Gå til innhold

Kurs i drammen, noen som er kjent?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei skal på Kurs i Drammen.
Nærmere;  Skogliveien 4C, 3047 Drammen.

Er dette sentrumsnært? 
Kan jeg bo i sentrum med en ok avstand til dette?

Anonymkode: ebc7a...10f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du bor i sentrum, vil nok det enkleste være buss dit. Det går an å gå, men det er et stykke.

Nærmeste hotell vil nok være ved Union brygge. Det er gangavstand om jeg skjønner adressen rett, og at dette egentlig ikke er i Skogliveien, men på Sundland. 

Anonymkode: a4053...fd9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Hvis du bor i sentrum, vil nok det enkleste være buss dit. Det går an å gå, men det er et stykke.

Nærmeste hotell vil nok være ved Union brygge. Det er gangavstand om jeg skjønner adressen rett, og at dette egentlig ikke er i Skogliveien, men på Sundland. 

Anonymkode: a4053...fd9

Skogliveien ER på Sundland og strekker seg opp forbi Gulskogen senter. Er et lite stykke fra sentrum men ikke uhorvelig langt. Ca halvtime med normal gange fra Strømsø siden hvor toget stopper så kan ca 40 min vil jeg si fra Bragernes Torg om du går fra motsatt side nå som det er vinter. Skal du reise kollektivt så er busser som går retning Gulskogen senter som er go too men har ikke tatt bussen på på den siden så aner ikke hvor du hopper av.

Anonymkode: b69ef...d5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bosatt meg på Scandic ambassadour Drammen like ved stasjonen, og tatt buss 25 mot Gulskogen til Smithestrøm bussholdeplass. Da slipper du unna med ca femti meter å gå til bussen og ca 300 meter fra bussen. 

Anonymkode: ed58f...227

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror dette er på Sundland. Du kan gå både fra hotell Scandic ambassadør og fra hotellet på Union brygge. Det tar 15 minutter eller mindre. Eller du kan ta bussen mot Gulskogen. Bor du på det første hotellet er du rett ved både togstasjon og busstasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...