AnonymBruker Skrevet 18. januar 2024 #1 Skrevet 18. januar 2024 Hei. Jeg har et par Juicy Couture sett. Et i svart og et i rosa. Jeg lurte på hva dere synes når menn går i dette. Jeg går ofte i dette spesielt den i rosa offentlig. Har hatt mange som har kommet bort og gitt meg komplimenter for det. Ønsker kun seriøse svar🙂 Anonymkode: 37b8f...634
AnonymBruker Skrevet 19. januar 2024 #3 Skrevet 19. januar 2024 20 hours ago, AnonymBruker said: Hei. Jeg har et par Juicy Couture sett. Et i svart og et i rosa. Jeg lurte på hva dere synes når menn går i dette. Jeg går ofte i dette spesielt den i rosa offentlig. Har hatt mange som har kommet bort og gitt meg komplimenter for det. Ønsker kun seriøse svar🙂 Anonymkode: 37b8f...634 Jeg synes du skal gå i de hvis du liker dem. Jeg ville ikke tenkt noe over det Hilsen kvinne, 42. Anonymkode: 75ced...61e
jukkapalme Skrevet 20. januar 2024 #4 Skrevet 20. januar 2024 Liker du dem så gå i dem, jeg ville ikke tenkt over det 😊 Syns man skal gå i det man vil uansett alder og kjønn. Personlig syns jeg de joggedressene er lite pene uansett hvilket kjønn det er som bruker den. Men myke og behagelige er de jo.
Morpheus Skrevet 20. januar 2024 #5 Skrevet 20. januar 2024 Måtte google hva det var. Er det merket, eller er det litt flyffy klær generelt du er ute etter? Har mye slike varme flyffy klær. De selger det tilogmed på manne-mann bytikken jula. Så klart menn kan gå med det. https://www.jula.no/catalog/klar-og-verneutstyr/herreklar/fritidsklar/friluftsjakker/pilejakke-herre-015464/
AnonymBruker Skrevet 20. januar 2024 #6 Skrevet 20. januar 2024 Siden du spør - jeg liker ikke juicy på noen voksne i det hele tatt. Men du gjør sin greie, tenker jeg. Anonymkode: 26d7e...d03
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå