Gå til innhold

Dating og barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg møtte en mann på datingside i oktober.

Han bor 6 timers biltur fra meg, vi var tidlig enig at vi burde møtes på en date for å se om det var kjemi mellom oss.

Daten viste seg til å bli helt fantastisk, vi har samme verdier og like ønsker for vårt voksne liv. I løpet av disse månedene snakker vi sammen på meldinger og over facetime så mye vi kan iløpet av en dag. Når kvelden kommer og barna sover, så snakker vi på facetime i opp mot 4 timer hver dag. 
Hver 14 dag møtes vi for da har vi begge barnefri. Vi har nå snakket om å ta en weekend sammen, oss voksne og barna nå nærmere påske. Ingen av barna vet om at vi har møtt noen, og vi voksne er enige om å leie en hytte sammen å la barna møtes i en alpinbakke, for da vil di ikke bli tvunget til å bli kjent på samme måte som om vi hadde invitert den andre hjem. Videre får barna holde på med en aktivitet som er gøy. 
jeg ønsker et godt møte for alle barna, å ønsker å gjøre et godt inntrykk på kjæresten min sine barn, samtidig som han ønsker det samme med mine barn.

Jeg føler at det snart er på tide å forberede barna på dette møte, men er usikker hvor lenge jeg bør vente, å er det noen som har noen gode råd for hvordan få til et godt møte, både mtp barna og mtp hvordan jeg kan bidra til et godt møte med kjæresten sine barn?

Det er første gang jeg skal og kjæresten skal introdusere barna for en ny partner

Anonymkode: 01374...613

Videoannonse
Annonse
Gjest WhisperingWind
Skrevet

Om dere har leid hytte sammen bør dere defintivt ta en prat med barna. Om at dere har møtt en dere har blitt glad i og ønsker å spandere mer tid med. 

Men har dere tenkt på avstanden og det å være kjærester med lite tid sammen inntil ungene er ferdig på skolen? Går ut ifra ingen av dere er flyttbar?

Skrevet

Hadde ikke introdusert barna etter et par mnd med avstandsfirhold/dating. Barna bør ikke blandes inn i dating 

Anonymkode: f548b...e4d

• Liker 3
Skrevet

Oi. Det blir mye å håndtere for barna på en gang. Både kjæresten og barna på en gang. Hjelpes.

Her har vi tenkt helt annerledes. Vi har møtt hverandres barn. Korte møter. (Det vil si jeg har bare møtt det ene barnet hans fordi det andre er ikke klar enda) Men det blir en god stund før vi introduserer barna til hverandre. De må bli vant med oss voksne først tenker vi.

Vi ble forresten også sammen i oktober. 

• Liker 2
Skrevet

Leie hytte sammen og la barna møtes i alpinbakken? Hvor skal alle være før eller etter alpinbakken, da? 

Synes vel uansett det er tidlig å la barna møte kjæresten, og å presse dere alle sammen i samme hytte første gang tror jeg i hvert fall ikke er lurt.

Skrevet

3 mnd er alt fort kort tid.

Anonymkode: 4bb0c...1d4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...