Gå til innhold

Noen som har noen tips til å få bort sjokomelk fra en hvit stoff-stol?🙏 Blir veldig takknemlig for tips!🙏😄

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har arvet en hvit stoff-stol av bestemor, og ene katten klarte å velte et glass med sjokomelk😏 Blir veldig glad og takknemlig om noen har noen tips til hva jeg kan gjøre for å få det bort🙏😄20240118_222910.thumb.jpg.38702efb4956f831a56056025530c92d.jpg20240118_222919.thumb.jpg.bc717b791a6880b7759387db812c84ae.jpg

Anonymkode: 8bad4...b8b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å blande vanish oxyaction pulver og så skrubbe med en tannbørste eller liten børste, vanish har blekemiddel i seg så det holder så det kan hjelpe

Anonymkode: 0c1fe...6af

Skrevet

Ser ut som en Ikea Poäng. Og da er vel puten avtagbar. Skyll den i dusjen, gni inn flekkene med vanlig vaskemiddel til klær evt zalo og skyll godt av, tørk av med et håndkle og heng til tørk til dne er tørr.

Anonymkode: 97405...d71

Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Prøv å blande vanish oxyaction pulver og så skrubbe med en tannbørste eller liten børste, vanish har blekemiddel i seg så det holder så det kan hjelpe

Anonymkode: 0c1fe...6af

Kan jeg risikere slik at det blir fargeforskjell der flekkene er og på resten av stolen?😊

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Ser ut som en Ikea Poäng. Og da er vel puten avtagbar. Skyll den i dusjen, gni inn flekkene med vanlig vaskemiddel til klær evt zalo og skyll godt av, tørk av med et håndkle og heng til tørk til dne er tørr.

Anonymkode: 97405...d71

Måtte sjekke, og du hadde rett😄 Takker for tips🙏

Anonymkode: 8bad4...b8b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...