Gå til innhold

Kjekke gutter/menn uten venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor normalt er det ?  tror jeg kjenner en slik en… på snap’ene hans er han aldri med noen, og det fins ingen bilder av han sammen med andre…

har han autisme? hvorfor virker det som han sitter helt alene på f. eks. nyttår, han er jo ganske kjekk så burde vel i det minste hatt noen? 

Anonymkode: 6bcae...791

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor "kjekk" han er avgjør nok ikke om han har venner eller ikke. Noen gutter og unge menn kan nok miste en del av vennene sine underveis hvis de prioriterer damer over vennene sine også. Og noen er bare mindre sosiale, har vokst opp i et dårlig miljø eller lignende som gjør man ikke sitter igjen med så mange venner. Frivillig eller ufrivillig. 

Skrevet

Hva har kjekk med det å gjøre? Dersom han sliter med personlige relasjoner så er jo det noe som kommer innenfra. Normale folk er ikke venner med noen fordi de er pene, det er jo fordi vi liker de og er glad i de.. 

Anonymkode: 934b9...733

Skrevet

Men enig i at det er trist når noen virker alene /ensom, men det er like trist dersom det er en mindre kjekk person da. 

Anonymkode: 934b9...733

Skrevet

Sønnen på 20 min er slik. Han har venner her hjemme, men har begynt å studere et annet sted. Han fester ikke (er idrettsutøver) og har så langt bare blitt kjent med de han bor i studentkollektiv, og litt de i klassen. Men er ikke så outgoing at han har noen å henge med på fritida. 

Han er absolutt ikke autistisk eller unormal på noe annet vis, annet enn at han ikke har begynt å drikke. Håper ikke alle tar dette som varselstegn, og unngår han. Håper av hele mitt hjerte at noen "finner" han. Han føler seg nok usikker på selv å ta initiativ. 

Anonymkode: 9ed5b...0be

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...