Gå til innhold

Hva heter hannkatten din?

Teardrop

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Bustaf

Anonymkode: bc323...578

Hvorfor ikke Pustaf?

Anonymkode: ee96d...727

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Min heter Gustav Mahler.

Den forrige het Katta Strofe.

😄

Anonymkode: a4907...3a4

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må le litt. Mange gode navn. Nå har ikke jeg gitt navn til guttene mine. X eide gamlepus da vi ble sammen. Han var kattunge dengang. X gav navn til pusen. Nr 2 var en omplasseringskatt. Han hadde sitt navn. Jeg har valgt å ikke endre dette. Så det eneste navnet jeg har valgt er på lillepusen. Luna, etter sin mor. Men ser, her er flere gode og artige navn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 15.55):

Ja, jeg ga jo selvfølgelig katten min et av de mest oppbrukte kjæledyrnavnene i verden; Milo🙄

Anonymkode: 85f44...cc4

Føler med deg, mine katter (bor hos foreldrene mine nå) har de mest oppbrukte navnene også. 
Mio, Milo og Leo

Hundene derimot, de har ikke så vanlige navn: 
Bravo, Tango, Romeo (Rio som kallenavn), Echo og Delta. 
Bajas og Kaos (barndomshunder, de er nå dø)

Det er jeg som har navngitt alle dyrene vi har hatt. Echo og Rio er mine egne hunder som jeg fikk meg etter å ha flyttet ut. De andre ble værende hos foreldrene mine da jeg flyttet ut, Delta fikk de etter jeg flyttet ut. 
Mamma og pappa skal ha seg en ny valp snart. Jeg får velge navnet. Det står mellom Lima, India og Sierra, lener mest mot Lima. Hun må jo passe inn og vi er snart tomme for gode alternativer 😅
Til mitt forsvar så var jeg veldig ung da vi fikk Bajas og Kaos (6 år og 8 år). De andre kan jeg ikke forsvare en gang, ante ikke at vi skulle ende opp med nesten hele alfabetet. 🙈

Anonymkode: ff625...6b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min heter Alex etter Alex Møklebust, men jeg kaller han bare Stripa pga en svart stripe på nesa som ser ut som et et bliss slik som hester har, bare at det er svart. Virkelig en sjarmør i pels.

Anonymkode: 58f48...34f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker ikke å si det når han høyst sannsynlig er den eneste i Norge som heter det, og den eneste i verden er ikke helt utenkelig (uten æ, ø eller å). Fem bokstaver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...