AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 Hei hei, Dersom alt går greit så får vi en liten en i begynnelsen av september. Det blir da 3 års aldersforskjell mellom barna. Det er 40min gåtur hjem fra barnehagen med bratt oppoverbakke, så jeg ønsker søskenvogn. Har noen av dere tips til en rimelig vogn med bagdel og sittedel passe til en 3 åring? Er det kun bugaboo sin søskenvogn som kan byttes mellom bag og sittedel? Alstå at vi etter hvert kan gjøre om bagdelen til sittedel? Første barnet vårt brukte bare bagdelen i 3/4mnd😅 takk for tips! Anonymkode: 029b4...7d2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #2 Skrevet 18. januar 2024 Nå er det noen år siden jeg hadde søskenvogn, men jeg likte godt tfk twinner twist duo. Ville sjekket bruktmarkedet på Finn etter gode vogner. Anonymkode: a1a61...414
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #3 Skrevet 18. januar 2024 Anbefaler ståbrett i stedet. Her også måtte jeg gå ca 45-50min til og fra barnehagen. Søskenvognen ble ikke brukt og var bortkastet. Var i tillegg tungt å trille, og 3 åringen synes det var litt småflaut med vogn😆 jeg synes det var aller lettest å ha baby i bæresele og en trille som 3 åringen kunne hoppe opp i ved behov. Bugaboo vil jeg ikke anbefale til en treåring. Her vokste min ut av vogna lenge før han var 2 år og søskenvognene er jo enda mindre. Ville i såfall kjøp tfk trehjuling. Anonymkode: 20eba...783 2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #4 Skrevet 18. januar 2024 Vi har 2,5 år mellom barna og har ikke søskenvogn. Ikke savnet det heller, har søskenbrett istedetfor. Storesøster synes det er veldig ålreit å velge om hun skal stå eller sitte på vogna til lillesøster. Jeg går mye tur med vogn+brett da vi har hund som nå luftes, i tillegg til at jeg henter og leverer eldste i barnehagen med vogn. Anonymkode: 5a59f...66c
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #5 Skrevet 18. januar 2024 Tusen takk for tips! Da prøver vi brett😃 Anonymkode: 029b4...7d2
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #6 Skrevet 18. januar 2024 Jeg synes brett ble veldig tungvint, så vi gikk for babyjogger city select lux. Der kan største sitte på eget sete uten å sitte i vanlig vogn. Anbefales! Anonymkode: 26f21...301
AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #7 Skrevet 18. januar 2024 Det ultimate for din situasjon ville nok vært en city select lux med jump seat. Dessverre selges ikke denne vognen lengre, så det må eventuelt bli brukt. Var genialt til mine barn med 3,5 års aldersforskjell. Vi har ikke bil, så selv om 3-åringen fint gikk selv så var jeg avhengig av å gi henne sitteplass innimellom for å få opp tempoet. Vi prøvde også søskenbrett med sete, men det synes jeg ble mye i veien, pluss at ungen på setet fikk tilnærmet null sikt. Anonymkode: c8213...35d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå