AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Del Skrevet 18. januar 2024 Hvor ferske må test for hiv, klamydia, gonore etc være før ivf? Testet meg for klamydia og gonore for en måned siden (negative). Nå skal vi starte med ivf. Kan klinikken bruke siste svar eller må jeg ta nye? Anonymkode: 06610...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 18. januar 2024 #2 Del Skrevet 18. januar 2024 De fleste klinikker/sykehus vil stort sett ha sine egne prøver - men spør der du skal så får du 100% riktig svar på deres praksis. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Del Skrevet 18. januar 2024 45 minutter siden, AnonymBruker said: Hvor ferske må test for hiv, klamydia, gonore etc være før ivf? Testet meg for klamydia og gonore for en måned siden (negative). Nå skal vi starte med ivf. Kan klinikken bruke siste svar eller må jeg ta nye? Anonymkode: 06610...e72 Som oftest vil klinikken ha alt på en gang, da det er flere prøver som skal tas. De kan godkjenne andre fertilitetsutredninger, men de foretrekker nok alle svar på en gang. Du må uansett ta blodprøve for annet, så at de slenger på noe mer, er det så farlig? Anonymkode: 035db...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #4 Del Skrevet 19. januar 2024 8 hours ago, AnonymBruker said: Som oftest vil klinikken ha alt på en gang, da det er flere prøver som skal tas. De kan godkjenne andre fertilitetsutredninger, men de foretrekker nok alle svar på en gang. Du må uansett ta blodprøve for annet, så at de slenger på noe mer, er det så farlig? Anonymkode: 035db...602 Farlig? Anonymkode: 06610...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #5 Del Skrevet 19. januar 2024 11 minutter siden, AnonymBruker said: Farlig? Anonymkode: 06610...e72 Ja, du spør om du må ta nye prøver. Som om det er til bry eller vanskelig for deg De skal sikkert teste for mer, så det er jo bare for dem å teste deg på nytt og få ferske svar. Anonymkode: 035db...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #6 Del Skrevet 19. januar 2024 Vi tok blodprøver på sykehuset da vi var der for oppstartssamtalen. Anonymkode: 05f1e...506 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #7 Del Skrevet 19. januar 2024 16 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, du spør om du må ta nye prøver. Som om det er til bry eller vanskelig for deg De skal sikkert teste for mer, så det er jo bare for dem å teste deg på nytt og få ferske svar. Anonymkode: 035db...602 Hvorfor jeg spør bør være likegyldig for deg. Du lurer vel på hvorfor vi skal ha ivf også Anonymkode: 06610...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #8 Del Skrevet 19. januar 2024 1 hour ago, AnonymBruker said: Hvorfor jeg spør bør være likegyldig for deg. Du lurer vel på hvorfor vi skal ha ivf også Anonymkode: 06610...e72 Jeg lurer heller på hvorfor du syns det var så sårt å skulle ta det på nytt. Har du blitt utsatt for det og vil skjule det i testene? Syns det bare er rart å spørre på et forum om man må tre tester på nytt, når du uansett må ta blodprøver for utredning. Og du kan ringe klinikken og høre, som faktisk har svaret. Anonymkode: 035db...602 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #9 Del Skrevet 19. januar 2024 28 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg lurer heller på hvorfor du syns det var så sårt å skulle ta det på nytt. Har du blitt utsatt for det og vil skjule det i testene? Syns det bare er rart å spørre på et forum om man må tre tester på nytt, når du uansett må ta blodprøver for utredning. Og du kan ringe klinikken og høre, som faktisk har svaret. Anonymkode: 035db...602 Kan spør om det jeg vil her. Hvis man holder seg til saken, så blir svarene mer meningsfulle Anonymkode: 06610...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #10 Del Skrevet 19. januar 2024 vet ikke om man må, men det er jo lurt å gjøre det. Jeg tok HIV test i alle tre svangerskapene. Vet at om jeg hadde nektet så ville de behandlet meg som smitte. Anonymkode: 27c80...d65 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #11 Del Skrevet 19. januar 2024 Så vidt jeg husker er det 2 år, jeg brukte lang tid på å bli gravid så måtte ta dem på nytt. Tror du må testes for hepatitt b også om ikke det er gjort, men burde være mulig å bruke testene du har tatt allerede ellers. Lykke til! Anonymkode: 7f5f6...0c8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #12 Del Skrevet 19. januar 2024 4 hours ago, AnonymBruker said: Så vidt jeg husker er det 2 år, jeg brukte lang tid på å bli gravid så måtte ta dem på nytt. Tror du må testes for hepatitt b også om ikke det er gjort, men burde være mulig å bruke testene du har tatt allerede ellers. Lykke til! Anonymkode: 7f5f6...0c8 Tusen takk for nyttig svar🤗 Anonymkode: 06610...e72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå