadde skammet meg over om jeg hadde flere barn, hvor alle mødrene hadde stikki, da er det ikke dem det er noe galt med, når alle går. Og denne typen skryter av det, og tror det er noe å være stolt av, hjelpes. Jeg hadde snudd allerede der, om jeg møtte noen med så forsvinnende lite selvinnsikt.
Gjest T-AA Skrevet 19. januar 2024 #20 Skrevet 19. januar 2024 7 hours ago, AnonymBruker said: Fy-f. Jeg ble kjent med en fyr på nett. Trodde han virket grei. Fattig og uten et håp, men snill og givende. Viser seg å være et stort mareritt av en fyr. Gleder meg sykt til å aldri høre fra han igjen. Han burde vært innlagt eller hatt verge fordi han klarer tydelivis ikke ta vare på seg selv drikker som en svamp og misbruker alt og alle økonomisk. Fyren er småkjekk og skryter av alle fine damer han har datet og har barn med, men totalt unyttig fir alle rundt seg og tydeligvis klarer ikke endre seg. Hvorfor tar ikke samfunnet bedre vare på slike, sånn at man slipper å treffe de på dating sider og tro de er en normal søt mann? Anonymkode: 0d2a3...11b Kanskje du skal ta ansvar for deg selv og ikke forvente at samfunnet skal løse alle dine problemer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå