AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #1 Skrevet 19. januar 2024 Hei! Er en ung sprek mann på 22 år som etterhvert har skjønt at jeg tenner på kvinner som er eldre enn meg. Gjerne opp til 40-50 årene. Er det noen steder man kan få kontakt med kvinner som ettertrakter slikt? Eller er det noen som vet om noen som igjen kanskje kjenner noen som vil prøve noe sånt? Håper å ikke få for mye kritikk. Anonymkode: 3c4ae...ce3
Coachshinny Skrevet 19. januar 2024 #2 Skrevet 19. januar 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hei! Er en ung sprek mann på 22 år som etterhvert har skjønt at jeg tenner på kvinner som er eldre enn meg. Gjerne opp til 40-50 årene. Er det noen steder man kan få kontakt med kvinner som ettertrakter slikt? Eller er det noen som vet om noen som igjen kanskje kjenner noen som vil prøve noe sånt? Håper å ikke få for mye kritikk. Anonymkode: 3c4ae...ce3 Hei. Alltid en mulighet for det, både på nett og in real. Men tror nok mange 40-50 årige damer syns du blir for ung, men for sex er det alltids en mulighet…
imagineme Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 Det er jo bare å registrere seg på de forskjellige datingappene og være veldig klar på hva du søker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå