Dorma Skrevet 20. januar 2024 #21 Skrevet 20. januar 2024 AnonymBruker skrev (På 18.1.2024 den 22.15): Hei Kunne jeg fått noen innspill fra dere i hva dere tenker om dette? Jeg bor bor sammen med samboer i leilighet å jeg betaler på tv 2 play familie. Altså deler konto med hans familie. Før har prisen vært 199, så 209 og nå 229. De har betalt 30 kr måneden for dette tidligere. Jeg mener jo at det mest rettferdige her blir at de betaler for det prisen stiger. Altså det blir jo rundt 50-60 kr nå i måneden.? Slik jeg ser det. Selv er jeg ufør å samboer er i jobb. Han har Netflix han betaler på å deler med de. De har ikke betalt noe til han for dette. Jeg hadde egentlig ikke lyst å dele med de i utgangspunktet, men tenkte at ok gidder ikke være vanskelig. Jeg mener jo at de bør betale mer men tror ikke de gidder ha det da. Men er egentlig det mitt problem? Syns vel at rett skal være rett. Det blir mye mer for meg i året nå. Anonymkode: 1ec1c...81e Jeg deler selv mine streamingtjenester med andre. Kunne ikke falt meg inn å krevd penger for det når jeg allikevel skulle hatt det selv. Det blir smålig synes jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå