AnonymBruker Skrevet 19. januar #1 Del Skrevet 19. januar Hvilket navn er finest av disse to gamle navnene! Josefa eller Signy? Anonymkode: aedb3...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #2 Del Skrevet 19. januar AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvilket navn er finest av disse to gamle navnene! Josefa eller Signy? Anonymkode: aedb3...89b Liker ikke noen,men må jeg velge må det bli Signy.Josefa er grusomt! Anonymkode: ddd8e...d0e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 19. januar #3 Del Skrevet 19. januar Signy! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tantemor Skrevet 19. januar #4 Del Skrevet 19. januar Signy, det andre var grusomt 😬 Hvorfor ikke Josefine? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar #5 Del Skrevet 19. januar Josefa må du ikke finne på å bruke, det kan da umulig vøre et navn. Så da vinner Signy. Anonymkode: 0c67a...f5b 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi680 Skrevet 19. januar #6 Del Skrevet 19. januar Signy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #7 Del Skrevet 20. januar Josefa er et godt gammelt navn det, men jeg vet ikke om noen som lever nå som kun heter det. Husker en eldre dame når jeg var liten, som het det - og jeg innbiller meg at hun hadde barnebarn som hadde det som mellomnavn. Signy vet jeg flere som heter. Anonymkode: 2fca4...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #8 Del Skrevet 20. januar Jeg trodde en av bohemkunstnerene het Josefa, i kretsen Oda Krogh og de, men jeg fant henne ikke i farten… Ser kona til Coolio heter Josefa hverfall 😊 Anonymkode: 2fca4...192 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 20. januar #9 Del Skrevet 20. januar Signy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. januar #10 Del Skrevet 20. januar Begge var fæle, men josefa vae grusomt. Så det blir signy Anonymkode: 9c206...ae9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 28. januar #11 Del Skrevet 28. januar Josefa var fælt. Bedre med Signy da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. januar #12 Del Skrevet 28. januar Jeg kjenner ei Signy. Det er pent. Josefa er litt pussig. Anonymkode: 36038...77f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veggdyret Skrevet 30. januar #13 Del Skrevet 30. januar Signy er ganske fint, Josefa minnet meg på en gammel sang om "Josefar og Josemor", men jeg husker ikke resten av teksten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 2. februar #14 Del Skrevet 2. februar Ville valgt Signy av disse. Men må si jeg synes både Signe og Josefine er penere varianter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 2. februar #15 Del Skrevet 2. februar Jeg synes mange kvinnenavn som er dannet av mannsnavn kan være fine, men veldig tunge: Josefa, Edvarda, Magna, Karla osv. Selv ville jeg heller valgt Signe enn Signy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. februar #16 Del Skrevet 2. februar Signy er faktisk veldig fint synes jeg. Anonymkode: 29ab0...5f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 2. februar #17 Del Skrevet 2. februar Signy er fint. Synes Josefine er bedre enn Josefa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. februar #18 Del Skrevet 8. februar AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 1.17): Hvilket navn er finest av disse to gamle navnene! Josefa eller Signy? Anonymkode: aedb3...89b Virkelig ingen av dem... Anonymkode: 6c058...537 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #19 Del Skrevet 11. februar AnonymBruker skrev (På 20.1.2024 den 12.07): Josefa er et godt gammelt navn det, men jeg vet ikke om noen som lever nå som kun heter det. Husker en eldre dame når jeg var liten, som het det - og jeg innbiller meg at hun hadde barnebarn som hadde det som mellomnavn. Signy vet jeg flere som heter. Anonymkode: 2fca4...192 Er vi fra samme sted? Jeg husker også en eldre dame som het Josefa og som hadde et barnebarn med Josefa som andre fornavn. Anonymkode: ed379...da4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. februar #20 Del Skrevet 11. februar Jeg kjenner en Josefa. Ikke er hun spesielt gammel heller. Synes Josefa er finere enn Signy, men det kan være fordi jeg ikke kjenner noen Signy. Anonymkode: 5916c...ec5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå