AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar En venninne av datteren min fikk en relativt dyr Mercedes til 18-års dagen sin. Er det for vulgært? Anonymkode: ca4a7...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar Gå til lokalavisen med dette! Anonymkode: 9cda7...2fd 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Er vel opp til foreldrene det hva de har mulighet til. Her så kjøpte sønnen bil for 160.000kr spart opp selv siden han hadde jobbet fra han var 13år. Jenta kjøpte bil når ho var 16 spart opp selv ved å jobbe men ikke så dyr Ingen av de har noe typisk ungdomsbil Men ser et fåtall av ungdommene her har biler oppe i 500.000 pluss. Men det er ofte ungdom som har fått en del av mor ig far, og som bruker alt de tjener på bil Anonymkode: 5bd3d...ab9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Det er jo hvertfall veldig dyrt og jeg fniser litt med tanken på hva de skal gi til kommende bursdager. Noen liker å flekse penger, de fleste ikke. Jeg hadde nok neppe vært venninne med noen med et slikt overforbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Vulgært? Har de råd til å gi datteren en dyr bil, er det en fin gave. En Mercedes holder datteren sikker, hvis uhellet er ute. Hadde jeg hatt råd, ville jeg gjort akkurat det samme for mine barn. Anonymkode: a16fc...909 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar Dette er nabokjerringen som legger seg opp i ting som ikke angår henne. La de nå gjøre som de vil. Hvem bryr seg? Anonymkode: 572d2...0c1 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 19. januar #7 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (19 timer siden): En venninne av datteren min fikk en relativt dyr Mercedes til 18-års dagen sin. Er det for vulgært? Anonymkode: ca4a7...c03 HVORFOR BRYR DU DEG??? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #8 Del Skrevet 19. januar 23 hours ago, AnonymBruker said: En venninne av datteren min fikk en relativt dyr Mercedes til 18-års dagen sin. Er det for vulgært? Anonymkode: ca4a7...c03 Får håpe hun har full kasko på bilen da. 😌 Anonymkode: 93610...709 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silvia515 Skrevet 21. januar #9 Del Skrevet 21. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 1.28): En venninne av datteren min fikk en relativt dyr Mercedes til 18-års dagen sin. Er det for vulgært? Anonymkode: ca4a7...c03 Nei, fint med Merce uansett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarebjarne Skrevet 22. januar #10 Del Skrevet 22. januar AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 1.28): En venninne av datteren min fikk en relativt dyr Mercedes til 18-års dagen sin. Er det for vulgært? Anonymkode: ca4a7...c03 Har du lært deg et nytt ord i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ThereGoesBob Skrevet 22. januar #11 Del Skrevet 22. januar Er det snakk om en ny bil kan jeg være enig i at det nok er i grenseland med tanke på hva det koster å kjøpe ny bil. Bruktbil blir enklere å forholde seg til for folk flest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå