Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Usikre, utrygge menn? Som er mistenksomme skjøre sjeler? Kan de noengang bli trygge?

Anonymkode: b80b8...813

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Usikre på hvilken måte?

Ja, de kan selvfølgelig bli trygge. 

Det finnes mer enn nok av usikre damer. Flertallet, faktisk. Vi menn gidder å date dere. 

Anonymkode: 08b14...d67

• Liker 1
Skrevet

Nei, det orker jeg ikke. Jeg vil ha en likeverdig partner, ikke en mistenksom, skjør voksen mann som jeg da skal være terapeut for. Det er ikke min oppgave å ta imot mistenksomhet eller reparere noen. De issuesene der får de fikse selv i terapi før de drar andre inn i det.

Svake menn med «dårlig selvtillit», er noen av de som jeg har opplevd desidert verst behandling og oppførsel fra i en bli-kjent fase. Så nei, absolutt ikke- en mann som er stødig, tillitsfull og med normal selvtillit er det eneste jeg går for. 

Anonymkode: 10aa8...a69

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Nei, det orker jeg ikke. Jeg vil ha en likeverdig partner, ikke en mistenksom, skjør voksen mann som jeg da skal være terapeut for. Det er ikke min oppgave å ta imot mistenksomhet eller reparere noen. De issuesene der får de fikse selv i terapi før de drar andre inn i det.

Svake menn med «dårlig selvtillit», er noen av de som jeg har opplevd desidert verst behandling og oppførsel fra i en bli-kjent fase. Så nei, absolutt ikke- en mann som er stødig, tillitsfull og med normal selvtillit er det eneste jeg går for. 

Takk for denne! Ble veldig glad for denne tilbakemeldingen 😃

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Takk for denne! Ble veldig glad for denne tilbakemeldingen 😃

Så bra 😄❤️

• Hjerte 1
Skrevet

Ingen liker ytterkantene, de meget selvsikre og de meget usikre

Skrevet

Selvfølgelig kan de. Men er du usikre på partneren er det viktig og si i fra ved eks sjalusi. Jeg er ikke perfekt selv. Falt får en som sliter med endel av det du sa 😅 han likte desverre ikke meg men håper han finner noen som gjør han trygg i seg selv og i forhold😁

Anonymkode: dcd98...bd0

Skrevet

Kunne vel det, men tror jeg ville skremt en sånn mann. 

Anonymkode: 53280...3ff

• Nyttig 1
Skrevet

Om de ofte har behov for bekreftelser som jeg ikke kan gi dem så dropper jeg det. Orker ikke slikt "mas".

Er de stadig mistenksomme så dropper jeg dem, gidder ikke å mate et sånt kontrollbehov hos folk og jeg vil alltid føle meg utilstrekkelig/ikke bra nok.

Men handler det bare om å bli trygg med meg og mindre nervøs mm så bryr jeg meg lite om det, det går seg til etterhvert. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er den mest lojale personen. Føler det er så sårende og urettferdig å ikke bli trodd. Kommer til å klikke på han en dag... 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Usikre, utrygge menn? Som er mistenksomme skjøre sjeler? Kan de noengang bli trygge?

Der beskriver du vel egentlig kvinner i hovedsak. 

Anonymkode: d23af...362

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg er den mest lojale personen. Føler det er så sårende og urettferdig å ikke bli trodd. Kommer til å klikke på han en dag... 

Men det var jo du med din dømmekraft som valgte den personen. Det var sikkert en masse issues du kunne sett i løpet av de to første ukene, men neida, du syntes det var så tøft med tattiser og at han var en utemmet partyløve. Takk deg selv, tipper dere passer bra sammen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men det var jo du med din dømmekraft som valgte den personen. Det var sikkert en masse issues du kunne sett i løpet av de to første ukene, men neida, du syntes det var så tøft med tattiser og at han var en utemmet partyløve. Takk deg selv, tipper dere passer bra sammen. 

Nei, sånne fyrer er selvsikre. 

• Liker 1
Skrevet

per idag... nei.

Skrevet
On 1/18/2024 at 9:35 PM, AnonymBruker said:

Spørs hva man legger i usikre. Jeg har møtt usikre, utrygge menn som har vært hyggelige, ordentlige. Men så har du de som tar ut all usikkerheten sin på andre og kaller kvinner for alle mulige stygge ord. 

Anonymkode: b0571...722

• Liker 1
Skrevet

Det kommer an på hvordan de er usikker, og hva som menes med mistenksomme.

Om jeg ikke får dra ut med vennene mine, eller han vil se på telefonen min, forventer få vite hvem jeg snakker med, eller mener jeg ikke bør ha så kort skjørt eller så dyp utringning, så er jeg ferdig. Om han konstant krever oppmerksomhet og bekreftelse, og at ikke noe jeg sier er bra nok, så er jeg ferdig.

Anonymkode: 5b1ca...b22

Skrevet

Nei. Orker ikke. 

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 19.1.2024 den 6.53):

Kva meiner du her? Blir du beskyldt for noko du ikkje har gjort?

Anonymkode: b79d9...412

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...